Low Rider
: 18. feb 2008, 22:50
Så fik jeg vetten ned hvor den høre til, slæbende hen ad vejen....
Den var en større omgang, der blev taget i 2 etaper, da første resultat ikke var tilfredsstillende (lavt nok)
Bagenden på en C4 er piece of cake (sikkert som C3) og tager 20 min.
Front er noget mere træls, da hele fjederen ska helt af...
Nu er all tricks og kneb vedr. sænkning af C4 udført og den bliver ikke lavere...
PS. når man alene bruger det kits man ka købe, sænker man MAKS 15mm...
Det er svært at sænke C4 vetter med Z51 (sports undervogn) da de har en mere stram fjeder (høhø) fra fabrikken og derfor står højere en std. vetter. Men sys det lykkedes at få den tilpas lav.
Se forskellen og husk at sætte musik på
: http://www.youtube.com/watch?v=Y6c3emqC6aw
FØR:
EFTER:
Ignorer den beskidte bil...Den er nu ikke rengjort i 4 måneder og 16 dage..

Den var en større omgang, der blev taget i 2 etaper, da første resultat ikke var tilfredsstillende (lavt nok)
Bagenden på en C4 er piece of cake (sikkert som C3) og tager 20 min.
Front er noget mere træls, da hele fjederen ska helt af...
Nu er all tricks og kneb vedr. sænkning af C4 udført og den bliver ikke lavere...
PS. når man alene bruger det kits man ka købe, sænker man MAKS 15mm...
Det er svært at sænke C4 vetter med Z51 (sports undervogn) da de har en mere stram fjeder (høhø) fra fabrikken og derfor står højere en std. vetter. Men sys det lykkedes at få den tilpas lav.
Se forskellen og husk at sætte musik på

FØR:

EFTER:

Ignorer den beskidte bil...Den er nu ikke rengjort i 4 måneder og 16 dage..