ecklers eller....

Alm. snak
Gæst

tak for råd, må håbe

Indlægaf Gæst » 6. feb 2010, 17:28


tak for råd, må håbe det rigtige grej bliver sendt, kan godt se
besværet med told-moms osv...
vil følge bestilling op med opringning, som foreslået..


Jeg har købt ved Ecklers rigtig mange gange, og der har aldrig været nogle problemer, hvis de har varen på lager. Men det kan man jo umiddelbart se på deres site. Angående told/moms er det da en let måde at gøre det på. Hvis du ber om at det f. eks sendes med UPS, Post eller lign, så bliver told jo opkrævet når de bringer det til din dør, og det gør de tre gange hvis du ikke er hjemme. De tager godt nok et lille gebyr for det men hvis du anvender FEDEX, så kan du oprette en dankort konto hos dem, hvor det betales fra, så skal man ikke engang stå med penge i hånden ved leveringen. Det kan betale sig hvis man skal modtage mange forsendelser.

Roald #606
Indlæg: 0
Tilmeldt: 5. apr 2006, 11:32

UPS og FEDEX har altid

Indlægaf Roald #606 » 6. feb 2010, 20:52

UPS og FEDEX har altid sendt mig en regning på told/moms 1-2 uger efter jeg har modtaget varerne. USPS/PostDK kræver told/moms før udlevering

(udmeldt) hkr
Indlæg: 4
Tilmeldt: 6. sep 2009, 19:55

Øhh...er det op til mig

Indlægaf (udmeldt) hkr » 6. feb 2010, 21:10

Øhh...er det op til mig hvilket fragt-firma der bruges?

Lykkemark
Indlæg: 0
Tilmeldt: 27. mar 2007, 23:26

Henrik Tjahh på sin og vis

Indlægaf Lykkemark » 7. feb 2010, 00:33

Henrik

Tjahh på sin og vis kan man jo godt sige det, om det er billigere det ved jeg ikke noget om. Jeg gav min adresse herhjemme til Eclers som det der hedder "Billing adress" og så min ShopUsa adresse i Virginia Beach som "Shipping Adress" så skulle Ecklers jo sådan set bare sørge for at dimserne kom til min shipping adress (hvorfra de så end måtte komme) og så kunne ShopUsa jo bare sidde med papirerne indtil ordren var komplet, og så levere mig den. Told og moms og fragt var jo så ordnet på forhånd. Det virkede udmærket for mig altså.

Du kan se flg: http://www.club-corvette.dk/ccdforum/forums/showthread.php?t=33527 , denne viser et eksempel på hvor jeg havde sjusket lidt med mit hjemmearbejde omkring ikke at have givet alle de oplysninger jeg skulle give i.e. manglende elektronisk kopi af indkøbsfaktura.

den næste var ikke ikke fra Ecklers men viser mekanikken jeg bruger:

http://www.club-corvette.dk/ccdforum/forums/showthread.php?t=33450

Siden har jeg også benyttet dem til en levering fra VanSteel med en bagfjeder og jeg har en levering på vej fra Mid America Motorworks og om nogle uger fra Custom Image Corvettes.

Så man kan sige for mig kan de bruge FedEX, UPS, USPS eller Peddersens transport indenlands i USA bare det lander på min Shipping adresse i USA resten skal de ikke blande sig i. Det jeg godt kan lide er at jeg på forhånd kender alle omkostninger, disse bliver så hevet på mit kreditkort når varen afgår fra Virginia Beach, så alt hvad jeg skal bekymre mig om er at pakke varerne ud når de kommer.

Lykkemark

Roald #606
Indlæg: 0
Tilmeldt: 5. apr 2006, 11:32

Tja jeg tror fragt prisen

Indlægaf Roald #606 » 7. feb 2010, 10:01

Tja jeg tror fragt prisen afhænger lidt af hvad firma du handler med. Jeg har været ude for at en pakke købt ved zip corvette kostede mere end det dobbelte i fragt end ved NPD (ca samme størrelse/vægt/fragtfirma). Pakken fra NPD blev bestilt 12 jan og landede på min adresse om eftermiddag d. 14 jan til en fragtpris af 62 $

jeg har ikke haft de store problemer med ecklers udover at de IKKE er istand til at mærke deres pakker korrekt til container fragt også kan leveringstiden været lang hvis varerne ikke er på lager.

(udmeldt) hkr
Indlæg: 4
Tilmeldt: 6. sep 2009, 19:55

hmmm.....indtil videre er jeg nu

Indlægaf (udmeldt) hkr » 7. feb 2010, 14:53

hmmm.....indtil videre er jeg nu oprettet hos shopusa. kan godt lide at
told og moms osv er klaret på forhånd.
har sendt bestilling til ecklers, hører sikkert fra dem først på ugen.
så må jeg tage det derfra...ser rimelig overskueligt ud.
tak for rådene, rart med lidt hjælp, der er jo ingen grund til
for meget rod i levering osv.

(udmeldt) hkr
Indlæg: 4
Tilmeldt: 6. sep 2009, 19:55

for lige at følge op

Indlægaf (udmeldt) hkr » 16. apr 2010, 06:49

for lige at følge op på tråden, fik jeg for ca. 14 dage siden 6 dejlige kasser med
guf til den gule.
til min skræk manglede køleren dog....fluks kontakt til eckler, og fik at vide de havde
afsendt køleren senere, selv om de havde oplyst at alle dele var sendt samlet.
Troede den var tabt for evigt, men i mandags blev den leveret hjemme...dejligt!
der gik ellers lidt koks i det hos shopusa, som advaret, pga. ecklers sendte uden at oplyse mig om
div. fragtnumre og afsendelses-dato osv, men shopusa registrerede for mig.
så konklusion må være at telefonisk kontakt til ecklers må være at foretrække, da mail-respons tiden kan være lang.
men betaling til ecklers via netbank er nemt og smertefrit....
hilsen Henrik.


Tilbage til "Generelt forum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 58 gæster