Alt for ringe tilslutning

For alt ikke-corvette relaterede emner, cars, billeder, spas o.s.v.
Bondemand
Indlæg: 0
Tilmeldt: 26. jan 2004, 19:40

Alt for ringe tilslutning

Indlægaf Bondemand » 13. aug 2015, 10:35

Jeg ved ikke hvor vi er på vej hen, men dette er skræmmende læsning, og viser at vi er nød til
At oppe os, hvis denne side skal have nogen berettigelse. Her er en liste over 30 tiltag fra medlemmer som har prøvet at poste noget som kunne have interesse for andre medlemmer,
3 indlæg stod for 68 % feedback (hvor af det ene blev aflyst grundet for lidt tilmeldt) og
De sidste 32 % fordeler sig på de sidste 27 indlæg.
Jeg har prøvet at lave 5 tiltag i år, som har været postet her inde og på Corvette venner Danmark
På fjæset, her er fordelingen. 1 bil tilmeldt på CCD siden og 69 biler tilmeldt på fjæset, så jeg forstår godt Flemmings bekymring omkring manglende iver for at lave træf. Og jeg forstår godt At ingen gider da der ikke rigtig er nogen opbakning.

Dette er tiltag i 2015
8 jan mød Magnussen 8
19 jan Prag 1
22 jan Le mans 3
25 jan camping & fritid 0
12 feb Jyllandsring 5
6 marts van nuys 0
30 marts oplevelse træf 23
5 april Diner møde ( 1 tilmeldt på siden 9 på fjæset )
5 april Grillbuffet 23 ( aflyst grundet for få tilmeldt )
14 april vejen motor show 0
15 april mini træf rassers 0 ( 15 tilmeldt på fjæset )
18 april crusie for cure 6
19 april hill clime 0
22 april vejle havn 1
26 april allingåbro 0
3 maj Roskilde 0
8 maj Gavnø 17
9 maj træf i jels 0
11 maj toldboden 6
23 maj pinseparade Løgstør 0
30 juni mopar meet 4
3 juli kørsel me 0
12 juli Pløn 4 ( ingen tilmeldt på siden 26 biler på fjæset )
14 juli dayderamers meet 4
20 juli night cruice høng 2
21 juli mopar træf 0
28 juli Jespers store sommertræf 0
5 august Roskilde havn 4
11 august hygge på golfbanen 0 ( 6 biler tilmeldt fjæset )

usa1#137-841
Indlæg: 0
Tilmeldt: 29. sep 2003, 00:20

Du har helt ret Jens,

Indlægaf usa1#137-841 » 13. aug 2015, 13:19

Du har helt ret Jens, og hvis der så bare kom nogle reaktioner (Tak Anni, du har fået en thumbs up).

Vis at i lever venner og kom ud af busken, denne side skulle da gerne vedligeholdes.

Vette hilsen
Flemming.

Allan-2506
Indlæg: 0
Tilmeldt: 17. jan 2013, 08:45

Jeg kommer lige ud af

Indlægaf Allan-2506 » 13. aug 2015, 20:05

Jeg kommer lige ud af busken ;-)
Det er rigtig dejligt at der er nogle ildsjæle der arrangerer div. arrangementer, men, kan grunden til manglende interesse ikke være at der er rigtig mange muligheder for at mødes i forvejen, der er jo næsten ikke en ugedag hvor der ikke er et veterantræf i nabolaget.
Forårs/efterårstræf, det er rigtig fint, vil gerne deltage, men prisen hverken kan el. vil jeg betale, er familiefar og må prioritere (incl. tiden), kunne man måske lave noget mindre (1 dag ).
Hjemmesiden, jeg bruger den hvis jeg har et problem med vetten, søger bla. i teknisk forum og det er der garanteret også mange andre der gør, så jeps, selv med den lille aktivitet bør den bevares.
Facebook, en herlig ting ;-) nogen elsker andre hader, jeg er både og, klubben burde være officielt tilstede, jeg vil egentlig gerne være medlem af den uofficielle gruppe, men den er lukket og det er jeg ikke tilhænger af, en åben offentlig gruppe vil være fint, alle kan se, men kun medlemmer kan kommentere.
Pyyha, var der mere..........nå, jeg kan jo skrive igen ;-)
Mvh
Allan

Inge-Lise 1437
Indlæg: 75
Tilmeldt: 12. apr 2013, 07:33

Kommentar Hej Flemming Jeg vil nu ikke

Indlægaf Inge-Lise 1437 » 13. aug 2015, 20:48

Kommentar
Hej Flemming
Jeg vil nu ikke give Jens ret.

Hej Jens
Du kunne jo gå i spidsen og kun skrive om Corvettestof her på siden. Du har sikkert ret i procentfordeling af kommentarer, men prøv lige at se, hvor mange der har klikket ind på de forskellige tiltag, det er jo ikke sikkert at alle har behov for at kommentere.
30 tiltag: Corvetter statrer omkring 1 april, det vil sige 20 uger til nu, det kan jo godt være at man har andet at lave end at køre Corvette, selv om det er lykken at suse derudaf. Jeg har nu ikke kunnet finde 5 tiltag som du har startet, men en 10 august og en 15 april, jo og så en fra Helle 5 april. Med hensyn til Facebook har jeg aldrig været på, og kommer det ikke, man kan jo se folk der efter tid, ikke kan føre en længere samtale, uden at kikke på Facebook. Jeg har andet at bruge min tid til
Jeg syntes at alle der er medlem af Corvetteklubben skulle bruge hjemmesiden her i stedet for (fjæset), bare en kommentar tihi.

Med Venlig Hilsen
Poul Erik 297 på Lises medlemsnr. da jeg har glemt min kode.

Bondemand
Indlæg: 0
Tilmeldt: 26. jan 2004, 19:40

Hej Poul Erik Jeg ved du

Indlægaf Bondemand » 13. aug 2015, 22:30

Hej Poul Erik

Jeg ved du er stor fan af siden og ære være med det, men jeg har lagt mit sidste indlæg her på siden, og undskyld jeg har kun haft 4 tiltag her inde, og det sidste har jeg ikke gidet at poste, da der alligevel ikke er nogen respons, så heller et sted hvor man kan regne med tilslutning.
1 møde var en aften på Diners i viby = 1 tilmeldt her på siden ( fra KBH ) og 8 tilmeldt fjæset
2 møde var en hygge søndag på Rasses skovgrill = ingen tilmeldt her på siden 11 på fjæset
3 møde tur til Pløn Tyskland = ingen tilmeldt her inde 26 tilmeldt på fjæset
4 møde golftur i Skanderborg = ingen tilmeldt her inde 8 tilmeldt på fjæset
5 tiltag lørdag/søndag i Flensborg 8 tilmeldt på fjæset
Og når jeg skriver tilmeldt er det biler 😏
Men jeg håber at dette er med til at starte en debat, og at man forhåbelig kan se nødvendigheden af at have en side hvor der sker noget, sådan er det bare ikke lige nu.

usa1#137-841
Indlæg: 0
Tilmeldt: 29. sep 2003, 00:20

Hej Allan Gruppen Corvettevenner på Facebook

Indlægaf usa1#137-841 » 14. aug 2015, 03:19

Hej Allan

Gruppen Corvettevenner på Facebook er ikke mere lukket end at alle der beder om det bliver lukket ind, så du siger bare til, du er hjertelig velkommen.

Vette hilsen
Flemming.:thumbs:

usa1#137-841
Indlæg: 0
Tilmeldt: 29. sep 2003, 00:20

Hej Jens Lad nu være med

Indlægaf usa1#137-841 » 14. aug 2015, 09:19

Hej Jens

Lad nu være med at blive Tøsesur over at der er nogen der har en anden mening, vi skal være her alle sammen.

Hvis der er et indlæg i syntes godt om, men som i ikke syntes at i gider/behøver at svare på, så giv dem en Thumbs Up, så ved vi at indlægget ikke bare er blevet ignoreret.

Vette hilsen
Flemming.

Bondemand
Indlæg: 0
Tilmeldt: 26. jan 2004, 19:40

Hej Flemming Jeg er ikke tøsesur,

Indlægaf Bondemand » 14. aug 2015, 11:57

Hej Flemming

Jeg er ikke tøsesur, men endnu værre LIGEGLAD hvilket føre til en form for passivitet som ikke skaber tiltag. Vi var på Århus havn til tapas i går 9 biler, som alle havde meldt til inde på fjæset, da dem som havde arrangeret heller ikke gad poste det her inde :-( så sur nej men bange for at ingen vil bruge vores hjemmeside da alt stadig bliver vendt til noget negativt, og ikke en kreativ løsning for hvordan det igen bliver stedet hvor vi samles om det vi alle er glade for nemlig vores corvetter.

Jens

(udmeldt) Qvistgaard
Indlæg: 16
Tilmeldt: 17. aug 2012, 15:24

en lille kommentar fra busken.

Indlægaf (udmeldt) Qvistgaard » 14. aug 2015, 13:38

en lille kommentar fra busken. :-)

Da jeg er forholdsvis ny, stadigvæk i corvetteverdenen, skal man jo fare med lempe, omvendt har man jo så ikke noget historik at forholde sig til. :-)Jeg har tidligere været med til at arrangere forskellige ting, og i forskellig regi, hvilket kan være både sjovt og udfordrende, men er der ikke opbakning, stopper initiativet ret hurtigt, derfor mener jeg man må forholde sig til, at der er langt større aktivitet på facebook, og hvorfor så ikke bruge det medie, det må jo være, at få budskabet frem, som er vigtigt, og ikke ad hvilken vej. Dette ændres ikke ved at sige " kom nu".
Desværre har jeg ikke de "vise sten". But if you can't beat them, join them.
Og så tilbage i busken. :-) :-)
Mvh. Peter Qvistgaard #1400

C4JOY1
Indlæg: 44
Tilmeldt: 9. apr 2008, 01:09

Hej Alle Jeg hører til kategorien

Indlægaf C4JOY1 » 14. aug 2015, 14:40

Hej Alle
Jeg hører til kategorien der er ligeglad med hvor jeg for min information om et arrangement fra, bare jeg får det, om det er fra Face book eller hjemmesiden, så længe jeg ikke går glip af noget jeg gerne vil deltage i. Jeg tror ikke vi skal være så bange for at vores hjemmeside ikke bliver brugt, det skal den nok blive, men hvis vi kan tromme folk sammen ved hjælp af FB så er det da fint, for det er kørslen derude på vejen det handler om. Når det er sagt kunne vi så ikke få et faneblad på forsiden af vores hjemmeside der linker direkte til FB siden, det har jeg set en anden corvette klub i Danmark har gjort.:bike:
vh Leif


Tilbage til "Snak / off topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster