Flexleasing

Kan f.eks bruges til efterlysninger, invitationer, anmodning om kørsel mv.

Gæsters beskeder skal modereres før de kan vises. CCD Medlemmers svar/besked vises umiddelbart.
CorvettePeter
Indlæg: 11
Tilmeldt: 20. nov 2017, 14:53

Flexleasing

Indlægaf CorvettePeter » 14. jan 2019, 09:48

Skal have fornyet min flexleasing på min C6 - er der nogen der har gode erfaringer til selskaber med rimelige priser og betingelser - udover Scanleasing som sponsorerer klubben ?

Mozart
Indlæg: 112
Tilmeldt: 15. jul 2012, 02:20

Re: Flexleasing

Indlægaf Mozart » 7. feb 2019, 17:09

Hej Peter
Jeg kan stærkt anbefale Global Car Leasing i Aalborg hvor jeg selv bor.
De er rimelige, storkunde hos skat, og prof.
De tog afgiften hjem til mig, og jeg betalte 146.000 for min C5 fra 1999
Min sagsbehandler hedder Marianne Markussen.
Det er værd at prøve.
Good Luck
Niels Mozart # 1326

CorvettePeter
Indlæg: 11
Tilmeldt: 20. nov 2017, 14:53

Re: Flexleasing

Indlægaf CorvettePeter » 23. okt 2019, 16:08

Hej Niels.
Tak for svar - Scanleasing kom med et godt tilbud som jeg benyttede mig af i år men jeg har også kontaktet Global og som du siger så er de meget rimelige i pris. Jeg tager pladerne af uhyret nu men har fået tilbud på 7 måneders leasing startende den 1/4-2020 hvor den får nye nummerplader på igen (dvs jeg ikke betaler i stilstandsperioden).
Jeg skal tilføje at Scanleasing også er et godt valg - jeg har absolut intet at udsætte på dem og de får selvfølgelig chancen for at komme med deres pris når vi kommer der til.
Dette til inspiration for andre da flexleasing markedet er et større cirkus og man skal se sig rigtigt godt for....

CorvettePeter
Indlæg: 11
Tilmeldt: 20. nov 2017, 14:53

Re: Flexleasing

Indlægaf CorvettePeter » 23. okt 2019, 16:09

Hej Niels.
Tak for svar - Scanleasing kom med et godt tilbud som jeg benyttede mig af i år men jeg har også kontaktet Global og som du siger så er de meget rimelige i pris. Jeg tager pladerne af uhyret nu men har fået tilbud på 7 måneders leasing startende den 1/4-2020 hvor den får nye nummerplader på igen (dvs jeg ikke betaler i stilstandsperioden).
Jeg skal tilføje at Scanleasing også er et godt valg - jeg har absolut intet at udsætte på dem og de får selvfølgelig chancen for at komme med deres pris når vi kommer der til.
Dette til inspiration for andre da flexleasing markedet er et større cirkus og man skal se sig rigtigt godt for....


Tilbage til "Opslagstavlen - åben for gæster / Open for visitors"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster