Shop usa

Alm. snak
(udmeldt) Thorup
Indlæg: 14
Tilmeldt: 15. nov 2013, 06:27

Shop usa

Indlægaf (udmeldt) Thorup » 6. feb 2022, 19:04

Hej har lige bestilt stumper i Usa og for det sendt hjem via Shop usa, ligger de data ind jeg har på delene på deres hjemmeside for at få en estimeret pris hvad det vil koste for forsendelse og told og moms, prisen er 482 dollar for stumperne, 224 for fragt og 31,80 for told og 184 for moms.
Men nu er stumperne bestilt og ankommet til shop Usa, er prisen lige pludselig en anden nu hedder fragt 564 told 47 og moms 273.
det skal siges at det er nyt udstødning og nogle små stumper, pakken skal derfor deles i 2 men vægten og volumen er den samme som jeg ligger ind på deres hjemmeside.
Burde told og moms ikke være det samme ligemeget hvad stumperne vejer og fylder, det er vel bergnet på prisen.
Nogle der har været ude for noget lignende.

Mozart
Indlæg: 112
Tilmeldt: 15. jul 2012, 02:20

Re: Shop usa

Indlægaf Mozart » 7. feb 2022, 08:54

Hej Allan
Jeg har kun fået ting hjem via SHOP USA en gang. Det var 4 nye cromefælge, og de kom hjem med skib,
godt nok lidt forsinket pga uvejr på Østkysten. Men hjem kom de.
Prisen jeg fik oplyst passede på en prik da vi afregnede. Jeg havde en del samtaler med dem da jeg ikke havde prøvet det før.
Jeg talte altid med kompetente personer i København, og kunne også følge min palle på vejen til Aalborg.
Kan det skyldes at de har skiftet adresse i USA ? Der må da være en logisk forklaring fra deres side med den store prisstigning !
Held med det.
Niels Mozart # 1326

Mozart
Indlæg: 112
Tilmeldt: 15. jul 2012, 02:20

Re: Shop usa

Indlægaf Mozart » 7. feb 2022, 08:54

Hej Allan
Jeg har kun fået ting hjem via SHOP USA en gang. Det var 4 nye cromefælge, og de kom hjem med skib,
godt nok lidt forsinket pga uvejr på Østkysten. Men hjem kom de.
Prisen jeg fik oplyst passede på en prik da vi afregnede. Jeg havde en del samtaler med dem da jeg ikke havde prøvet det før.
Jeg talte altid med kompetente personer i København, og kunne også følge min palle på vejen til Aalborg.
Kan det skyldes at de har skiftet adresse i USA ? Der må da være en logisk forklaring fra deres side med den store prisstigning !
Held med det.
Niels Mozart # 1326


Tilbage til "Generelt forum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 40 gæster