tak for dejlige oplevelser...

Her finder du kommende og tidligere arrangementer, samt fælleskørsel og "snak" og diskussion om Træf.
Tommy .E
Indlæg: 5
Tilmeldt: 7. apr 2004, 21:52

tak for dejlige oplevelser...

Indlægaf Tommy .E » 12. nov 2011, 03:18

Hej Alle...!
Allerførst tak for en dejlig sommer med gode ture og så møde jer alle søde, dejlige snaksagelige corvette folk....!
Jeg har jo i mange år været en del af miljøet,haft mange forskellige biler ligefra rengero til challenger og 2 corvetter blev det også til, været i Amerikanerbil klubber men aldrig følt mig bedre tilpas i denne dejlige klub.Aldrig mødt så flinke mennesker som har taget så godt imod mig, trods jeg har været igennem grummere ting som gjorde jeg ikke gad klubber mere.( havde dog en corvette stringray 454 årg 71 i 2010) men gad ikke klub livet mere og følte mig ikke tilpas, så den røg....Mødte Tommy og da han mødte op første gang i sin grå corvette tænkte jeg ÅHH nej ......fortalte ham også at træf, ture osv ku han selv tage på for det liv gad jeg bare ikke mere.....griner , det blev vinter 2010 og feb, marts kom og jeg må indrømme uden han så det, gik jeg ud i garagen og kiggede på denne grå tingest, tænkte lidt over savnede af min egen jeg jo havde solgt, men tænkte ved mig selv jaja han for sørme selv lov til at køre jeg sætter mig ikke ud i sådan en igen for de mennesker gider jeg ikke mere.( fik stjålede min crysler 300 årg 66 i 2007 ) men da kro turen kom til den hyggelige kro med musik(kan ikke huske navnet) ja så tog jeg dog med ud i tingesten, og nød turen....mødte jer dejlige mennesker og kendte jo en del af jer hvor vi endte hos hanne og henrik i vette shoppen og havde en dejlig aften.....siden blev det forårsmønstringen som var rigtig hyggelig og sjov og rattet blev da også overladt til mig...(havde da også kørt lidt i den derhjemme ) og siden kom jeg ind i det igen, takkede være jer....sommertræffet er så et jeg altid vil huske, da vi både mødte nogen helt vidunderlige mennesker vi forsat har kontakt til og venner med på fb, men også bare skíbet, maden, uderholdningen og tommys gode brandert hvor han faldt i søvn på toilet gulvet, siden turen lørdag og festen om aften.(så snakker vi ikke mere om den) men hvor jeg blev glad og fik dansede en del.....!
Så besøg hos andre corvette folk og jo jeg må sige jeg er glad for jeg både mødte tommy men også at han fik mig ind i denne dejlige klub og har haft de bedste minder til dato i amerikanerbils livet som jeg trods alt har været i i ca 32 år og den glæde ved at være sammen med jer har ingen anden klub formåede at skabe hos mig, derfor takker jeg jer alle for jeres måde at sige velkommen på men også fordi i tog så pænt imod mig.....og jeg glæder mig til forårsmønstringen, sommertræffet, 5 dags turen osv sammen med jer....
og så blot ønske jer alle en dejlig vinter og glæder mig til at være en del af jer igen i 2012....
Knus Birgit Racermama Matthiesen...
ps og til tommy fordi han gad ha mig med og glæder mig til flere oplevelser med ham, må jo hellere være lidt sød nu jeg låner hans profil at skrive fra.

Lykkemark
Indlæg: 0
Tilmeldt: 27. mar 2007, 23:26

He he Birgit Ja vi to

Indlægaf Lykkemark » 14. nov 2011, 22:09

He he Birgit
Ja vi to mødtes jo til "stegt flæsk turen". Tommy manden har fruen og jeg jo mødt flere gange. Det er en dejlig klub, hvor man kan lægge aktivitetsniveauet efter egne ønsker og behov. Mange ønsker "bare at være medlem af en klub" altså at have et tilhørsforhold med samt forsikring og adgang til råd og fiduser, hvis dette måtte behøves.
Andre er med for det sociale sammenhold og fællesoplevelser, hvor bilen er omdrejningspunktet og det der gør at man kommer i snak, lidt ligesom at gå med en hund og møde andre hundeejere, eller have børn og man derfor kommer i snak med andre "børnechauffører".
Men er det ikke bare sådan "når man har en ting" ?
Jeg tror (nok uden videnskabeligt belæg) at vi kan forholde os til begrebet Corvette, det er nemt at spørge ind til, fordi vi alle har det, og så er "isen" brudt med det samme. Jeg ville ikke vide hvordan jeg skulle "angribe" en Oldsmobile, udover at sige: "Den er stor og pæn" og vedkommende ville nikke.
Vi har det lidt nemmere tror jeg, fordi vi har noget der er ens, og dog så forskelligt, der er noget at spørge ind til og dermed til at samtale om, det bryder is.

Sikke noget lommefilosofi.:svengo:

Men når det er sagt, så vil jeg også gerne sige tak til "dem der trækker læsset", dem der påtager sig ansvar (som det hedder i håndboldssproget), dem der klipper "tid ud af deres liv" for at organisere ture, møder, blade, styre hjemmeside, medlemsinfo, pengekasse, gå til møder, engagere sig, åbne en garage, lave noget kaffe og en sandwich, lytte til de sure og de søde, skrive, undersøge, holde kontakt til mennesker det være sig lige fra Le Mans til Bøndernes Hegn.

For uden dem, så var der nok, ikke noget for mennesker, med skrøbeligt helbred og børn der har fået børn, som skal passes fordi de ikke har forstået helt og fuldt ud, at det at få børn betyder at man må ændre sit liv.

Nok om det
Lykkemark

Inge & Finn 652
Indlæg: 15
Tilmeldt: 11. aug 2007, 16:42

Men når det er sagt,

Indlægaf Inge & Finn 652 » 15. nov 2011, 20:50



Men når det er sagt, så vil jeg også gerne sige tak til "dem der trækker læsset", dem der påtager sig ansvar (som det hedder i håndboldssproget), dem der klipper "tid ud af deres liv" for at organisere ture, møder, blade, styre hjemmeside, medlemsinfo, pengekasse, gå til møder, engagere sig, åbne en garage, lave noget kaffe og en sandwich, lytte til de sure og de søde, skrive, undersøge, holde kontakt til mennesker det være sig lige fra Le Mans til Bøndernes Hegn.

For uden dem, så var der nok, ikke noget for mennesker, med skrøbeligt helbred og børn der har fået børn, som skal passes fordi de ikke har forstået helt og fuldt ud, at det at få børn betyder at man må ændre sit liv.

Nok om det
Lykkemark


Hr. Lykkemark
Du kan lige forfatte det, som vi andre lige går og tænker.

Ærbødigst

Finn
:iagree:

Tommy .E
Indlæg: 5
Tilmeldt: 7. apr 2004, 21:52

selfølgelig køre en så god

Indlægaf Tommy .E » 17. nov 2011, 23:51

selfølgelig køre en så god klub ikke uden en god bestyrelse men så sandelig også med så gode medlemmer, for alle er med til at gøre en klub god...
og lykkemark håber da vi ses igen i det nye år.....og også til jer andre.

knus birgit og ja så mangler jeg stadig mail fra bestyrelsen vedr indmeldelse....smiler så jeg ikke skal skrive fra tommys mere.....;-)

jko-1035
Indlæg: 0
Tilmeldt: 6. mar 2008, 21:59

Hej Birgit Hvad er det

Indlægaf jko-1035 » 18. nov 2011, 04:19

Hej Birgit

Hvad er det du mangler fra bestyrelsen? giv mig et kald eller en mail så skal jeg se på sagen.

Med venlig hilsen
Jørgen Konradsen

admin
Indlæg: 0
Tilmeldt: 14. maj 2008, 22:27

... og ja så mangler

Indlægaf admin » 18. nov 2011, 10:34


... og ja så mangler jeg stadig mail fra bestyrelsen vedr indmeldelse....smiler så jeg ikke skal skrive fra tommys mere.....;-)


Hvis du benytter den normale procedure ved indmeldelse, så går det hele ganske automatisk, og du modtager en svarmail få minutter efter! Og hvis du indmelder dig NU, så gælder medlemskabet også hele næste år.


Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 117 gæster