billeder fra forårsmønstring vest 2019

Her finder du kommende og tidligere arrangementer, samt fælleskørsel og "snak" og diskussion om Træf.
San Pedro
Indlæg: 41
Tilmeldt: 19. jan 2016, 14:07

billeder fra forårsmønstring vest 2019

Indlægaf San Pedro » 25. maj 2019, 10:58

Jeg søger nogen der kan hjælpe med at lægge billeder ind på galleri , der er ca. 50 billeder fra hele dagen.
Vi har billederne i en mappe på skrivebordet ,det er herfra at vi ikke kan komme længere , håber der er nogen som har
tid til at hjælpe os. :D :D :D
mvh Peter # 1592

Brugeravatar
C5Nissen
Indlæg: 31
Tilmeldt: 10. feb 2009, 23:36
Geografisk sted: Sdr. Bjert

Re: billeder fra forårsmønstring vest 2019

Indlægaf C5Nissen » 26. maj 2019, 08:14

Hej Peter

Det lyder rigtig godt at du har en masse billeder til galleriet - jeg har oprettet 2 nye albums derinde, et til Forårsmønstring Vest og et til Øst, du uploader billeder ved at gøre følgende:

Gå ind på "Galleri" , derefter vælger du galleriet "Klub og Træfbilleder", og nederst på siden finder du de 2 nye gallerier, de er begge markeret med et stort rødt kryds, da der endnu ingen billeder er derinde.

Vælg "Forårsmønstring Vest" og tryk på "Upload Billede" - her kan du vælge filer direkte fra dit eget skrivebord, og så uploade dem direkte til galleriet.

Jeg mener at man maksimalt kan vælge op til 10 billeder ad gangen (det er ikke hver dag jeg roder med dette!) - men skulle du få problemer med at få det til at virke, så ring mig gerne .

Hilsen #1031 Karsten - tel. 2338 8973
Corvettes-The Bad Boy Toy 8-)

San Pedro
Indlæg: 41
Tilmeldt: 19. jan 2016, 14:07

Re: billeder fra forårsmønstring vest 2019

Indlægaf San Pedro » 26. maj 2019, 12:11

hej C5nissen.
Tusind tak for hjælpen ,nu skulle alle billederne gerne være klar så alle kan se dem.
De er i bunden af galleri mappen træf og billeder.

mvh Peter # 1592. :D


Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Jørgen og 28 gæster