Ron Fellows

Alm. snak
usa1#137-841
Indlæg: 0
Tilmeldt: 29. sep 2003, 00:20

Ron Fellows

Indlægaf usa1#137-841 » 26. jan 2017, 18:04

Jeg har fået et tilbud fra Sverige på 260.000 dkr. for min Ron Fellows. Det syntes jeg godt nok er noget i underkanten, og hvis jeg SKAL ned på den pris ser jeg da helst at den blev i CCD, er du interesseret så kom med et bud på min mail: flemmingwilliam@icloud.com Kan Flexleases med mindre udbetaling.

Vette hilsen Flemming


10184
Vedhæftede filer
IMG_0246.JPG
IMG_0246.JPG (101 bytes) Vist 10569 gange

C4JOY1
Indlæg: 44
Tilmeldt: 9. apr 2008, 01:09

Ja Flemming det lyder vanvittigt

Indlægaf C4JOY1 » 27. jan 2017, 16:09

Ja Flemming det lyder vanvittigt og jeg kan ikke forstå at sådan en dejlig bil stadig er til salg
Vh
Leif

bjarne-1744
Indlæg: 0
Tilmeldt: 21. aug 2013, 10:55

Hej Lejf du kan jo

Indlægaf bjarne-1744 » 27. jan 2017, 17:10

Hej Lejf du kan jo købe den eller har den for mange HK :D

usa1#137-841
Indlæg: 0
Tilmeldt: 29. sep 2003, 00:20

Ja Flemming det lyder vanvittigt

Indlægaf usa1#137-841 » 27. jan 2017, 19:28


Ja Flemming det lyder vanvittigt og jeg kan ikke forstå at sådan en dejlig bil stadig er til salg
Vh
Leif


Der er jo ingen tvivl om at den blev sat til salg på den forkerte årstid, lad os se når sæsonen nærmer sig.

Vette hilsen Flemming

C4JOY1
Indlæg: 44
Tilmeldt: 9. apr 2008, 01:09

Nej Bjarne, da vi kørte

Indlægaf C4JOY1 » 27. jan 2017, 19:36

Nej Bjarne, da vi kørte galt med vores C6 mistede vi alt overskud så der er ikke lige penge fremadrettet til at gå på indkøb igen, men ja du har måske ret hvis jeg ikke kan håndtere 400 HK i regnvejr er det måske ikke en god ide med flere HK.
Leif

usa1#137-841
Indlæg: 0
Tilmeldt: 29. sep 2003, 00:20

Nej Bjarne, da vi kørte

Indlægaf usa1#137-841 » 27. jan 2017, 22:31


Nej Bjarne, da vi kørte galt med vores C6 mistede vi alt overskud så der er ikke lige penge fremadrettet til at gå på indkøb igen, men ja du har måske ret hvis jeg ikke kan håndtere 400 HK i regnvejr er det måske ikke en god ide med flere HK.
Leif


Det må være et kæmpe chock at ryge ind i en aquaplaning, der er bare intet at stille op, godt du har din fine C4 Leif.

Vette hilsen
Flemming.

Michael
Indlæg: 39
Tilmeldt: 15. aug 2006, 23:27

Nej Bjarne, da vi kørte

Indlægaf Michael » 28. jan 2017, 17:35


Nej Bjarne, da vi kørte galt med vores C6 mistede vi alt overskud så der er ikke lige penge fremadrettet til at gå på indkøb igen, men ja du har måske ret hvis jeg ikke kan håndtere 400 HK i regnvejr er det måske ikke en god ide med flere HK.
Leif


Hvad er der dog sket Leif? Håber alle er ok. Var der ingen forsikring??

C4JOY1
Indlæg: 44
Tilmeldt: 9. apr 2008, 01:09

Hej Michael Jo fysisk er

Indlægaf C4JOY1 » 29. jan 2017, 16:52

Hej Michael
Jo fysisk er Marianne og jeg ok, det har dog taget noget tid at komme sig psykisk og være klar til at tale om det. Vi kørte hjem fra et minimøde i Roskilde havn sidst på sæson 2016 og ved Hedehusene er der et sted hvor der er en lille bakke. Midt på bakken syntes regnvandet at det skulle løbe fra midterrabatten ud på kørebanen og da jeg kom i tredje spor og i øvrigt fulgte trafikken i første og andet spor, dukkede der pludselig 50 m klar vand op i tredje spor. Uden chance for noget snurrede bilen rundt og gravede sig ind unde autoværnet og fik en hård medfart. Bilens karrosseri blevet flået i stykker og desværre blev rammen skæv i kontakten med autoværnet.
Vi anmeldte uheldet som man skal til forsikringsselskabet og leasingselskabet. En taksator kontaktede os og inden vi havde set os om var bilen dømt totalskadet. Vi prøvede at kontakte leasingfirmaet for at få at vide hvad det næste skridt i sagen var men, lige så informativ de var da vi tegnede kontrakten, lige så lidt var de da skaden var sket, så vores næste information fra leasingselskabet var en regning fra en bogholder, der skrev at vi skyldte et restbeløb på corvetten som vi havde x antal dage til at indbetale. På grund af leasingfirmaets højt satte scrapværdi, forduftede vores udbetaling på 60.000 kr. dertil kom at de bad om 4000 kr. mere og så kom da lige en selvrisiko på 6000 kr. til forsikringsselskabet så alt i alt et tab på 70.000 kr. og så var jeg så naiv at tro når nu jeg havde tegnet en kaskoforsikring så ville jeg stå med en erstatningsbil, men nej. Leasingfirmaet fik 210.000 kr. fra forsikringsselskabet hvilket passer fint med hvad det koster at hjemtage en 2005 c6 corvette fra Tyskland, men da leasingfirmaet havde sikret sig i kontrakten at scrapværdien var så høj, blev der ikke noget tilovers, tvætimod, så jeg kunne heller ikke gå ud og lægge en udbetaling til en ny leasing aftale. Lang forklaring men kort, Leasingfirmaet tjente ca. 64.000 kr. på at jeg totalskader bilen og jeg står uden bil og nul kroner. Kontakten med Leasingfirmaet under og efter forløbet har været ikke eksisterende, virkelig dårlig service hvis i spørger mig. Denne oplevelse tror jeg desværre ikke er usædvanlig og jeg tror at hvis alle jer med leasingkontrakter regner aftalen igennem kunne det måske give stof til eftertanke. Vi går nu i gang med at puste liv i vores c4 for der rigtig mange corvette mennesker vi kan lide at køre sammen med, så forhåbentlig ses vi på Samsø, hvis den gamle dame vil starte.
Jeg beklager det lange indlæg, men syntes det er svært at gøre det kortere.
ses
Leif

(udmeldt) Jonna #1000
Indlæg: 0
Tilmeldt: 27. feb 2010, 10:09

Hej Marianne og Leif. Nej,

Indlægaf (udmeldt) Jonna #1000 » 29. jan 2017, 17:47

Hej Marianne og Leif. Nej, hvor er det trist læsning, øv, øv, øv. Dog er vi meget glade for at høre, at I ikke er kommet noget til. Det er det aller vigtigste, det er træls at miste penge, men helbredet er altså vigtigere. Jeg er da sikker på, at C4'eren vil starte og køre rundt med jer i hele Danmark til forår- og sommertræf. Hold humøret oppe, og vi glæder os til at se jer. KNUS fra Thisted.

usa1#137-841
Indlæg: 0
Tilmeldt: 29. sep 2003, 00:20

Hej Leif og Marianne Ja det

Indlægaf usa1#137-841 » 30. jan 2017, 14:31

Hej Leif og Marianne

Ja det var trist læsning selv om jeg var blevet betroet historien af dig for længe siden.

Men i medlemmernes interesse syntes jeg at de skal vide at Leasingfirmaet det drejer sig om er SCANLEASING, og se så at få nærlæst jeres kontrakter og spørg dem om de har tænkt sig at udsætte jer for samme dårlige behandling hvis uheldet skulle være ude.

Skal de virkelig tjene penge på at en kunde kommer galt af sted.

Det mindste de kunne gøre var at tilbyde Leif 50% af den fortjeneste de har haft på bilen.

Jeg håber at de mister kunder i CCD på deres dårlige forretningsmoral.:beatdeadhorse5::beatdeadhorse5::beatdeadhorse5:


Vette hilsen
Flemming


Tilbage til "Generelt forum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 39 gæster