Nordjyske corvetter

Alm. snak
Jyden
Indlæg: 9
Tilmeldt: 28. feb 2008, 17:23

Nordjyske corvetter

Indlægaf Jyden » 27. maj 2018, 17:51

Er der nogle i det nordjyske der kan være interesseret i at få sat lidt gang i noget dækspark og køreture i det nordjyske.
Så gi lidt tilbagemelding.

Mvh Søren Jørgensen, 9480 Løkken

spand
Indlæg: 7
Tilmeldt: 25. sep 2010, 21:31

Re: Nordjyske corvetter

Indlægaf spand » 6. jul 2018, 22:18

Hei Jeg bor i sæby.. bilen er skilt ad men hygge garage besøg er jeg os med på. Er det sådan noget du har i tankerne så er jeg klar.... Har en 71 targa Hilsen mads

Mozart
Indlæg: 112
Tilmeldt: 15. jul 2012, 02:20

Re: Nordjyske corvetter

Indlægaf Mozart » 6. jul 2018, 22:42

Hej Søren og Mads.
Der sker faktisk en del her i det Nordjyske. Jeg er Niels Mozart #1326, bosiddende i Aalborg og har haft min C5´er i ca 7 år.
Vi er nogen stykker som mødes jævnligt. Enten til en spontan køretur med madkurven. Til træf i Lundby Bakker hver tirsdag, og snart
også en tur til havnen i Hobro som er hver torsdag. Vi tæller 4-5 C5 , en flot gul C3, En meget flot grøn C4, og sidste skud en nylig hjemtaget
grøn C7 cap. Det er Erik Pedersen som bor i Saltum. Så der er aktivitet heroppe.
En af mine råd er at søge under postnr, 9000 på vores medlemsliste. I vil sikkert blive overrasket over den store mængde af Nordjyder som
ejer den fineste Amerikanske sportsvogn af dem alle.
I kan skrive eller ringe til mig. Mine oplysninger er under Bestyrelsen på Hj.siden.
For øvrigt mangler vi nogle nye kræfter til at arrengerer et Efterårstræf Vest, som er et eendagstræf. Det kan vi evt snakke mere om.
God jagt derude, og på gensyn et sted.
Hilsen Niels Mozart
.


Tilbage til "Generelt forum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster