Nyt medlem

Alm. snak
redrrat-1115
Indlæg: 0
Tilmeldt: 9. feb 2009, 11:41

Nyt medlem

Indlægaf redrrat-1115 » 9. feb 2009, 11:51

Hej Club Corvette. Jeg er ny her i klubben, så jeg tænkte jeg ville starte med at fortælle historien om hvordan jeg fik min første Vette.

Jeg hedder Julian Jensen, er 27 år og bor i Aalborg hvor jeg læser til civilingeniør i Energiteknik, jeg er færdig til sommer.

Jeg var fra 1. sep til 20. dec 2008 udvekslingsstuderende i på University of Victora i British Columbia i Canada.

Jeg havde længe ledt efter en corvette og budt på flere på nettet.

Omkring d. 10. september fandt jeg denne og skrev en del frem og tilbage med ejeren. Han ville ha` 23800 USD for den og vi forhandlede lidt om prisen. Den 19. sep. fandt jeg så en anden påa nettet i Seattle, så det fortalte jeg ejeren af den fine røde; lidt en slags taktik for at presse ham i pris.
Så skrev han mandagen, at han havde en anden køber nu da jeg tilsyneladende ikke var interesseret...shit....Så det var jo ærgeligt..Men jeg sagde til ham, at hvis den anden køber ombestemte sig, så var jeg klar.

Mandag d. 22., lidt over middag ringede han og sagde, at han ikke stolede på den anden køber, så hvis jeg ville ha den kunne jeg bare komme, FEDT.

Så jeg bestilte billet til båden fra Victoria til Bellingham tirsdag kl 17 og hjem igen torsdag kl 9.

Tirsdag eftermiddag var jeg på vej med en lille båd med lækker buffet til Bellingham i Washington USA. Kl 2030 ankom jeg og jeg fandt et fint sted til mit telt. Onsdag morgen ringede jeg til Dave, ejeren, og han kom og hentede mig og vi kørte hjem til hans gaard.
Der stod den; verdens smukkeste sødeste lille Corvette 1968, 427 Cui. Jeg gik den igennem fra top til tå, så godt jeg nu kunne og kørte en tur i den, og så købte jeg den.

I ugerne forinden havde jeg haft kontakt med en del shippingselskaber for at finde ud af hvem der var billigst samtidig med at de kunne passe ordentligt på min bil. Jeg fandt frem til, at det var AAAT (All American Auto Transport) som skulle have æren af at gøre det. Det var min første shipping af noget som helst nogensinde, så jeg var lidt på Herrens mark, men jeg havde fundet frem til, at der kunne være penge at spare ved at få den sejlet til Tyskland og selv fragte den til Danmark. Set i bakspejlet var det ikke besværet værd, det eneste sted der var penge at spare var på selve fragten og det var ikke meget. Jeg troede der var en moms-fidus i at gøre det, men det er åbenbart kun på nyere biler det kan betale sig.

Nå, men den blev hentet på en lastbil og kørt hele vejen tværs over USA til New Jersey hvor den kom på en biltransport færge. Så blev den sejlet til Bremerhaven ved Hamburg i Tyskland. Her hentede min søde kærestes flinke far den på en trailer og kørte den til Viborg hvor den står nu. Om et par ugen får jeg kørt den til Aalborg hvor jeg bor. Nu venter jeg bare på at salten kommer af vejene så den kan komme ud og trille.

k651
Indlæg: 0
Tilmeldt: 1. apr 2008, 17:42

ny medlem

Indlægaf k651 » 9. feb 2009, 12:10

Hej Julian

Velkommen og tillykke med vetten.

Kim:sifone:

Lykkemark
Indlæg: 0
Tilmeldt: 27. mar 2007, 23:26

Velkommen "om bord" Julian, og

Indlægaf Lykkemark » 9. feb 2009, 13:12

Velkommen "om bord" Julian, og velkommen til mange sjove timer.

Lykkemark

Henrik Berg
Indlæg: 108
Tilmeldt: 19. apr 2006, 19:36

Tillykke med vetten, så kan

Indlægaf Henrik Berg » 9. feb 2009, 13:29

Tillykke med vetten, så kan livet begynde.

Henrik:auto:

Kenneth Hansen
Indlæg: 0
Tilmeldt: 3. maj 2005, 21:22

Hey Julian Velkommen og tillykke med

Indlægaf Kenneth Hansen » 9. feb 2009, 13:59

Hey Julian

Velkommen og tillykke med din Vette :sifone:

Hilsen Kenneth

John #817
Indlæg: 0
Tilmeldt: 27. aug 2007, 08:36

Hej, Stort tillykke med Corvette, ned

Indlægaf John #817 » 9. feb 2009, 14:12

Hej,

Stort tillykke med Corvette, ned og betale afgift, det er snart 15 marts :coolgleamA:

Har du ikke nogle billeder, jeg er sikker på, at vi alle sammen meget gerne vil se din nye bil.

/John

Roald #606
Indlæg: 0
Tilmeldt: 5. apr 2006, 11:32

Tillykke med den. 68'eren er

Indlægaf Roald #606 » 9. feb 2009, 14:44

Tillykke med den. 68'eren er en fed model, men det skal jeg jo sige:coolgleamA:


mercy
Indlæg: 0
Tilmeldt: 29. mar 2008, 13:54

Hej

Indlægaf mercy » 9. feb 2009, 15:48

Velkommen her i klubben og tillykke med bilen...:)

Hilsen os fra Bjæverskov:sifone::sifone:

Rene Scholtz
Indlæg: 1
Tilmeldt: 28. okt 2006, 10:12

Velkommen, håber at se dig

Indlægaf Rene Scholtz » 9. feb 2009, 16:40

Velkommen, håber at se dig på vores træf i løbet af sommeren eller noget af det vi ellers
laver i klubben

david
Indlæg: 0
Tilmeldt: 30. jul 2003, 22:59

Ja velkommen i klubben og

Indlægaf david » 9. feb 2009, 20:05

Ja velkommen i klubben og tillykke med bigblock Corvetten :cool::streger:


Tilbage til "Generelt forum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 61 gæster