Med hensyn til Holley Avenger
: 8. apr 2013, 08:41
Med hensyn til Holley Avenger indsprøjtningen så er det hellt korrekt at det er en throttlebody injection, så den fylder ikke mere end en normal kaburator og der skal ikke skiftes indsugningsmanifold.
Jeg har monteret mange indsprøjningssystemer på chevy V8 igennem de sidste 4-5 år og det har langt fra været tilfredstillende.
her er mine erfaringer med nogle forskellige mærker
MSD ATOM = Bøvlet og dårlig support, kom dog til at virke
POwerinjection1 = alt for mange børnesygdomme og dårlig kvalitet
Poweinjection III = stadig bønesygdomme i softwaren og stadig for dårlig kvalitet.
Accell = ALT for dyrt, sindsyge dyre reservedele, lousy support og helt utroligt svært at justere ind, det skal på rullefeldt og justeres ind af en proff, købte et anlæg til 6800usd til en bådmotor og de gad ikke engang skifte en defekt føler på garantien.
Holley avenger= har monteret det på 3 motorer nu , der var problemer med det ene anlæg som viste nogle mærklige RPM data, feks druknede bilen i tomgang fordi anlægget sagde at den svingende imellem 1000 og 2800rpm, vi fandt dog ud af at det var MSD anlægget på bilen som lavede støj, Holley sendte promte opdateret software med større buffere for at reducere støjproblemet, og det virkede, den ene bil var en temmeligt vild BB i en Corvette C3 som havde mange problemer med vacuum pga hård knast og mange problemer med at den skød baglæns o.l, det forsvandt alt sammen da vi monterede anlægget, jeg skulle ingen justering lave da det indstillede sig selv efter en køretur.
FAST= god support men masser af bøvl med justering, kom dog til at virke.
Med hensyn til tænding så findes der mange mærker derude og jeg kender slet ikke dem alle, dem jeg bruger er selvfølgelig dem jeg forhandler til 1295.- det er procomp tændinger som er produceret i fjernøsten (alt MSD er iøvrigt produceret i fjernøsten idag)
Der er dog lige den hage ved C2 og C3 med mekanisk drev til omdrejningstælleren at denne tænding er en del dyrere pga udtaget, så selvom tændingen er den samme så koster den noget mere.
Jeg har monteret mange indsprøjningssystemer på chevy V8 igennem de sidste 4-5 år og det har langt fra været tilfredstillende.
her er mine erfaringer med nogle forskellige mærker
MSD ATOM = Bøvlet og dårlig support, kom dog til at virke
POwerinjection1 = alt for mange børnesygdomme og dårlig kvalitet
Poweinjection III = stadig bønesygdomme i softwaren og stadig for dårlig kvalitet.
Accell = ALT for dyrt, sindsyge dyre reservedele, lousy support og helt utroligt svært at justere ind, det skal på rullefeldt og justeres ind af en proff, købte et anlæg til 6800usd til en bådmotor og de gad ikke engang skifte en defekt føler på garantien.
Holley avenger= har monteret det på 3 motorer nu , der var problemer med det ene anlæg som viste nogle mærklige RPM data, feks druknede bilen i tomgang fordi anlægget sagde at den svingende imellem 1000 og 2800rpm, vi fandt dog ud af at det var MSD anlægget på bilen som lavede støj, Holley sendte promte opdateret software med større buffere for at reducere støjproblemet, og det virkede, den ene bil var en temmeligt vild BB i en Corvette C3 som havde mange problemer med vacuum pga hård knast og mange problemer med at den skød baglæns o.l, det forsvandt alt sammen da vi monterede anlægget, jeg skulle ingen justering lave da det indstillede sig selv efter en køretur.
FAST= god support men masser af bøvl med justering, kom dog til at virke.
Med hensyn til tænding så findes der mange mærker derude og jeg kender slet ikke dem alle, dem jeg bruger er selvfølgelig dem jeg forhandler til 1295.- det er procomp tændinger som er produceret i fjernøsten (alt MSD er iøvrigt produceret i fjernøsten idag)
Der er dog lige den hage ved C2 og C3 med mekanisk drev til omdrejningstælleren at denne tænding er en del dyrere pga udtaget, så selvom tændingen er den samme så koster den noget mere.