Tak til Lene og Johnny

Alm. snak
EZIEGLER
Indlæg: 0
Tilmeldt: 19. okt 2004, 01:05

Tak til Lene og Johnny

Indlægaf EZIEGLER » 25. sep 2006, 00:58

Hej Lene og Johnny

Tusind tak for et FLOT morgenarrangement i den reneste gararage jeg endnu har oplevet, et flot planlagt cruise i SKØNNE omgivelser og kaffe med lækker kage på Pomlenakke.

Det var som altid sjovt at mødes med klubmedlemmer - både nye og gamle - til en hyggelig sludder.

MCH

Erik Ziegler

ClausX
Indlæg: 6
Tilmeldt: 10. sep 2003, 11:08

Re: Tak til Lene og Johnny

Indlægaf ClausX » 25. sep 2006, 02:16

Ditto her fra Gentofte. Flot forplejning og fin-fin tur. Vi, der blev borte, er glade for, at vi havde Ida med. Så var vi da helt sikre på at vi nok skulle blive fundet igen :-)

Håber Ida nød turen - nu kan hun også stave til LENE og JOHNNY!

Mange venlige hilsner og tak fra

Claus

Christian #384
Indlæg: 0
Tilmeldt: 28. mar 2004, 22:27

Re: Tak til Lene og Johnny

Indlægaf Christian #384 » 25. sep 2006, 02:20

Selv om jeg først kom 'dalrende' ud på eftermiddagen, må jeg sige at det var hyggeligt..... Jeg hørte meget godt om morgenmaden :-) Nåede da at lave en brænder ved Farøbroerne :-)..... Dem der deltog i middagen på Vallø bidrog til et hyggeligt arrangement....

Tak Lene og Johnny !!!

Christian #384

Per
Indlæg: 0
Tilmeldt: 13. sep 2004, 21:31

Re: Tak til Lene og Johnny

Indlægaf Per » 25. sep 2006, 10:50

Også mange tak fra mig, Det var bare et super træf. En skøn tur i området, hvor nogle af vejene dog mindene mig om at  jeg kører i en 'gammel' bil. Tak til Fie for selskab på turen -håber ikke du fik ondt i ørene pgr. larmen.

mvh.

Steffen      

Piet
Indlæg: 17
Tilmeldt: 14. apr 2016, 13:46

Re: Tak til Lene og Johnny

Indlægaf Piet » 25. sep 2006, 11:50

Som altid hyggeligt at møde 'vette' vennerne man kan jo få dagevis til at gå med at snakke om vores fælles passion.

Vejret var super ligesmo forplejningen, vi er glade for at vi i sidste øjeblik fik tid og lov til at deltage, det eneste sørgelige ved arrangemantet er jo at opstalningstiden står for døren for de fleste af os, men vi glæder os til at se jer igen til næste år.

Henrik Berg
Indlæg: 108
Tilmeldt: 19. apr 2006, 19:36

Re: Tak til Lene og Johnny

Indlægaf Henrik Berg » 25. sep 2006, 19:24

Hej Lene og Johnny

Tusind tak, det var et meget flot morgenarrangement, i en meget ren garage. Får jeres vette slet ikke lov til at pisse sit teritorium af i garagen. Det var skønt at komme sydpå, vi har aldrig været så langt nede mod spanien før i vetten. Fed afslutning

Hanne og Henrik

Arne
Indlæg: 0
Tilmeldt: 7. maj 2006, 19:49

Re: Tak til Lene og Johnny

Indlægaf Arne » 27. sep 2006, 03:28

hej Lene og Johnny

Også en tak for en hyggelig dag fra mig.

Arne

bornholmeren
Indlæg: 0
Tilmeldt: 28. sep 2006, 21:57

Re: Tak til Lene og Johnny

Indlægaf bornholmeren » 28. sep 2006, 22:17

en lille hilsen fra Bornholm

det var rigtig hyggeligt og et godt arrangement, det var dejlig afslappende for os arbejds jonkier .vi håver at se jer alle

til næste år, og evt. på bornholm.

tak fra annette , florent og lille ronja


Tilbage til "Generelt forum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster