Så er den nye hjemmeside online

Alm. snak
Brugeravatar
C5Nissen
Indlæg: 31
Tilmeldt: 10. feb 2009, 23:36
Geografisk sted: Sdr. Bjert

Så er den nye hjemmeside online

Indlægaf C5Nissen » 23. mar 2017, 17:43

Langt om længe er vi så online med den nye hjemmeside - og der skete naturligvis det der ikke måtte ske - de seneste 3 ugers forumindlæg er ikke konverteret korrekt, så dette arbejdes der hektisk på lige nu. Alle jeres manglende indlæg kommer op så hurtigt det kan lade sig gøre - vi har p.t. intet overblik over hvornår dette er klar.

Vi forsøger først og fremmest at få Benny Jepsens seneste indlæg, omkring biler til Brudeløbet i Vejle d. 01.04, samt de indkomne tilmeldinger reetableret hurtigst muligt, da tilmeldingen hertil skal være afsluttet senest mandag i næste uge. Har du besluttet dig for tilmelding til dette arrangement, så skriv gerne en mail til Benny.

Der arbejdes på sagen - Karsten
Corvettes-The Bad Boy Toy 8-)

glasmand
Indlæg: 25
Tilmeldt: 19. dec 2005, 20:48

Re: Så er den nye hjemmeside online

Indlægaf glasmand » 23. mar 2017, 17:44

Ikke særlig køn, hvis man skriver fra en IPad

Brugeravatar
C5Nissen
Indlæg: 31
Tilmeldt: 10. feb 2009, 23:36
Geografisk sted: Sdr. Bjert

Re: Så er den nye hjemmeside online

Indlægaf C5Nissen » 23. mar 2017, 18:48

Det har du fuldstændig ret i Glasmand - den visning skal vi have tilpasset
Karsten
Corvettes-The Bad Boy Toy 8-)

moesgaard
Indlæg: 46
Tilmeldt: 11. nov 2007, 18:30

Re: Så er den nye hjemmeside online

Indlægaf moesgaard » 24. mar 2017, 00:04

Den er godt nok blevet kedelig!

Brugeravatar
MSimonsen
Indlæg: 27
Tilmeldt: 24. sep 2015, 14:07

Re: Så er den nye hjemmeside online

Indlægaf MSimonsen » 25. mar 2017, 22:51

Synes lige jeg ville komme med lidt ros til den nye hjemmeside.
Forummet er (på min PC) fint overskuelig, og funktionaliteten i Shoppen er rigtig god.
#1575 - Simonsen Junior \o/

ClausX
Indlæg: 6
Tilmeldt: 10. sep 2003, 11:08

Re: Så er den nye hjemmeside online

Indlægaf ClausX » 26. mar 2017, 01:54

Jeg synes det er trist, at der er så meget bøvl med hjemmesiden og specielt forummet. I forbindelse med overgangen til det nye format, er jeg rendt ind i problemer med password. Jeg migrerede først mine data og kunne derefter logge ind som tidligere. MEN, da jeg så gik ind på Forummet, var jeg IKKE logget ind. Jeg forsøgte så at logge ind igen, men fik besked om at brugernavn eller password ikke var gyldige. Jeg bad så om et nyt password og fik sendt en længere kodelinje til min e-mail adresse. Denne kunne jeg logge ind med på forum og derefter ændre til mit gamle password. Det er da noget besværligt, men jeg håber det virker nu og fremover - tiden vil vise det.

Jeg har derefter fundet en anden glitch, i og med at søgefunktionen ikke virker (for mig) i reservedels-forummet. Kan dette verificeres og kan der i så fald gøre noget ved det?

Og så er min avatar og signatur tilsyneladende også forsvundet, til trods for migreringen...........

MVH og stor påskønnelse for arbejdet med hjemmesiden, som åbenbart følger en meget tornet vej..........?!
Claus #127

Brugeravatar
C5Nissen
Indlæg: 31
Tilmeldt: 10. feb 2009, 23:36
Geografisk sted: Sdr. Bjert

Re: Så er den nye hjemmeside online

Indlægaf C5Nissen » 26. mar 2017, 09:11

Hej Claus
Tak for tilbagemeldingen - jeg beklager dine login problemer, vi håber det er afsluttet når den første migrering nu er overstået. Vi har kun hørt om ganske få login-problemer, selv om vi nok havde forventet at dette ville volde problemer i nogle tilfælde - men selvfølgelig meget irriterende når man sidder i situationen.

- Vedrørende søgefunktionen i reservedelsforum, så fungerer det heller ikke her hos mig - vi fejlmelder dette
- Vedrørende manglende avatar, så er det faktisk generelt, at denne som udgangspunkt ikke følger med over i det nye program, vi har dette på listen over kommende opgaver, at alle får mulighed for at lægge et billede ind som avatar igen (kan se at MSimonsen har et billede ved sit indlæg - hvordan det foregår ved jeg ikke - han ved nok mere om hjemmesider end jeg gør :!: )

Hilsen 1031 Karsten
Corvettes-The Bad Boy Toy 8-)

Brugeravatar
Magnussen
Indlæg: 11
Tilmeldt: 31. mar 2014, 07:12

Re: Så er den nye hjemmeside online

Indlægaf Magnussen » 26. mar 2017, 10:47

Hej

Synes godt nok hjemmesiden er noget forvirrende. Håber det bliver bedre når de sidste ting bliver rettet.
Med hensyn til avatar så er det egentlig ikke noget problem, problemet er at billedet skal være så lille at det nærmest ikke er eksisterende, øv.
Måske der kan blive tid til et mini kursus, i brug af hjemmesiden, engang i fremtiden :D
Med venlig hilsen
Claus
Corvette C3 begs to be driven 8-)

Brugeravatar
MSimonsen
Indlæg: 27
Tilmeldt: 24. sep 2015, 14:07

Re: Så er den nye hjemmeside online

Indlægaf MSimonsen » 26. mar 2017, 12:35

Magnussen skrev:Hej

Synes godt nok hjemmesiden er noget forvirrende. Håber det bliver bedre når de sidste ting bliver rettet.
Med hensyn til avatar så er det egentlig ikke noget problem, problemet er at billedet skal være så lille at det nærmest ikke er eksisterende, øv.
Måske der kan blive tid til et mini kursus, i brug af hjemmesiden, engang i fremtiden :D
Med venlig hilsen
Claus


Yep, der er ingen auto-skalering af det billede du uploader til din Avatar.
Det skal være 90x90 pixels.

Hvis der er nogen derude der ikke selv kan resize, så kan man bruge en online resizer (fx. http://resizeimage.net )
#1575 - Simonsen Junior \o/

Spoleormen
Indlæg: 78
Tilmeldt: 30. sep 2009, 08:22
Geografisk sted: Kokkedal

Re: Så er den nye hjemmeside online

Indlægaf Spoleormen » 26. mar 2017, 14:21

Det var en hård fødsel
Men ungen ser godt ud


Tilbage til "Generelt forum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 29 gæster