Brændstoftilførsel
: 2. jun 2010, 23:37
Hej hej
Så har jeg også prøvet det: at køre Vetten tom for benzin. Så jeg ringede efter konen, som heldigvis forbarmede sig og kørte ud til mig med dunken fra plæneklipperen.
Det viste sig at være meget svært at få brændstof frem til karburatoren igen. Selv efter 10 liter fra reservedunken tog det meget lang tid.
Hvad siger erfaringerne, er det min pumpe, der er slidt?
Er der nogen, der kører med elektrisk brændstofpumpe? Er den i så fald monteret i serie med den mekaniske pumpe?
Skal man købe den dyre Holley løsning med trykregulator, eller kan man nøjes med en MrGasket til knap 400,-?
Håber at høre om jeres erfaringer. Jeg har standard 350 cui med 270 hk.
VH Oluf #1169
Så har jeg også prøvet det: at køre Vetten tom for benzin. Så jeg ringede efter konen, som heldigvis forbarmede sig og kørte ud til mig med dunken fra plæneklipperen.
Det viste sig at være meget svært at få brændstof frem til karburatoren igen. Selv efter 10 liter fra reservedunken tog det meget lang tid.
Hvad siger erfaringerne, er det min pumpe, der er slidt?
Er der nogen, der kører med elektrisk brændstofpumpe? Er den i så fald monteret i serie med den mekaniske pumpe?
Skal man købe den dyre Holley løsning med trykregulator, eller kan man nøjes med en MrGasket til knap 400,-?
Håber at høre om jeres erfaringer. Jeg har standard 350 cui med 270 hk.
VH Oluf #1169