Film og foto fra forårstræf 2011

Her finder du kommende og tidligere arrangementer, samt fælleskørsel og "snak" og diskussion om Træf.
jko-1035
Indlæg: 0
Tilmeldt: 6. mar 2008, 21:59

Film og foto fra forårstræf 2011

Indlægaf jko-1035 » 20. dec 2011, 20:58

Hej Alle vette venner

Så skule alle deltagere ved forårs træffet 2011 på Als have modtaget 2 dvd'er, en med foto (taget af Anders Misser den allesteds nærværende fotograf) samt en film sammensat af Futte. Skulle jeg have glemt nogle enkelte af Jer, eller I ikke modtager dem i posten her i december, må lige sige til så eftersender jeg gerne.

Jeg vil gerne ønske Jer alle en rigtig glædelig jul samt et rigtig godt nytår, med forhåbentlig mange gode klub aktiviteter.

En speciel hilsen til alle Jer nye som har valgt vores klub i år, Jeg håber I vil benytte jer af klubben og de muligheder det giver Jer.

med venlig hilsen og på gensyn i Sønderjylland forår 2012.
Jørgen Konradsen

MNN
Indlæg: 0
Tilmeldt: 10. jan 2010, 22:18

Til Als-Gruppen Tak endnu en gang

Indlægaf MNN » 22. dec 2011, 12:35

Til Als-Gruppen
Tak endnu en gang for et godt træf, og rigtig mange tak for DVDerne. De røg direkte i afspilleren, hvilket affødte dybe suk og fortvivlelse over at der er så lang tid igen før vi igen kan komme ud og køre.

God Jul og godt Nytår til alle. Vi ses rundt om i DK i 2012

morten 598
Indlæg: 0
Tilmeldt: 8. jun 2006, 23:17

Hej Als-bande. super go julegave,tak for

Indlægaf morten 598 » 23. dec 2011, 14:36

Hej Als-bande.
super go julegave,tak for det:driving:
god jul og godt nytår herfra Morten & Bente

Lolk
Indlæg: 71
Tilmeldt: 28. nov 2004, 20:42

Hej i gæve synnejyer. Tak for

Indlægaf Lolk » 3. jan 2012, 17:06

Hej i gæve synnejyer.
Tak for DVDér og jeres krudt til at afholde endnu en forårsmønstring, vi stiller op som fast inventar til den slags arrangementer strax der er åben for tilmelding.
mvh lolk


Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 114 gæster