Alukøler til C3 smallblock

Teknisk relateret snak
bruno-886
Indlæg: 0
Tilmeldt: 16. jan 2007, 21:14

Hvorfor går man ikke bare

Indlægaf bruno-886 » 7. jun 2012, 07:16


Hvorfor går man ikke bare til den nærmeste kølermand og får lavet en fra dag til dag med garanti ????


ja vi har jo en ganske udmærket køler fabrik her i danmark ,som hedder nissen, de lever køler til corvetter der køre på en bane nede i frankrig,men de skal jo også kun holde i 24 timer så de er nok ikke gode nok til vores biler

Tommy
Indlæg: 1
Tilmeldt: 1. aug 2003, 02:52

Jeg husker også godt da

Indlægaf Tommy » 7. jun 2012, 19:36

Jeg husker også godt da kølermanden stod og klattede med en klods til loddekolbe og trykprøvede med en gammel cykelpumpe i et kar der var så grumse at man intet kunne se, disse tider er heldigvis forbi og ikke uden grund, nu laves der topmoderne kølere selv alu rørkølere, fordi jeg nævnte det er alle de stakler der efterhånden har fået leveret den forkerte køler eller transportskadet, så er det uvilkårligt nemmere at smutte hen til nærmeste kølermand og sige, den der studs har et forkert drej

Lars68
Indlæg: 1
Tilmeldt: 5. nov 2003, 10:29

Så har jeg bestilt Dewitt

Indlægaf Lars68 » 14. jun 2012, 16:54

Så har jeg bestilt Dewitt køleren hos Ecklers (jeg skulle også have noget andet fra Ecklers). Men de giver kun ca. 14% rabat på køleren og lægger 50$ oveni som de kalder "sales tax" så slutresultatet er at jeg kun sparer minimalt fremfor at købe den direkte hos Dewitt og dette sammenholdt med at man skal maile ca. 50 gange med Ecklers før de har forstået ordren og efterfølgende sikkert skal kontakte Interpol for at få sporet sine forsendelser gør at jeg nok umiddelbart vil anbefale andre at de køber direkte hos Dewitt. Mvh Lars


Tilbage til "Generelt teknisk forum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster