Manglende strøm til højre forblink

Jala
Indlæg: 10
Tilmeldt: 1. jan 1970, 01:00

Manglende strøm til højre forblink

Indlægaf Jala » 29. mar 2017, 18:28

Hej Jeg er ny i klubben og har lige erhvervet en 1979 c3 og søger her et godt råd til fejlfinding af strøm til højre forblink ( mørkeblå ledning) jeg har skiftet blinkrelæ men uden held. De øvrige blink for og bag virker fint.. Nogle gode råd?

Jala

Mattissen
Indlæg: 1
Tilmeldt: 29. mar 2017, 11:52

Re: Manglende strøm til højre forblink

Indlægaf Mattissen » 29. mar 2017, 20:41

lyder som noget stelforbindelse, men hvordan er dine blink på side/bagpå ?. Har du eftermonterede blink ?
jeg er på ingen måde ekspert i det her, spørg mig om it - men lige præcis stelforbindelser, har jeg virkeligt haft "glæde" af :lol:
mvh tonny

Svend S
Indlæg: 12
Tilmeldt: 25. apr 2011, 13:04

Re: Manglende strøm til højre forblink

Indlægaf Svend S » 30. mar 2017, 16:46

Hej Jala!
Har du prøvet at logge ind med dit CCD login og så gå til Teknik Info -> Tekniklinks C3 -> Ledningsdiagram årgang 1979 og se om det kan give nogle gode ideer.
Mvh Svend Åge

Piet
Indlæg: 17
Tilmeldt: 14. apr 2016, 13:46

Re: Manglende strøm til højre forblink

Indlægaf Piet » 31. mar 2017, 12:04

Tjek evt først under din ratstamme, der sidder et bredt stik med alle ledninger fra din afviserkontakt, heriblandt den blå ledning til dit højre front blink
tjek om der kommer noget størm ud her , hvis ikke ligger det i afviserkontakten, hvis der gør så er det ledningsnettet fremadrettet.

Jala
Indlæg: 10
Tilmeldt: 1. jan 1970, 01:00

Re: Manglende strøm til højre forblink

Indlægaf Jala » 2. apr 2017, 08:51

Super tak for de gode svar.....jeg har nærlæst diagrammer over ledningsnettet og er efterhånden ved at kunne sikringsboksen udenad :) .. Jeg vil nu følge jeres råd og se om det ikke kommer igang...
mvh
Jacob

Jala
Indlæg: 10
Tilmeldt: 1. jan 1970, 01:00

Re: Manglende strøm til højre forblink

Indlægaf Jala » 2. apr 2017, 08:55

Til orientering har jeg selv importeret vetten fra Florida.....så den er ikke tilrettet danske regler helt endnu...og jeg er ganske ny udi dette men har altid drømt om at eje en corvette som man kan gå og "rode" med. Så jeg lærer nyt hele tiden og har stor glæde af haines manual. Vognen står som meget velholdt om man så må sige og tilsyneladende i helt original stand...


Tilbage til "Teknisk Forum C3"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster