Hejsa
Jeg kan kun tilslutte mig majoritetens holdning, jeg mener personligt at en C3 uden bremseforstærker er direkte livsfarlig i det trafikmønster vi har i dagens trafik. Jeg kørte selv 1½ km i min bil før den blev vendt om og kørt direkte hjem i værkstedet for at få eftermonteret en bremseforstærker. Det er en operation som tager en dags tid hvis man er lidt ferm. Den kræver dog at man har lidt teknisk snilde da der er et par områder der skal modificeres før den nye bremseforstærker passer. Jeg finder især ?Hydroboost? interessant i de situationer hvor man kører med en meget skrap knast og derved ikke holder meget vakuum under friløb/tomgang.
At køre i en gammel C3 med opslidt styretøj er i bedste fald dræbende for køreglæden, i værste fald kan en dobbelt undvigemanøvre blive fatal. Jeg selv kører med et moderne tandstangs styretøj som ikke var lavet helt færdig ved køb. Det første år kørte jeg uden servo tilkoblet og det kan absolut ikke anbefales, der var næsten lige så meget rat slør som med det gamle defekte styrtøj. I år fik jeg tilkoblet pumpen og sammen med forstærkede ophæng til selve tandstangen, har jeg nu et styretøj som kan sammenlignes med en moderne bil. Eneste tilbageværende problem er ?Bump-steer?, det er trods mange forsøg på opligning stadig meget udtalt, dette især på en ujævn asfalt.
Om man er til manuel eller auto er vel som at diskutere religion og jeg kunne egentlig godt tænke mig begge dele ? Hvad jeg imidlertid særdeles godt kunne tænke mig uanset hvad man er til, så er det et ?overdrive? således at man ikke skal høre på larmen ved frisk motorvejskørsel og fortvivlet kigge efter næste tankstation. 
Mvh
Karsten Horn