Efterårsmønstring øst

Her finder du kommende og tidligere arrangementer, samt fælleskørsel og "snak" og diskussion om Træf.
Gert Andersen_
Indlæg: 0
Tilmeldt: 9. jun 2011, 10:36

Jeg kommer også til Q8

Indlægaf Gert Andersen_ » 28. sep 2012, 10:30

Jeg kommer også til Q8 Roskilde kl.8.00

Gert

Sussi #556
Indlæg: 0
Tilmeldt: 23. nov 2005, 00:20

Hej alle vi glæder os til

Indlægaf Sussi #556 » 29. sep 2012, 00:06

Hej alle
vi glæder os til at se jer i morgen i godt vejr.
lige en praktisk oplysning hvis nogen skulle finde på at køre efter GPS, så skal i ikke stille den på adressen Øresøvej 2 i svebølle, da nogle GPS kan finde på at vise ad en markvej uden for Svebølle.
stil den i stedet på Parcelve 1 - derfra kan i se hvor bilerne holder.
hilsen Chr.

Sussi #556
Indlæg: 0
Tilmeldt: 23. nov 2005, 00:20

Hej Padkær og tømrer i skal

Indlægaf Sussi #556 » 29. sep 2012, 00:08

Hej Padkær og tømrer
i skal være så hjertelig velkommen - hvis ellers leddet er åbent så i kan komme fra Tuse næs :-)

(udmeldt) C3
Indlæg: 151
Tilmeldt: 20. feb 2004, 01:27

Hej alle vi glæder os til

Indlægaf (udmeldt) C3 » 29. sep 2012, 07:44


Hej alle
vi glæder os til at se jer i morgen i godt vejr.
lige en praktisk oplysning hvis nogen skulle finde på at køre efter GPS, så skal i ikke stille den på adressen Øresøvej 2 i svebølle, da nogle GPS kan finde på at vise ad en markvej uden for Svebølle.
stil den i stedet på Parcelve 1 - derfra kan i se hvor bilerne holder.
hilsen Chr.


Parcelvej 1 ? - OK - vi ses om en times tid.

C3

Spoleormen
Indlæg: 80
Tilmeldt: 30. sep 2009, 08:22
Geografisk sted: Kokkedal

Tak for en god Corvette

Indlægaf Spoleormen » 29. sep 2012, 18:11

Tak for en god Corvette dag. "strålende" vejr, dejlig mad,kaffe og æblekage..meget spændende med historien om Lammefjorden. Mange hilsner Palle og Mai-Britt

Padk
Indlæg: 0
Tilmeldt: 18. apr 2009, 20:11

Hej Christian Og Sussi. Tusinde tak

Indlægaf Padk » 30. sep 2012, 00:08

Hej Christian Og Sussi.

Tusinde tak for en dejlig og vel tilrettelagt dag :respekt: - Det var bare super godt. Super dejlig mad - i rigelige mængder (mange frikadeller) - dejlig køretur i kønne omgivelser... mener jeg at jeg så, medens Tømreren tørrede ruderne fri for dug....:nopity:

Besøget hos Audebo pumpestation var bare super - tænk at en pumpe fra 1926 stadig fungerer, og indgår i i driften.... - så er der sgu da også håb for vores "gamle jern" fra Usa....

Vejret... - Tja, men det blev da ok til sidst - men jeg tror ikke jeg var den eneste, der efter dagens regnvejr fik et nyt punkt på To do listen idag - at finde vandets vej ind i kabinen....:bad:

Vi Ses

Padkær :yo:

Tommy .E
Indlæg: 5
Tilmeldt: 7. apr 2004, 21:52

Jeg vil også sige 1000

Indlægaf Tommy .E » 30. sep 2012, 01:12

Jeg vil også sige 1000 tak for en super dejlig dag sammen med en masse dejlige mennesker:thumbs:

kaare jylling-842
Indlæg: 0
Tilmeldt: 29. mar 2006, 21:53

Også en stor tak herfra

Indlægaf kaare jylling-842 » 30. sep 2012, 08:36

Også en stor tak herfra til arrangørerne, for en dejlig dag i selskab med en masse glade mennesker.
Hilsen linda& kaare
:streger:

Sussi #556
Indlæg: 0
Tilmeldt: 23. nov 2005, 00:20

Mmnnnmmmmn - ( starter lige

Indlægaf Sussi #556 » 30. sep 2012, 09:06

Mmnnnmmmmn - ( starter lige dagen med en delle- de skal jo udryddes :-) Sussi og jeg vil gerne takke for stor opbakning,(mmnnmnnnn - det var nr.2 delle ) de pæne ord og ikke mindst det gode humør trods det "strålende vejr"
men det endte jo som sædvanli´når vi er sammen med rare mennesker fra CCD at alt ordner sig til sidst og solen skinner på os alle.

Håber at alle kom godt hjem.

vi fik desværre ikke selv taget så mange billeder, så hvis nogen af jer som gjorde, vil have ulejlighed med at sende nogle til os, så blir vi rigtig glade.
mail adressen er aastofte@mail.dk

mmuunnnnmm - Chr.

(udmeldt) C3
Indlæg: 151
Tilmeldt: 20. feb 2004, 01:27

Mmnnnmmmmn - ( starter lige

Indlægaf (udmeldt) C3 » 30. sep 2012, 09:49


Mmnnnmmmmn - ( starter lige dagen med en delle- de skal jo udryddes :-) Sussi og jeg vil gerne takke for stor opbakning,(mmnnmnnnn - det var nr.2 delle ) de pæne ord og ikke mindst det gode humør trods det "strålende vejr"
men det endte jo som sædvanli´når vi er sammen med rare mennesker fra CCD at alt ordner sig til sidst og solen skinner på os alle.

Håber at alle kom godt hjem.

vi fik desværre ikke selv taget så mange billeder, så hvis nogen af jer som gjorde, vil have ulejlighed med at sende nogle til os, så blir vi rigtig glade.
mail adressen er aastofte@mail.dk

mmuunnnnmm - Chr.


Vi siger også mange tak for en fin og lærerig dag. Men Chr. husk nu at der kune er een delle pr. person. :)


Jan og Anna


Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 115 gæster