Sportscar Event

Alm. snak
Hans Bloch
Indlæg: 7
Tilmeldt: 6. aug 2022, 10:26

Sportscar Event

Indlægaf Hans Bloch » 31. jan 2023, 09:54

Kære Corvette ejere.
Sportscar Event på Odense lufthavn og på Jyllands Ringen har god plads, og derfor vil man gerne invitere Corvette ejere fra C1 til C8 til at udstille deres biler .Formålet er, at der skal være lidt ekstra lækkert for publikum at kigge på, alt imens jeres deltagelse bidrager til et godt formål. I Odense kommer der 1500 - 2000 mennesker, mens der på Jyllands Ringen vil være 4000 - 5000.
Til folk der endnu ikke har besøgt arrangementet kan oplyses, at der er ca 50 biler fra øverste hylde. Førerne af disse biler er blevet testet grundigt af Sportscar Event inden de stiller op. For med publikum/passagerer i bilerne, kører de nemlig (mange) penge ind til Børnecancerfonden.
Derfor har du mulighed for at opleve Porche - Ferrari - Lambo - Mustang - Corvette - Ultima - AC Cobra -osv. blive fyret af under sikre forhold.
Blandt deltagerne er også Corvette C6 - C7 - og C8, så hvis du har en drøm om at prøve hvad din drømmebil kan præstere, kan der på stedet købes billetter til et par omgange på passagersædet. Bliver også meget brugt som konfirmationsgave til motor interesserede unge.
Hvis jeg skulle have lyst til at stille min Corvette til rådighed, vil jeg få et høfligt nej fordi min C6 "kun" har 446 HK.

Du får selvfølgelig gratis adgang samt 2 spisebilletter + vand pr bil (hvis der er 2 i bilen), så du kan holde den gående indtil aftensmaden derhjemme.
Prøv evt. at se på arrangementets hjemmeside, så du får en ide om, hvad der venter dig.
Datoerne er Odense 13 maj eller Jyllands Ringen 27 maj. Max antal Corvetter begge steder 25 stk.

Tilmelding nødvendig for at kunne planlægge pladsbehov til:
Hans Bloch
Oehlenschlægersvej 30
8230 Åbyhøj
Tlf: 71780731
Mail: hans@orientering.dk

Sound event fyn
Indlæg: 4
Tilmeldt: 20. mar 2022, 16:54

Re: Sportscar Event

Indlægaf Sound event fyn » 9. feb 2023, 19:55

Hej Hans

Vi har skrevet til dig ang. Odense, vi har ikke hørt retur fra dig endnu, vil du venligst svare, eller se om vi er havnet i spar.

Mvh

Martin H.


Tilbage til "Generelt forum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster