Bestyrelsen

Kan f.eks bruges til efterlysninger, invitationer, anmodning om kørsel mv.

Gæsters beskeder skal modereres før de kan vises. CCD Medlemmers svar/besked vises umiddelbart.
Gæst

Bestyrelsen

Indlægaf Gæst » 18. nov 2008, 08:48

Very nice site!

Lykkemark
Indlæg: 0
Tilmeldt: 27. mar 2007, 23:26

Kære Lauge

Indlægaf Lykkemark » 19. nov 2008, 23:02

Da jeg kom ind her i CCD, startede jeg som sig "hør og bør" med at kikke mig lidt rundt, henne fra hjørnet (hvor koen døde).
Lauge da var du stadig medlem, du fortalte om "banen" på Fyn, skal vi ikke være ærlige og kalde den : "en del af dit hjerte".
Lauge, du er "bilmand" og det har du altid været, og du trives jo egentlig ikke med ikke at være det.
Jeg er glad for at du hilser en ny bestyrelse velkommen, vi vil gøre vores bedste for at være den hilsen værdig.
Når du så hilser et velkommen til os, og vi bevæger os ind i klubbens 25'år, kunne du så ikke gøre mig den tjeneste at bevæge din "gamle motorkrop" ned på posthuset og betale dit kontingent, og igen at blive "en af os".

Så lover jeg tilgengæld i egenskab af bagmandsformand, at når jeg kommer på en af mine utallige ture over Fyn, så henter jeg dig i "firmadamperen" og så får vi et stykke mad (på min regning) og en snak om de ting der skal finpudses.

Hvad siger du til det Lauge ?

Mvh

Bent Lykkemark

Gæst

Good info

Indlægaf Gæst » 29. nov 2008, 14:08

Very nice site!

Gæst

Good info

Indlægaf Gæst » 3. dec 2008, 09:13

Very nice site!

Gæst

Good info

Indlægaf Gæst » 3. dec 2008, 09:18

Very nice site!

Lykkemark
Indlæg: 0
Tilmeldt: 27. mar 2007, 23:26

det har jeg.

Indlægaf Lykkemark » 3. dec 2008, 23:52

Jeg har fået din besked Lauge. Jeg har bare ikke været hjemme mere end et par sekunder de sidste par uger. Som du ved går kontingentet efter kalenderåret, så vi fikser det til Januar.

Lykkemark

Gæst

Good info

Indlægaf Gæst » 5. dec 2008, 16:47

Very nice site!

Gæst

Good info

Indlægaf Gæst » 5. dec 2008, 16:50

Very nice site!

Gæst

Good info

Indlægaf Gæst » 10. dec 2008, 09:40

Very nice site!


Tilbage til "Opslagstavlen - åben for gæster / Open for visitors"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster