forårsmønstring vest

Her finder du kommende og tidligere arrangementer, samt fælleskørsel og "snak" og diskussion om Træf.
hedebo
Indlæg: 22
Tilmeldt: 26. aug 2014, 08:26

forårsmønstring vest

Indlægaf hedebo » 10. mar 2020, 17:31

vi melder fra til den 25-04-2020
judith og steen mdl 1506

Mozart
Indlæg: 112
Tilmeldt: 15. jul 2012, 02:20

Re: forårsmønstring vest

Indlægaf Mozart » 10. mar 2020, 18:00

Hej Judith & Steen
Tak for besked. I er hermed slettet af listen.
God Vette sæson
Hilsen
Niels Mozart

Mozart
Indlæg: 112
Tilmeldt: 15. jul 2012, 02:20

Re: forårsmønstring vest

Indlægaf Mozart » 11. mar 2020, 22:48

Kære alle Vettevenner.

Alle er senest blevet opmærksom på, at vores Statsminister er kommet med en lang række påbud/ anbefalinger.

Dette kan ikke undgå at berøre vores klub mht indendørs forsamlinger på max 100 pers.

Pt har vi INGEN planer om aflysning, men vi følger udviklingen tæt her på hj.siden. Faktum er, at vi lige nu er lidt for mange,
men ikke til vores indendørs middag. Der er vi stadig på "den grønne gren"

Mine opdateringer kan nu findes på side 1 under Forum. Træf og oplevelser. Forårsmønstring Vest 2020.

Danmark er sgu ved at vælte nu, og det er rigtig sørgeligt, men nødvendigt.

Jeg lover at holde jer alle opdateret så snart der er nyt.

På gensyn til alle
Hilsen
Niels Mozart

Mozart
Indlæg: 112
Tilmeldt: 15. jul 2012, 02:20

Re: forårsmønstring vest

Indlægaf Mozart » 13. mar 2020, 20:52

Kære Corvette folkene derude.

Der er nu truffet en beslutning fra CCD bestyrelses side, at vi aflyser begge Forårsmønstringer 2020.

Det er en beslutning som har været lidt undervejs, men nu er beslutningen taget.

Det er rigtig sørgeligt for os alle, men vi føler det er nødvendigt. Og vi tager ingen chancer

Træffene er aflyst fra CCD´s side pga at disse træf er tilskudsberettigede. Ethvert privat initiativ om en
sammenkomst med Vetter er op til dem som "vover" dette.

Vi, i arrengementgruppen takker for den store opbakning vi har mødt over vinteren / forår.

Men, vi vender tilbage
Hilsen
Niels Mozart

Mozart
Indlæg: 112
Tilmeldt: 15. jul 2012, 02:20

Re: forårsmønstring vest

Indlægaf Mozart » 13. mar 2020, 20:52

Kære Corvette folkene derude.

Der er nu truffet en beslutning fra CCD bestyrelses side, at vi aflyser begge Forårsmønstringer 2020.

Det er en beslutning som har været lidt undervejs, men nu er beslutningen taget.

Det er rigtig sørgeligt for os alle, men vi føler det er nødvendigt. Og vi tager ingen chancer

Træffene er aflyst fra CCD´s side pga at disse træf er tilskudsberettigede. Ethvert privat initiativ om en
sammenkomst med Vetter er op til dem som "vover" dette.

Vi, i arrengementgruppen takker for den store opbakning vi har mødt over vinteren / forår.

Men, vi vender tilbage
Hilsen
Niels Mozart

Bursche
Indlæg: 107
Tilmeldt: 21. aug 2012, 10:10

Re: forårsmønstring vest

Indlægaf Bursche » 13. mar 2020, 22:43

Hej Mozart - og resten af Bestyrelsen,
Helt rigtig beslutning - dejligt at være i en klub, der prioriterer samfundshensyn højst.

De bedste fredags-Corvette-hilsener fra
Hanne og Lars “1405”

(udmeldt) Hanne Pejstrup
Indlæg: 8
Tilmeldt: 5. nov 2014, 07:56

Re: forårsmønstring vest

Indlægaf (udmeldt) Hanne Pejstrup » 14. mar 2020, 20:14

Hej Mozart og resten af bestyrelsen.
With all due respect, så savner jeg et argument for at aflyse et arrangement som ligger 6 uger fremme. Det fremgår ikke tydeligt af Jeres information. I skriver at træffet er aflyst pga. at det er tilskudsberettiget. Ikke forstået?
Hvis det her drejer sig om Corona virus, så forholder det sig d.d. sådan at DK er “lukket ned” i 2 uger og grænserne er lukket for “uvedkommende” i en måned. Men måske I har inside information, som jeg ikke er i besiddelse af ;)
Mvh Hanne Pejstrup #1515

Brugeravatar
Gert Andersen
Indlæg: 363
Tilmeldt: 21. feb 2012, 16:34

Re: forårsmønstring vest

Indlægaf Gert Andersen » 14. mar 2020, 22:45

Hej Hanne
Det der er afgørende er om forårstræffene er nogle af klubbens officielle træf. Hvis nogle af vores medlemmer vil mødes ved et privat arrangement, er det naturligvis ikke noget klubben kan blande sig i.
Som jeg hører den megen information fra myndighederne, er de tiltag der er truffet udelukkende for at forsinke og udsprede smittespredningen. Jeg hører ingen der tror, at epidemien er ovre om 2, 4 eller 6 uger.
I forbindelse med træffene, er der lavet diverse reservationer som skal afmeldes med forskellige varsler, for at man ikke kommer til at hænge på eventuelle omkostninger.
Vi må også være realistiske og indse, at en del af klubbens medlemmer har en alder, som har øget risiko ved at blive smittet.
Klubbens bestyrelse ønsker ikke at påtage sig dette ansvar.
Mvh
Gert Holdt Andersen

(udmeldt) Hanne Pejstrup
Indlæg: 8
Tilmeldt: 5. nov 2014, 07:56

Re: forårsmønstring vest

Indlægaf (udmeldt) Hanne Pejstrup » 15. mar 2020, 09:23

Hej Gert.
Budskab modtaget. Tak for uddybning. Enig, vi skal naturligvis passe på hinanden.
Mvh Hanne

henrikhv
Indlæg: 48
Tilmeldt: 23. feb 2011, 16:04

Re: forårsmønstring vest

Indlægaf henrikhv » 26. mar 2020, 10:27

Hej herfra Ringe !

Det synes jeg er en hel rigtig beslutning, vi skal bare igennem dette her på bedste måde.
Vi vender stærkt tilbage, når alt dette her er overstået.
De bedste hilsner Hanne og Henrik 1173


Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 31 gæster