Til vettefolk ved vores bryllup

Alm. snak
Henrik Berg
Indlæg: 108
Tilmeldt: 19. apr 2006, 19:36

Til vettefolk ved vores bryllup

Indlægaf Henrik Berg » 16. aug 2006, 17:05

Hej Allesammen Tak for sidst det var fedt. syndt med alt regnen men rygtet løber meget stærkt i medierne TV2 havde fået nys om det 1 uge før dem takket vi nej til da Hanne ikke syntes der skulle tv på, af aviser ringet venstrebladet til os, ved kirken troppet Ekstra bladet også op om de snakket med nogle ved vi ikke.

Nå nu har nytombilen sendt en e:mail til os de vil have billeder til en historie om vores fine biler er der nogle af jer der har nogle gode billeder fra brylluppet med biler på, jeg har kun video

Ps. venstrebladet fyldte en hel avisside

Henrik

Arne
Indlæg: 0
Tilmeldt: 7. maj 2006, 19:49

Re: Til vettefolk ved vores bryllup

Indlægaf Arne » 17. aug 2006, 22:28

Hej Hanne og Henrik

Jeg siger også tak for sidst. Kanon bryllup men det var rigtig ærgerligt med alt det vand. Det var ikke meget bryllupsnat i fik, det var jo lyst da vi gik i seng. Hanne havde lavet rigtig god mad og der var rigeligt med væske. Det er rigtig hyggeligt at være sammen med andre Vettefolk. Jeg håber ikke at de andre gæster syntes der var for meget bilsnak. Desværre fik jeg ikke taget mit kamera med så det kan jeg ikke hjælpe med, og jeg lagde ikke mærke til om der var nogen af de andre der tog billeder.

Næste gang Daniel er hos mig ringer jeg og hører om vi må komme så han kan se din imponerene togbane. Endnu en gang tak for sidst.

Arne

 

Christian #384
Indlæg: 0
Tilmeldt: 28. mar 2004, 22:27

Re: Til vettefolk ved vores bryllup

Indlægaf Christian #384 » 18. aug 2006, 01:32

Hej Hanne og Henrik Jeg har nogle billeder, dog ikke så mange :-( Men jeg brænder en CD og tager den med lørdag.

Hilsen Christian


Tilbage til "Generelt forum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 49 gæster