Side 1 af 1

Holley - og hvad så nu ???

: 14. feb 2008, 18:24
af Bankmand

Re: Holley - og hvad så nu ???

: 14. feb 2008, 19:45
af (udmeldt) C3
Det er de fæle 'sprøjt' der er skyld i det!

Fy Brian og Karsten for at promovere indsprøjtning. 

Nej seriøst - vi klarer os vel bare med de andre karburatormærker, der stadig findes på markedet.

Altid trist når en gammel hæderkronet virksomhed går ned, men desværre uundgåeligt.

C3

Re: Holley - og hvad så nu ???

: 14. feb 2008, 20:50
af (udmeldt) Lars Hastrup
Det er jo ';bare'; en karburator - her er en rigtig gyser :

http://media.gm.com/servlet/GatewayServlet?target=http://image.emerald.gm.com/gmnews/viewmonthlyreleasedetail.do?domain=74&docid=43296

Vi taler så vidt jeg kan læse om et tab på 6-700 millioner kroner om DAGEN eller ca. 2.400,- kroner/medarbejder/dag !!

Hvordan i alverden skal det kunne fortsætte ?

Re: Holley - og hvad så nu ???

: 14. feb 2008, 21:36
af david
Det er ikke kun Holley, men også  Nos, Weiand, Earls, Hooker og Flowtech. The world is turning Chinese eller som de siger i USA ';what's your daily driver'; her ligger også en del af svaret.

';This isn?t just a migration of jobs, it?s an evacuation of our manufacturing sector. They have left the building. You can no longer assume the country of origin, even with names like Moog® and Raybestos® and Wagner® ';

www.duntovmotors.com/CaliperSealSchool.htm

Re: Holley - og hvad så nu ???

: 14. feb 2008, 21:44
af Piet
Om det så er sandt eller ej  så skriver de dog følgende.

``Employees will not be affected by the bankruptcy, and the company will continue operations as normal,'' Tomlinson said. 


En seriøs  omsrtukturering  skal der dog nok til.