ecklers eller....

Alm. snak
(udmeldt) hkr
Indlæg: 4
Tilmeldt: 6. sep 2009, 19:55

ecklers eller....

Indlægaf (udmeldt) hkr » 5. feb 2010, 21:46

hej alle.

er ny ejer af c3 75'
skal bestille en del reservedele og ser klubben har en
fordelagtig aftale med Ecklers.
er der stadig lang ekspeditions/leveringstid på delene?
det er en lidt større ordre, køler, dørbeklædning osv.

er der en bedre løsning?

Hilsen henrik.

Miho
Indlæg: 0
Tilmeldt: 9. maj 2007, 21:25

Hej Henrik Jeg har lige fået

Indlægaf Miho » 5. feb 2010, 22:14

Hej Henrik

Jeg har lige fået et tilbud fra Ecklers i sidste uge, sendte mail søndag, snakkede med Sharon tirsdag eftermiddag og 20 min. senere havde jeg en pris ca. 30% lavere end katalogpris.

Min ordre indeholdte køler, ledningsnet, måttesæt ialt ca. 80 varenumre og ca 120 kg., levering fra Ecklers overholdt det de beskrev i kataloget, blot skulle den kontainer jeg skulle have det med hjem i, pakkes hurtigere end først antaget, så har ikke fået det sendt endnu :(
Hilsen Michael #731

Lykkemark
Indlæg: 0
Tilmeldt: 27. mar 2007, 23:26

Hej Henrik Jeg håber du får

Indlægaf Lykkemark » 5. feb 2010, 22:28

Hej Henrik

Jeg håber du får mange svar på dit spørgsmål, for der er mange svar. Aftalen vi har med ecklers er rigtig god, og specielt når der er tale om et større indkøb. Det er min oplevelse, at man får mest rabat ud af det når der er tale om skal vi kalde det dele udenfor motorrummet, men igen det er min opfattelse. Igen, omhyggelighed og klarhed fra din side er vigtigt. Følg vejledningen som den står beskrevet i bladet. Følg din ordreafgivelse op med en telefonopringning til Sharon og gå ordren igennem, også priserne, blive enige om hvordan du vil have det sendt osv. Det er noget bras hvis der er løse ender.
Der er givet, hvis man bruger noget tid på at studere nettet ting som man kan finde andre steder til andre priser her tænker jeg på Corvette Central, Zip, Vette Brakes, Summit Racing og man kan blive ved i en undelighed. For mig er det en vigtig del af hobbyen at snuse rundt og finde ting. Jeg fandt en underlig side med brugte dele igår som jeg fik nogen tid til at gå igennem : http://www.corvettejunk.com/

Alt ialt synes jeg ecklers er en særdeles udmærket løsning, det jeg har fået derfra er kommet til tiden som aftalt, prisen har været med den fulde rabat.

Lykkemark

Morten F P
Indlæg: 78
Tilmeldt: 15. jan 2010, 11:23
Geografisk sted: Ålsgårde
Kontakt:

Hej hej Jeg brugte danske FirstMile,

Indlægaf Morten F P » 5. feb 2010, 23:31

Hej hej
Jeg brugte danske FirstMile, da jeg bestilte første sending før jul. Det gik i hvert fald nemt og smertefrit, aftaler og leveringstidspunkter blev overholdt.
Jeg skal dog have nogle flere småting i nær fremtid, måske skulle man prøve Ecklers denne gang - bare for afvekslingens skyld.

www.Corvettejunk.com var ellers meget fin, Lykkemark.
Jeg leder jo efter en højre frontgrill til min 71'er. Måske dukker der pludselig én op...

Lykkemark
Indlæg: 0
Tilmeldt: 27. mar 2007, 23:26

Henrik Jeg vil godt lige hejse

Indlægaf Lykkemark » 6. feb 2010, 01:54

Henrik

Jeg vil godt lige hejse et lille advarselsflag der hedder "common sense". USA er meget langt væk, og selv om man sidder med katalog med duppiditter og spraglet tøj, så skal man altså også tænke sig meget grundigt om, for alle de kataloger fra forskellige leverandører indeholder altså ting af mange forskellige kvaliteter, selvom tingene måske ser ens ud, tilsyneladende. Katalogerne kommer også med anbefalinger som måske ikke altid lige holder i byretten, og er man i tvivl, så kan det være en god ide at konsultere nogen der har forstand på tingene eller har lært noget af bitter erfaring. Jeg tror at mange medlemmer her i klubben, har ting liggende, som isoleret set er udmærkede, men som ikke duer sammen med de ting der sidder på den bil de har.
Har man "totalt fod på sagen" så er den fjong. Jeg har køber uagtet at jeg også våger mig ud på nettet, en god del ting hos Firstmile, for de har god fod på mange ting.
Og har du interesse i at blive tingfinder så er et åbent menneske, så kan man finde mange sjove communitys på internettet hvor man kan skabe sig gode kontakter over tid, og hvor der er folk der har totalt fod på tingene, som er vokset op med de biler, som har kørt ræs, som har værksted og som kan spytte et knusende klart svar ud. Det kan undertiden være meget gavnligt for tegnebogen at konsultere sådanne mennesker.
Men igen, det er en hobby ved siden af hobby'en.

I det mindste er google en god ven i nøden hvis man vil efterprøve nogen ting inden man belaster sin økonomi, så meget har jeg lært.

Lykkemark

(udmeldt) hkr
Indlæg: 4
Tilmeldt: 6. sep 2009, 19:55

Det jeg skal have fat

Indlægaf (udmeldt) hkr » 6. feb 2010, 12:30

Det jeg skal have fat i er mest standard interiør-ting, eneste til motor er køler+ flywheel cover så tror
jeg prøver ecklers i første omgang. må være billigst/lettere at købe alt samlet på 1 sted.
var bare lidt bekymret hvis levering strækker sig over flere måneder....bil skulle gerne være klar til datters konfirmation.:)

Lykkemark
det er rigtigt som du siger, at finde ting går der sport i.
har købt en del på ebay, mest tysk ebay, og er indtil videre ikke blevet snydt (7-9-13)
men har hørt om mange der er, så drejer det sig om større beløb er tillid godt.

(udmeldt) Jesper Krarup
Indlæg: 0
Tilmeldt: 10. okt 2003, 16:45

Jeg syntes Ecklers er OK

Indlægaf (udmeldt) Jesper Krarup » 6. feb 2010, 12:40

Jeg syntes Ecklers er OK men jeg har fundet en enkelt diciplin hvor de forekommer at være vel svage - jeg har flere gange prøvet at de har sendt forkerte dele og to gange at de har blandet noget af mit stuff sammen med en anden kundes stuff, således at vi begge har modtaget noget af hinandens.
En sammenblanding kan til nød gå hvis det er blandet med en anden dansk kundes men på grund af tårnhøj dansk moms bliver det meget kompliceret hvis du HAR betalt afgift og moms og så skal have redt trådene ud med refusion af fragt, told og moms.
Det samme gælder med Eckler's - det er ligesom ikke nok at man kan returnere forkeret dele og få nye tilsendt kvit og frit - SKAT står klar til at indkræve told og moms på de "gratis" stumper og det er f...... til besvær at få kabalen til at gå op.

Så fuld tilslutning til Lykkemarks råd: Vær sikker på de sender dig det rigtige....

(udmeldt) hkr
Indlæg: 4
Tilmeldt: 6. sep 2009, 19:55

tak for råd, må håbe

Indlægaf (udmeldt) hkr » 6. feb 2010, 12:57

tak for råd, må håbe det rigtige grej bliver sendt, kan godt se
besværet med told-moms osv...
vil følge bestilling op med opringning, som foreslået..

(udmeldt) C3
Indlæg: 151
Tilmeldt: 20. feb 2004, 01:27

Det jeg skal have fat

Indlægaf (udmeldt) C3 » 6. feb 2010, 14:06


Det jeg skal have fat i er mest standard interiør-ting, eneste til motor er køler+ flywheel cover så tror
jeg prøver ecklers i første omgang. må være billigst/lettere at købe alt samlet på 1 sted.
var bare lidt bekymret hvis levering strækker sig over flere måneder....bil skulle gerne være klar til datters konfirmation.:)

Lykkemark
det er rigtigt som du siger, at finde ting går der sport i.
har købt en del på ebay, mest tysk ebay, og er indtil videre ikke blevet snydt (7-9-13)
men har hørt om mange der er, så drejer det sig om større beløb er tillid godt.


Der er flere der skal bestille køler her i tråden. Jeg vil ikke undlade at nævne at jeg ved en fejl fik købt denne køler hos Ecklers:

http://www.ecklers.com/product.asp?p...dept%5Fid=1255

Den er ny og sælges told og moms og fragtfrit.

C3

(udmeldt) hkr
Indlæg: 4
Tilmeldt: 6. sep 2009, 19:55

c3, køleren er desværre fysisk

Indlægaf (udmeldt) hkr » 6. feb 2010, 16:27

c3, køleren er desværre fysisk for lille til min også....


Tilbage til "Generelt forum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 36 gæster