Bilsyn - hvor henne?

(udmeldt) C3
Indlæg: 151
Tilmeldt: 20. feb 2004, 01:27

jeg vil så lige indskyde

Indlægaf (udmeldt) C3 » 3. jun 2015, 13:14


jeg vil så lige indskyde at jeg kørte til såby bilsyn med min 71'er og de havde absolut INGEN ide om hvad en corvette var, de startede med at sige man ikke kunne få den synet med skiverbremser hele vejen rundt ???? og totalvægten satte de så lavt at der ikke engang måtte være en fører i bilen, selv på den endelige attest stod der Corvette Stingway
ikke specielt heldigt, måske ham der ejer stedet er mere kyndig men jeg skal ikke derud igen.


Min er synet der 2 gange. Så Corvette har de set før. Måske du ikke har fået synet af indehaveren?

Jan

adica1-2724
Indlæg: 0
Tilmeldt: 19. aug 2014, 07:39

Igen tak til alle som

Indlægaf adica1-2724 » 18. okt 2015, 08:47

Igen tak til alle som er kommet med input på mine mange spørgsmål mht at få min 1977 Corvette klar til syn.
Her er et lille sammendrag med hvad der er sket siden.

Angående stelnummer i ramme. Det blev indhugget på den lodrette det af rammen lige ud for den bagerste del af dækket på højre forhjul. Syn blev godkendt med stelnummer indhugget på denne placering. Som Allan anbefalede så var det aftalt på forhånd med synsmand at det kunne gøres sådant.

Købte derefter dataerklæring og nåede lige akkurat at få bilen synet inden jeg skulle holde sommerferie. Den store dag hvor jeg kunne skrue nummerplader på bilen blev fejret med en lang kørertur efterfuldt af et glas champagne derhjemme :-)

Og nu? Bilen kører fantastisk godt og jeg har været til et par træf, nogle gange til Roskilde havn torsdag og har været en tur både til Fyn og Jylland (jeg bor på Sjælland). Har indtil videre kørt ca. 3.400km i den siden jeg fik plader på den :-)

adica1-2724
Indlæg: 0
Tilmeldt: 19. aug 2014, 07:39

9743Og her er et billede

Indlægaf adica1-2724 » 18. okt 2015, 09:01

9743Og her er et billede fra en køretur i Hornsherred :-)
Vedhæftede filer
IMG_5397 (1).jpg
IMG_5397 (1).jpg (65.57 KiB) Vist 3423 gange


Tilbage til "Teknisk Forum C3"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster