Sikker betaling til Ecklers

Alm. snak
Boss
Indlæg: 11
Tilmeldt: 21. jan 2007, 19:22

Sikker betaling til Ecklers

Indlægaf Boss » 10. mar 2010, 08:26

Det er snart forår, vi skal ud og køre :auto: :driving:

Men først lidt gummilister så vi kan klare forårsregnen.

Jeg er ved at bestille min første ordre hos Ecklers og læser instruktionen i CCD bladet. Her står at der skal oplyses kreditkort oplysninger i mail, er det ikke imod alle sikkerhedsregler ? :(

Hvad gør i ?

Venlig hilsen Bo

Shark
Indlæg: 0
Tilmeldt: 21. jun 2008, 18:44

Dette emne har været oppe

Indlægaf Shark » 10. mar 2010, 11:51

Dette emne har været oppe før.
Da jeg bestilte hos dem foregik det sådan at jeg sendte en mail med de ting jeg skulle bruge og bagefter ringede til dem, så finder de mailen frem og man oplyser kreditkort informationer over telefonen.
Det er jo i princippet ikke mere usikkert at oplyse det via mail end det er over telefonen.

Mvh.
Karsten

(udmeldt) hkr
Indlæg: 4
Tilmeldt: 6. sep 2009, 19:55

har faktisk lige betalt for

Indlægaf (udmeldt) hkr » 10. mar 2010, 12:41

har faktisk lige betalt for dele hos ecklers.( og får sendt via shopusa)
fik deres bankinfo, og betalte via bankoverførsel på min netbank, let og smertefrit.

k651
Indlæg: 0
Tilmeldt: 1. apr 2008, 17:42

Hvis man betaler med sit

Indlægaf k651 » 10. mar 2010, 17:54

Hvis man betaler med sit visa/dankort er der dækning på over for svindel, og hvis man tager den med bankoverførelse er det på eget ansvar, jeg har handlet en del i USA næsten problefri, Hvor der en enkelt gang blev hævet en lille beløb at starte med og så prøvede de med et større beløb, hvor det nåede at blive stoppet.

Kim

Boss
Indlæg: 11
Tilmeldt: 21. jan 2007, 19:22

Tak for svar. Overførsel via

Indlægaf Boss » 11. mar 2010, 08:33

Tak for svar. Overførsel via netbank syntes jeg er god. Men denne gang han jeg en ven derover som skal hente varerne, og han betaler ved afhentning. Det ville Sharon helst.

Vi ses snart derude.

Bo

Sømanden
Indlæg: 0
Tilmeldt: 27. maj 2009, 19:35

Jeg har igen forsøgt at

Indlægaf Sømanden » 12. mar 2010, 03:00

Jeg har igen forsøgt at bestille reservedele fra Eckler`s, den første gang opgav jeg pga. manglende svar og generelt meget mangelfuld kommunikation fra Eckler`s side.
Oplysning og information til kunderne er åbenbart ikke noget den forretning prioterer!!:(

Nå, men nu har jeg så modtaget en scannet invoice fra Sharon, men bare IKKE på noget jeg kan genkende overhovedet. Fakturen er udstedt til Corvette Club Denmark??, og delene skal sendes til Newark.
Heldigvis er fatura beløbet på ialt $ 8.234,83 ikke trukket på mit plastic kort. :)

Jeg har sendt en mail til Sharon for at få klarlagt hvad der er gået galt og hvad status er på min ordre, men ingen svar!!
Er der nogen der kender et virksomt direkte telefon nr. til Fru. Sharon??

Mvh
tifem&firs
Jesper

Lykkemark
Indlæg: 0
Tilmeldt: 27. mar 2007, 23:26

G'morgen brave Sømand Jesper i

Indlægaf Lykkemark » 12. mar 2010, 03:26

G'morgen brave Sømand Jesper i øst og i vest, har lige siddet og fornøjet mig med Qingdao i Kina på fonen i en times tid.
Jeg synes du skal skrive til:

sharon.beckman@ecklers.net

Så får hun den direkte i kassen.

Lykkemark (der skal i seng NU)

Brugeravatar
Allan#373
Indlæg: 68
Tilmeldt: 13. apr 2004, 10:37
Geografisk sted: Thisted

Sharon's tlf. nr. (fra DK) 0013212699651

Indlægaf Allan#373 » 12. mar 2010, 07:16

Sharon's tlf. nr. (fra DK)

0013212699651 ext. 1483

Mvh
Allan
P.S. Fakturaen lyder på CCD som kunde, fordi du køber på klubbens "rabat medlemsnummer"
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti

Rene Scholtz
Indlæg: 1
Tilmeldt: 28. okt 2006, 10:12

Hej Lykkemar,k eller god eftermidag

Indlægaf Rene Scholtz » 12. mar 2010, 09:12

Hej Lykkemar,k eller god eftermidag du er da noget af et nat- mennske, jeg står op på den tid du går i seng ca. kl. 4. Som du skrive,r er det en god ide at ringe eller skrive til Sharon, jeg har lige lagt en stor bestilling vældig sød dame.Jeg startede med at handle med Sharon, tilbage i 90 hvor der var fremvisning af
deres dengang store Domici.l Hun fremviste lager og lokaler, hvor de dengang fremstilede forskelldige interiørdele med videre, har efte følgende været der. For stadigvæk et stort kram, det er lidt sjovt efter så mange år.


Tilbage til "Generelt forum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 31 gæster