Projekt - ny forrude i C6

Benny
Indlæg: 66
Tilmeldt: 10. jun 2005, 01:37

Projekt - ny forrude i C6

Indlægaf Benny » 21. okt 2014, 14:34

Nu gik den ikke længere. Et stenslag blev til en lille revne, som blev til en større revne som til sidst rakte halvt ned på ruden.

Jeg har talt med flere og hørt mange frygtindgydende priser fra flere sider. Men ruden skulle jo skiftes under alle omstændigheder.
Så nu vil jeg fortælle hvordan det gik.

Efter lang tids søgen og mange telefon samtaler og e-mails, endte det med at ruden blev bestilt hos USA autodele i Odense til levering hos Dansk bilglas i Kolding.
Både USA autodele og Dansk Bilglas har været meget hjælpsomme og jeg synes de begge har ydet en fin service og en god pris.
Ruden blev bestil hjem fra USA og var 10 dage under vejs, jeg betalte den inden bestilling.
Jeg har netop i dag hentet bilen hos Dansk Bilglas i Kolding med den nye rude monteret. Det er den første C6 de har skiftet rude på, så de var også lidt spændte. Men det hele ser fint ud og de gjorde det på under 3 timer.

Men så er der jo også priserne, så den næste har noget at sammenligne med.
1 stk ny rude incl fragt og moms: kr. 12.600,-
Montering og limsæt incl moms: kr. 2.000,-

Ruden er til HUD og med beslag for onstar GPS

Benny J
Indlæg: 43
Tilmeldt: 7. apr 2011, 19:38

Hej Benny. Tak for oplysningerne.

Indlægaf Benny J » 22. okt 2014, 02:42

Hej Benny. Tak for oplysningerne. Siden er printet ud og lagt i arkiv, den kunne jeg nemt få brug for en dag. Mvh. Eli.

Anni
Indlæg: 198
Tilmeldt: 2. nov 2012, 11:33

Hej Benny Vi har også tilladt

Indlægaf Anni » 9. dec 2014, 09:42

Hej Benny

Vi har også tilladt os at indlemme informationerne i vores private "Nice-to-Know-About-Your-C6"-arkiv.:o

Mange tak for delingen; hils Inger mange gange.

Vette-lige for-julehilsner
Annixmas
If you've never driven a Corvette, you just don't understand....

Tommy
Indlæg: 1
Tilmeldt: 1. aug 2003, 02:52

Stenslag skal ikke ignoreres..

Indlægaf Tommy » 12. dec 2014, 09:17

Stenslag skal ikke ignoreres..


Tilbage til "Teknisk Forum C6"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster