Der findes også et væld af litteratur om emnet - prøv evt at søge på amazon.
Selv har jeg blandt andet disse og (og efterhånden mange flere)
www.amazon.com/Corvette-Restoration-1968-1982-Motorbooks-Workshop/dp/0760306575/ref=sr_1_7/105-5562960-4607655
http://www.amazon.com/Corvette-C3-1968-1982-Buyers-Guide/dp/0760316554/ref=pd_sim_b_shvl_title_3/105-5562960-4607655:40f5306ahttp://www.amazon.com/Corvette-C3-1968-1982-Buyers-Guide/dp/0760316554/ref=pd_sim_b_shvl_title_3/105-5562960-4607655" class="postlink">
Måske denne er interessant for dig? Har ikke selv læst den.
http://www.amazon.com/Corvette-C3-1968-1982-Buyers-Guide/dp/0760316554/ref=pd_sim_b_shvl_title_3/105-5562960-4607655:40f5306ahttp://www.amazon.com/Corvette-C3-1968-1982-Buyers-Guide/dp/0760316554/ref=pd_sim_b_shvl_title_3/105-5562960-4607655
Registreringsafgiften ligger fra omkring 28.000 for en 68''er (Det gav jeg for min) og ellers opefter jo nyere corvetten bliver. Kig evt. på
http://modep.toldskat.dk:40f5306ahttp://modep.toldskat.dk for tidligere vurderingere.
En ting der altid bør tjekkes for rust (udover rammen selvf.), er det såkaldte ''birdcage''. Metalrammen under glasfiberen.
Pas på med at vurdere udfra billeder alene. Billeder kan være meget taknemlige
Disse er f.eks fra samme bil :-)
Men du kan finde meget værre eksempler på f.eks. corvetteforum.com
http://forums.corvetteforum.com/showthread.php?t=1844791:40f5306ahttp://forums.corvetteforum.com/showthread.php?t=1844791
http://forums.corvetteforum.com/showthread.php?t=1828802:40f5306ahttp://forums.corvetteforum.com/showthread.php?t=1828802
http://forums.corvetteforum.com/showthread.php?t=1818799:40f5306ahttp://forums.corvetteforum.com/showthread.php?t=1818799
Mht reperationer, så kommer du af med en del penge hvis du ikke kan skrue selv. Den gængse holdning er vist at det bedst kan betale sig at købe en bil i den stand du vil have, istedetfor selv at renovere. Men det er der jo også nogen der synes at den halve fornøjelse er at arbejde på bilen :-)