Fatnings/ pæreholder

Teknisk relateret snak
Hauberg
Indlæg: 0
Tilmeldt: 1. sep 2005, 19:36

Fatnings/ pæreholder

Indlægaf Hauberg » 18. apr 2012, 19:06

Hej Corvette-venner
Jeg leder efter nogle fatnings/pæreholdere til omdrejningstæller - speedometer m.m. Kan ikke rigtig finde nogle steder hvor de sælger dem. Håber I kan hjælpe mig.
Jeg er ved at samle bil efter at have fået den malet om. glæder mig til at komme ud at køre.
Med venlig Bent Hauberg #546
Vedhæftede filer
Fatnings- og pæreholder 2.jpg
Fatnings- og pæreholder 2.jpg (101 bytes) Vist 7288 gange
Fatnings- og pæreholder 1.jpg
Fatnings- og pæreholder 1.jpg (101 bytes) Vist 7288 gange

Lykkemark
Indlæg: 0
Tilmeldt: 27. mar 2007, 23:26

Hej Bent, kik her, det

Indlægaf Lykkemark » 18. apr 2012, 21:20

Hej Bent, kik her, det kunne jo være en mulighed:

http://motors.shop.ebay.com/i.html?_pppn=v3&_kw=corvette&_kw=bulb&_kw=sockets&_dmpt=Vintage_Car_Truck_Parts_Accessories

Han har mange ting, så klik på en af tingene og se derefter hele hans forretning ved at klikke på listen.

Lykkemark

Gæst

Der er lige lidt der

Indlægaf Gæst » 18. apr 2012, 21:29

Der er lige lidt der har forbigået din opmærksomhed:

I ship only to the 48 states in the US. Alaska and Hawaii for slightly more, but NEVER outside the 50 states.

Lykkemark
Indlæg: 0
Tilmeldt: 27. mar 2007, 23:26

Kære Bjarne Det har ingenlunde undgået

Indlægaf Lykkemark » 18. apr 2012, 21:41

Kære Bjarne

Det har ingenlunde undgået min opmærksomhed (jeg er jo skarp :party1:).
Alt den slags undgår man nemlig ved at oprette sig hos:

http://www.shopusa.com/shopusa/denmark/

Hvad jeg i øvrigt mener alle bør gøre, uanset om man er corvette ejer eller ej, idet verden er stor, og jeg vil gerne have lov til at købe lige præcis det der passer mig, til den rigtige pris. Jeg vil have lov at handle i : http://www.walmart.com/
og tusinder af andre butikker i USA. Jeg vil købe alt fra reservedele til slik, guf, sko, luftgynger.

Lad mig lige give et faktisk eksempel.

For en del år tilbage var jeg på ferie i Orlando i Florida. Vi kørte ud til et "Factory Outlet" hvor man kunne købe tøj til meget fornuftige priser. I dette center var der en forretning for mennesker der har en kampvægt over normalen, den hed Big Dogs.
Den gik jeg ind i, selv om, min vægt vel stort set er rimelig i forhold til højden (iflg min læge). Der skete så det, at jeg blev overbegejstret for deres hjemmetøj, som var lavet i gammeldags flonel (sådant noget blødt og rart som man sikkert ikke viser sig offentligt i, men alligevel).
Jeg begynder så senere på et Detroit projekt, der giver mig en del ture derover, og finder et outlet, hvor der også er sådan en butik, det er jo bare fino, og nu har de ovenikøbet mindre størrelser. Men en dag var Detroitprojektet jo færdigt, hvad gør man så ?
Jo man går på nettet og finder:

http://www.bigdogs.com/

Så handler man ind, og får det ordnet via ShopUsa.

Man har en adresse i USA, enkelt og ligetil. Det kan man sagtens forklare sælger i en mail. Nu banker jeg under bordet 7-9-13, det har virket hver gang for mig.
Jeg har dæleme hentet mange dingenoter hos private i Amerika, både til mig selv og andre (som ikke var så stive i det Amerikanske sprog, vi hjælper hinanden, det er jo derfor vi er en klub).

Faktisk har jeg overvejet, om der ikke, når vinterens mørke begynder at falde på, bør laves en klubaften, både her og hisset, hvor vi snakker indkøb og internet, men det er blot en tanke.

I Tyskland er der også mange private/virksomheder der ikke vil sende ud af landet, der får jeg så en kollega dernede til at klare ærterne.

Lykkemark

Gæst

Ja ja du kender jo

Indlægaf Gæst » 18. apr 2012, 21:43

Ja ja du kender jo også alle smutvejene ;)

Padk
Indlæg: 0
Tilmeldt: 18. apr 2009, 20:11

Kære Hr. Lykkemark. Den med et

Indlægaf Padk » 18. apr 2012, 22:50

Kære Hr. Lykkemark.

Den med et klubaften arrangement vil jeg gerne bakke op om, men tænker jeg så.... :cheers2:

Med alle de link og gode aftaler, som du tilsyneladende bare "sprøjter" ud af ærmerne, bør det så i det mindste ikke være et week-end kursus?? :party:


Tænkte i skrivende stund på et kur ophold, men tanken om min underviser i flonel, bragte et syn, som bringer mig tilbage om din ide om en aften... :nopity:

Padkær :yo:

Ps - Undskyld Hauberg for at "stjæle" din tråd...

Eva og Poul
Indlæg: 0
Tilmeldt: 11. nov 2008, 11:14

ZIP Corvette har dem bare

Indlægaf Eva og Poul » 18. apr 2012, 23:08

ZIP Corvette har dem bare skriv pigtail i søgefeltet så kommer de frem



Hilsen Peter1030

Brugeravatar
Allan#373
Indlæg: 68
Tilmeldt: 13. apr 2004, 10:37
Geografisk sted: Thisted

Alle burde kende og bruge

Indlægaf Allan#373 » 19. apr 2012, 07:46

Alle burde kende og bruge ShopUSA, men-
Pas på med småbeløb, jeg købte et ratemblem til $29, afsendt i en A4 kuvert - og brugte ShopUSA.
Det blev til ca. $50,- i told moms og fragt!

Gå altid ind på ShopUSA's hjemmeside vælg varekategori og indtast fakturabeløb i $, så ved du hvad det koster.
Prøv med $ 1,-, og du vil se at told moms og FRAGT er DKK 200,-. De har et minimum fragtbeløb man skal overveje.

Mvh
Allan
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti


Tilbage til "Generelt teknisk forum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster