Fedt i styrehus, og min fedtkop.

Lykkemark
Indlæg: 0
Tilmeldt: 27. mar 2007, 23:26

Fedt i styrehus, og min fedtkop.

Indlægaf Lykkemark » 23. nov 2013, 23:42

Hej alle.
Der er faktisk mennesker der læser, det man skriver, eller nogen skriver:p
Lars fra Allerød, havde et eller andet sted læst herinde, at jeg havde købt en dims, man kunne bruge, til at indføre smørelse i sit styrehus med.
Jeg havde ikke været observant, på punktet PM, så jeg havde ikke svaret Lars på hans PM. Jeg ser den så og beder om hans adresse, men jeg kan ikke huske hvor jeg gjorde af den lille ting der paser ned i styrhuset på en C3.
Nu er den fundet, lagt i en konvolut, og på Mandag den 25 november, bliver den afleveret på posthuset.

Når Lars nu åbner konvolutten, så vil han erfare, at man ikke bare kan "guffe" en fedtsprøjte på, der skal bruges en oliesprøjte der passer på en rund nippel. Et styrehus på en C3 skal oliesmøres, fedt vil bare ligge oven i, og ikke gøre nogen synderlig gavn.

Styrehus oile, søger nedaf, og der er naturligvis en usikker bundpakning. Hvis man fravælger at pakke hele balladen om, kan man anvende "min dims"!
Den skruer man forsigtigt ind i styrehusets skrue på pladsen klokken 15. Man fjerner skruen "klokken 18". Med en oliesprøjte trykker man Castrol Sphreerol oliefedt ind, gennem "dimsen" klokken 15 til man kan se olie i "klokken 18".

Så skulle geden være barberet.

Ham der Lykkemark

Tilbage til "Teknisk Forum C3"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster