Biler er til cruise, bikes er til ræs......

Alm. snak
(udmeldt) Jesper Krarup
Indlæg: 0
Tilmeldt: 10. okt 2003, 16:45

Biler er til cruise, bikes er til ræs......

Indlægaf (udmeldt) Jesper Krarup » 29. okt 2009, 22:14

... og det er ikk'' en gang løgn:
http://www.youtube.com/watch?v=aHtVdhzyrGY&feature=related

Men lidt tvangsfordring hjælper på det:


:party1::party1::party1::party1::party1:

david
Indlæg: 0
Tilmeldt: 30. jul 2003, 22:59

... og det er ikk'

Indlægaf david » 29. okt 2009, 23:22


... og det er ikk'' en gang løgn:
http://www.youtube.com/watch?v=aHtVdhzyrGY&feature=related

Men lidt tvangsfordring hjælper på det:


:party1::party1::party1::party1::party1:


hey man there''s only one # 1 hint hint:


eller tag testen her:

"http://www.harley-davidson.com/wcm/Content/Pages/Ride_True/Ride_True.jsp?locale=en_US#/sound-of-soul/"http://www.harley-davidson.com/wcm/Content/Pages/Ride_True/Ride_True.jsp?locale=en_US#/sound-of-soul/

(udmeldt) Jesper Krarup
Indlæg: 0
Tilmeldt: 10. okt 2003, 16:45

Åh nej David, .... Sig ikke

Indlægaf (udmeldt) Jesper Krarup » 30. okt 2009, 18:35

Åh nej David, ....
Sig ikke at også du sværmer for Harley's to-hjulede pølsevogne...... :ack2:
De er på rette spor f.s.a. V-2 men det gør jo ikke noget at der også bliver pumpet lidt ydelse ud af den - lyd og attitude er ikk' meget ved på landevejen, når man rykker rullen i bund og det eneste der sker er at den prutter lidt højere.... :reddevil:

david
Indlæg: 0
Tilmeldt: 30. jul 2003, 22:59

Åh nej David, .... Sig ikke

Indlægaf david » 30. okt 2009, 20:24


Åh nej David, ....
Sig ikke at også du sværmer for Harley's to-hjulede pølsevogne...... :ack2:
De er på rette spor f.s.a. V-2 men det gør jo ikke noget at der også bliver pumpet lidt ydelse ud af den - lyd og attitude er ikk' meget ved på landevejen, når man rykker rullen i bund og det eneste der sker er at den prutter lidt højere.... :reddevil:


It's all about attitude, jeg vil hellere køre Nimbus eller end en suzigijaki 2100 lxi turbo, Harley er en af de få motorcykelfabrikker der har overlevet Japanernes hærgen. Corvette og Harley er to amerikanske iconer, som begge har været truede dyrearter men de var for stærke til at lade sig vælte og så synes jeg bare ikke at der er noget særligt ægte eller autentisk over at køre rundt i en riskoger eller på en bambusraket. Men smag og behag er forskellig :bike:

synes lyden er ok her, man kan jo pille lidt ved dem, spol frem til 1:20 og skru lidt op




kunne man erstatte cyklen med bambus her?

LasseG436
Indlæg: 2
Tilmeldt: 22. aug 2006, 00:47

Hvis en motorcykel kan styre,

Indlægaf LasseG436 » 30. okt 2009, 20:34

Hvis en motorcykel kan styre, bremse og komme derudaf, har det absolut intet med en harley at gøre. Dette er ihvertfald tilfældet hvis man spørger en harley entusiast.
Derfor er produktionen af Buell nu definitivt stoppet, de kørte simpelthen for godt.
Helt galt gik det da man indledte et samarbejde med Rotax om en højtydende V twin, resultatet blev jo en væskekølet 1125 kubik med 146 hk vægt og køreegenskaber som en racer, helt uacceptabelt for harleyentusiasten der jo mener at litereffekten ikke må overstige 20 hk, samt den køreklare væg det ikke må komme under 400 kg.
Jeg nåede dog lige at købe 2 af de sidste 1125 R der var tilsalg på min sidste usa tur

samt en XB 12 firebolt

(udmeldt) Jesper Krarup
Indlæg: 0
Tilmeldt: 10. okt 2003, 16:45

Nemli', smag og behag er

Indlægaf (udmeldt) Jesper Krarup » 30. okt 2009, 21:44

Nemli', smag og behag er forskellig.....

Jeg er nu heller ikke til japsere - de to jeg har er til lidt nostalgo-flip når Jane skal med bagpå til strandkiosken en dejlig varm sommeraften og vi ikke gider hive sengetøjet af Vetten.

Næeh, det er ITALIENERE der rykker på 2 hjul, så fåes det ikke bedre.

Til Lasse:
Der er masser af nye 1125R'ere til salg, her i England har Harley forhandlerne nye til salg for £5,995 = ca. DKK 48,500.
De er i øjeblikket £2,400 under listeprisen, på vej nedad og for de som vil have Buell skal der nok blive nogle rigtig gode tilbud når forhandlerne skal have tømt ud til vinter.
Fabrikationen bliver jo stoppet fordi de ikke kan sælge maskinerne, så der er masser af "nye" Buells til salg længe endnu.

LasseG436
Indlæg: 2
Tilmeldt: 22. aug 2006, 00:47

Til Lasse: Der er masser af

Indlægaf LasseG436 » 30. okt 2009, 22:48




Til Lasse:
Der er masser af nye 1125R'ere til salg, her i England har Harley forhandlerne nye til salg for £5,995 = ca. DKK 48,500.
De er i øjeblikket £2,400 under listeprisen, på vej nedad og for de som vil have Buell skal der nok blive nogle rigtig gode tilbud når forhandlerne skal have tømt ud til vinter.
Fabrikationen bliver jo stoppet fordi de ikke kan sælge maskinerne, så der er masser af "nye" Buells til salg længe endnu.


Du har ret i at der nok vil være Buells til salg et godt stykke tid endnu, jeg mener at den fine 1125R er en af de mest oversete cykler nogensinde, men det er jo svært når en pølsevognsfabrik roder sig ud i at lave racere, dette bliver sjældent anerkendt fra den ene dag til den anden.

Med hensyn til Italienere er jeg enig, har selv haft Ducati 916 SP, Bimota SB6R og Bimota YB11

(udmeldt) Jesper Krarup
Indlæg: 0
Tilmeldt: 10. okt 2003, 16:45

Ja, 1125R'en viser hvor svært

Indlægaf (udmeldt) Jesper Krarup » 31. okt 2009, 00:38

Ja, 1125R'en viser hvor svært det er at skifte spor når først man er brandet indenfor noget andet.
Man kan jo bare se hvor billige Duc ST'ere er, efter sigende gode allround- og touringcykler men hvem køber Ducati hvis de vil køre langfart...


Tilbage til "Generelt forum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 50 gæster