Sommertræf 2019

Her finder du kommende og tidligere arrangementer, samt fælleskørsel og "snak" og diskussion om Træf.
Brugeravatar
CB 1462
Indlæg: 135
Tilmeldt: 1. sep 2013, 17:09

Re: Sommertræf 2019

Indlægaf CB 1462 » 17. apr 2019, 14:51

Hej Hans

Det er noteret, men du kan da nå at købe en ny.

Mvh. Carsten #1462#

Mozart
Indlæg: 112
Tilmeldt: 15. jul 2012, 02:20

Re: Sommertræf 2019

Indlægaf Mozart » 17. apr 2019, 17:59

Hej Carsten & Co.
Dorthe og jeg er allerede på deltagerlisten. Men nu har begge vores arb.givere nikket.
Så, for vores vedkommende vil vi gerne deltage i fuld program fredag til søndag.
Vi bliver godt nok mange, og vi glæder os.
Har Sydfyn veje nok til alle de flotte Vetter ? Vi gætter jo på flere forskellige muligheder, og
overlader det trygt til jer med jeres sædvanlige grundighed.
Penge er snart på vej
Hilsen, og på gensyn
Niels & Dorthe Mozart #1326 & #1500

eec
Indlæg: 4
Tilmeldt: 15. dec 2015, 10:29

Re: Sommertræf 2019

Indlægaf eec » 28. apr 2019, 08:01

Hej Carsten
Vi vil gerne melde hos på sommertræf i Fåborg
Den 28-29-30 juni 2019
Venlig hilsen
Annie og Erik medlemsnummer 1586

Michael
Indlæg: 39
Tilmeldt: 15. aug 2006, 23:27

Re: Sommertræf 2019

Indlægaf Michael » 2. maj 2019, 10:07

Hej Vibeke og Carsten samt Hanne og Henrik. Kan I ikke lige se om i har modtage penge fra mig?

/Michael

Brugeravatar
Vesterby
Indlæg: 76
Tilmeldt: 11. jul 2016, 10:04

Re: Sommertræf 2019

Indlægaf Vesterby » 3. maj 2019, 16:25

Hej Vibeke og Carsten samt Hanne og Henrik.

Vi er nogle stykker, som meget gerne snart vil se et program, for denne tur.
Bare Sådan lige i grove træk vil være dejlig. Hvis det ikke er helt på plads ænu.
Er der en lille mulighed for at vi kan få noget at se inden betalings dato...?
Jeg ved at der nogle stykker som på tænker at melde fra turen igen.
Når man ikke kan se et program for hvad der skal ske...
Spørgsmål. Er der alle tid til hygge... hvad skal vi ud at se.... skal der køres mange kilometer....
Hvad skal man lave fredag. . .? fredag møde tid....? Eller hvilken tid starter træffet... ....? Kan man kommmer senere på fredag, så man kan passe sit arbejde fredag...
Det er bare nogle af de ting vi godt kunne tænke os at høre lidt om....
Håber i kan svare på nogle af tingene....

Mvh Anders ....

Bursche
Indlæg: 107
Tilmeldt: 21. aug 2012, 10:10

Re: Sommertræf 2019

Indlægaf Bursche » 3. maj 2019, 21:30

Hej eventuelle urolige sjæle,
Lad os nu l.i..g...e tage det roligt. Mit bedste råd er at sætte 3 dage af til et - som altid, helt fantastisk Corvette Sommertræf.

Jeg er HELT sikker på, at ingen bliver skuffet. Vær sikker på, at det er en kæmpe opgave at forberede et sådant træf, og at det kan være svært at melde alle detaljer ud allerede nu. Det synes jeg vi alle må have forståelse for.

Vi glæder os helt vildt uanset hvad! (;-)))

De bedste Corvette-weekend-hilsener
Lars

Brugeravatar
Vesterby
Indlæg: 76
Tilmeldt: 11. jul 2016, 10:04

Re: Sommertræf 2019

Indlægaf Vesterby » 3. maj 2019, 23:39

Goddaw.... Lars

Jeg ved ikke jeg skal tage som noget sjovt, eller med meget dyb alvor....
Det er da helt tydelig, at du har ikke forstået det mindste af hvad jeg har spurte om....
Vi er nogle som gerne vil og skal passe sit arbejde...
Jeg spurte angørene om. om de ikke snart havde en ide om hvad tider vi skal regne med... og lidt om hvad vi skal hend...
Og det er meget vigtig for os som kommer lagt fra...
SÅ LARS VIL DU HOLDE BØTTE, NÅR DU IKKE KAN ANDET IND AT HÆLDE VAND UD AF MUNDEN... det er faktisk trals at høre på...
Det er faktisk spurt med meget alvor, fordi vi vil gerne med. Men der er bare nogle ting som vi ikke kan opfylde...
Og vi vil vide noget inden vi skal betale... og det må folk have forståelse for... OGSÅ DIG LARS..

Så vi glæder os til at høre noget godt fra angørene...

Mvh Anders

Brugeravatar
Gert Andersen
Indlæg: 363
Tilmeldt: 21. feb 2012, 16:34

Re: Sommertræf 2019

Indlægaf Gert Andersen » 4. maj 2019, 07:50

Hej Anders
Som formand for klubben, må jeg bede dig om at holde en ordentlig tone på forum.
Jeg er helt enig med Lars. Det er frivillige folk som står for dette store arrangement, så man må vise tillid til at de nok skal lave et godt træf, ligesom de tidligere har gjort.
Gert

Brugeravatar
Vesterby
Indlæg: 76
Tilmeldt: 11. jul 2016, 10:04

Re: Sommertræf 2019

Indlægaf Vesterby » 4. maj 2019, 10:07

Hej Gert...

Jeg at det er ved at udvikle sig til noget træls noget.. fordi jeg ved godt hvordan det er at lave et træf, har selv stået med dette ansvar..
jeg spurte også bare arrangørne om nogle spørgsmål, hvor vi er nogle stykker. som har snakket meget om dette.
det er noget som fylder meget i vores hverdag, fordi vi har vores arbejde som der skal planlægges...
som jeg skrev tidligere, er det noget som vi skal tage stilling til meget snart..
det har jo noget med betaling at gøre også... hvor meget kan vi være med til..
og når man så spørger pænt, om der snart har et program på vej, eller de bare kunne svare nogle af spørgsmålene.. angående fredag...
så bliver man ærligtalt meget gal i hoved, når der så kommer denne udmelding fra Lars. fordi han har jo tydeligvis ikke, forstået hvorfor jeg skrev, og hvad problemer vi har for at for vores hverdag til at fungere...
så Gert du må rigtig gerne være enig med Lars, men det ændre bare ikke på vores problemer her i Midt og Vest...

Mvh Anders

Brugeravatar
CB 1462
Indlæg: 135
Tilmeldt: 1. sep 2013, 17:09

Re: Sommertræf 2019

Indlægaf CB 1462 » 4. maj 2019, 13:31

Hej Michael

Vi er lige i Luxenborg, kommer hjem tirsdag, så tjekker vi lige om du har betalt, jeg får en liste hver uge fra kasseren

Mvh. #1462# Carsten


Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 46 gæster