Morgengave fra hans kone eller bare en glad oplevelse

Kan f.eks bruges til efterlysninger, invitationer, anmodning om kørsel mv.

Gæsters beskeder skal modereres før de kan vises. CCD Medlemmers svar/besked vises umiddelbart.

M2tckX

Du kan vælge 1 mulighed

 
 
Vis resultater

Gæst

Morgengave fra hans kone eller bare en glad oplevelse

Indlægaf Gæst » 18. jul 2012, 13:30

Hej alle i corvette ejer. Jeg skriver fordi jeg snart skal giftes. Jeg kan jo se at der er rigtig mange der søger efter en oplevelse i jeres biler herinde så jeg tænkte det måske var det helt rette sted. :) Jeg skal giftes den 11 august 2012 og tænkte det måske kunne være en af jer ville hjælpe mig med at give ham en tur i en corvette. (undskyld min uvidenhed for aner ikke hvad han snakker om når han siger hans ynglings bil er en corvette c3) men det ved i helt sikkert.

Det er ikke sikkert det gør det store at det er en anden model, men det ville være fedt hvis det lige var sådan en han snakker om. :)

Vi var til Drengerøvsaften i Skælskør (hvor vi bor) og han savlede jo!!! Men ville ikke gå og forhøre mig på den aften for der var han jo med ;)

Men er der nogen der kan hjælpe mig den 11 august. Vi skal giftes kl 14 og jeg tænker han kunne blive hentet og kørt til kirken eller måske den 12 august 2012 med en køretur som en del af hans morgengave fra mig.
Hvis ingen kan den dag tager jeg gerne en anden dag.

Hvad giver man for sådan en tur ca.?

Hilsen
frk. Nielsen
zascha@birkedal-heilbuth.dk

admin
Indlæg: 0
Tilmeldt: 14. maj 2008, 22:27

Hej frøken Nielsen. Tillykke med det

Indlægaf admin » 19. jul 2012, 09:57

Hej frøken Nielsen.

Tillykke med det kommende bryllup.

En mailadresse og et mobilnr. vil være til stor gavn for den videre kommunikation.

Mvh
Allan


Tilbage til "Opslagstavlen - åben for gæster / Open for visitors"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster