holly

Teknisk relateret snak
kurt T H
Indlæg: 2
Tilmeldt: 19. dec 2003, 17:14

holly

Indlægaf kurt T H » 29. dec 2006, 01:21

Er der nogen der kan fortælle mig hvad max bensin tryk på holly carburator må være.jeg har et problem den svømmer over efter et stykke tid i tomgang ,den begynder at dryppe og løbe med bensin på trin 1 så til sidst at gå istå---muligvis dårlig nåleventil ??

Hans chr
Indlæg: 0
Tilmeldt: 19. nov 2005, 17:02

Re: holly

Indlægaf Hans chr » 29. dec 2006, 09:35

Hej.

Dit problem kan være en nåleventil der ikke er tæt.

Men jeg havde et lignende problem og det var svømmerstanden der var for høj.

Hvis du har en alm. mekanisk benzinpumpe på kan du ikke justere trykket.

Mvh.

Hans-chr.

Brugeravatar
Allan#373
Indlæg: 68
Tilmeldt: 13. apr 2004, 10:37
Geografisk sted: Thisted

Re: holly

Indlægaf Allan#373 » 29. dec 2006, 09:51

Havde selv samme problem med 'den gamle røde' Satte manometer på der svingede mellem 8 og 12 p. gr. af mekanisk benzinpumpe. (Det billige manometer blev utæt inden et halvt år) Jeg skiftede næsten alt - nåleventiler, powervalve, acc. membraner og diverse pakninger og justerede svømmerhøjde i en uendelighed. Problemet var skidt i nåleventilerne, derefter i svømmerhuset og dyserne. Jeg fandt 'bussemænd' der lignede blød silicone, måske fra ny benzinpumpe, men hvordan de kom gennem filteret ved jeg ikke, men de var i svømmerhuset flere gange i ugen. Dette er forhåbentlig ikke dit problem, men er svømmerhøjden korrekt, tror jeg du skal finde fejlen i nåleventiler eller skidt i samme.

 
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti


Tilbage til "Generelt teknisk forum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster