Hej Piet
Det ser absolut interessant ud med den motor. Jeg ringer lige ved lejlighed. Mvh Lars
PS Jeg må vist også lige høre Kim hvad det er for en motor han kan hjælpe med....
Ny motor
Hvem har skrevet det her,
Hvem har skrevet det her, det står som om det er mig der har skrevet det, og hvordan kan andre skrive i en profil. Mvh. Jan Bach
Hej Lars
Prøv at ringe til din ven Kim Davidsen , han kender jo en der kan hjælpe dig med en god motor ,og det enda til menneske penge
Thja... det bekræfter måske en
Thja... det bekræfter måske en lille mistanke vi har haft gennem nogen tid. Der må være andre der har haft adgang til databasen og som sådan benytter andres login, det er vist den eneste forklaring.
Dit IP nr ved dette indlæg er som nedenstående:
4568
Det tidliger indlæg du brokker dig over kom fra:
4569
Så med mindre du logger på fra 2 forskellige steder ??
Dit IP nr ved dette indlæg er som nedenstående:
4568
Det tidliger indlæg du brokker dig over kom fra:
4569
Så med mindre du logger på fra 2 forskellige steder ??
- Vedhæftede filer
-
- ip2.jpg (11.65 KiB) Vist 4272 gange
-
- ip1.jpg (12.31 KiB) Vist 4272 gange
-
Login
Jeg har oplevet at når jeg kommer ind på siden er jeg logget på, uden selv at have gjort noget.
Dette skyldes at der er
Dette skyldes at der er sat mærke i boksen "husk mig" oppe ved login, hvilke betyder at der sættes en cookies på din computer med dit login, så du ikke behøver at logge ind hver gang.
Hvis du ikke vil anvende denne nemme metode, så fjern det lille mærke, og cookien bliver slettet. Til gengæld skal du logge på næste gang.
Hvis du ikke vil anvende denne nemme metode, så fjern det lille mærke, og cookien bliver slettet. Til gengæld skal du logge på næste gang.
Tilbage til "Generelt teknisk forum"