Flytningen af CCD hjemmesiden til ny software-platform

Alm. snak
Brugeravatar
C5Nissen
Indlæg: 31
Tilmeldt: 10. feb 2009, 23:36
Geografisk sted: Sdr. Bjert

Flytningen af CCD hjemmesiden til ny software-platform

Indlægaf C5Nissen » 11. dec 2016, 22:49

Så kære Corvette venner nærmer sig tiden hvor vi skal have flyttet vor hjemmeside over på en ny software, og det vil sige at alt nuværende indhold skal overføres og konverteres, så det fungerer med den nye software, inden vi går "live".

Alle afsnit af den nye side er nu testet, og betalingskanaler o.lign. er på plads, så vi forsøger at få flyttet data i løbet af næste uge. Dette vil i umiddelbart ikke mærke noget til, dog vil der være et par dage, hvor vi risikerer at miste de indlæg der bliver skrevet på forum, så jeg vil opfordre til at man holder øje med om ens indlæg er intakte, efter vi har startet den nye side op, så kan vi se om vi kan redde evt. tabte indlæg fra overførselsperioden. Derudover vil det nok være klogt at vente med at skrive indlæg med livsvigtigt indhold, indtil den nye hjemmeside er oppe at køre.

Mht. selve den nye hjemmeside, så vil i ikke bemærke den helt store forskel, vi har med vilje forsøgt at få udseendet til at være meget lig det vi har i dag - vi skal nok sætte et skriv op på en af siderne på siden, hvor vi forklarer hvad der er nyt, og hvordan man håndterer dette.

Jeg håber i har lidt tålmodighed, og forståelse for at det skifte vi laver nu er ret så omfattende, så der kan opstå gener i den kommende tid, som jeg beder jer undskylde på forhånd.

I vil naturligvis kunne logge ind på den nye side med jeres nuværende brugernavn og kode - god fornøjelse.

Hilsen #1031 - C5 Nissen
Corvettes-The Bad Boy Toy 8-)

Johansen
Indlæg: 0
Tilmeldt: 15. sep 2015, 08:44

Bliver spændende, jeg krydser fingre

Indlægaf Johansen » 12. dec 2016, 11:52

Bliver spændende, jeg krydser fingre :)


Tilbage til "Generelt forum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster