USA tur til californien med CCD

Her finder du kommende og tidligere arrangementer, samt fælleskørsel og "snak" og diskussion om Træf.
LasseG436
Indlæg: 2
Tilmeldt: 22. aug 2006, 00:47

USA tur til californien med CCD

Indlægaf LasseG436 » 20. dec 2011, 13:29

Jeg er flere gange blevet opfordret til at arrangere en tur til usa for corvette klubbens medlemmer.

Nu prøver jeg at komme med et oplæg, og vil meget gerne have en tilbagemelding hurtigst muligt om der skulle være interesse for det.

Som udgangspunkt kunne datoen være fredag 13-4 til torsdag 26-4, den perfekte årstid med temperaturer på 22-30 grader

Jeg har været i området mange gange og har mange forbindelser og mange erfaringer. Vi starter selvfølgelig på www.pomonaswapmeet.com søndag 15 april som jo er en selvfølge når nu man er derovre.

Jeg kan muligvis også arrangere et besøg hos picturecarwarehouse, som er dem der leverer biler til stort set alle hollywood film, de har ikke åbent for offentligheden, men alt afhængig af hvor mange vi er kan det nok lade sig gøre, absolut et besøg værd.

www.mcjackscorvettes.com er bestemt også et besøg værd, han har arbejdet en del sammen med Chip Foose, og ved ALT om corvette.

www.petersen.org må man heller ikke gå glip af.

Jeg har også links til en del andre forhandlere som er værd at besøge. www.classiccarmarketing.net + mange flere

Reservedele kan kan også købes hos www.truckandcarshop.com

En tur til Las Vegas med et stop hos www.peggysuesdiner.com samt en tur til grand canyon er selvfølgelig også et must.

Til dem der vil købe bil, mc, reservedele eller andet habengut, sørger jeg for at vi får en fordelagtig pris samt en hurtig hjemtransport.

Flybilletterne ligger typisk på ca. 5000 kr.

Hotelværelserne ligger på 20-100 $ pr. overnatning

Billeje koster fra 400 $ og opefter for perioden alt efter hvad man vælger.

Programmet kan sammensættes efter de enkeltes behov.

Jeg vil selvfølgelig være behjælpelig køb af bil samt arrangere transport, jeg tager også gerne med ud til private og inspecerer biler.

Lad mig høre fra jer om det skulle have interesse.

Lykkemark
Indlæg: 0
Tilmeldt: 27. mar 2007, 23:26

Hej unge Grebart (med en

Indlægaf Lykkemark » 21. dec 2011, 00:49

Hej unge Grebart (med en grimme sløjfe)

Det er en kanon invitation du her har lavet. Jeg er i tænkebox, problemet er, for mit vedkommende, at jeg nok har det som så mange andre "forsigtigpetere", der er penge på bankbogen, men man ved jo aldrig.
Ja ja jeg ved godt hvad du vil sige, på din pragmatiske måde, men sådan har jeg det bare.
Når jeg klikker på dine links, og har hørt historier, om f.ex. din tur med Grillmeister Jan og Lagerforvalter Piet, ja så er man fristet, meget.

Unge Grebart du forsynder dig mod det syvende bud: "Led os ikke i fristelse".

Lykkemark

Piet
Indlæg: 17
Tilmeldt: 14. apr 2016, 13:46

jeg skal derover med famillien

Indlægaf Piet » 21. dec 2011, 16:53

jeg skal derover med famillien i lige netop den periode så vi ses sikkert på Pomona, bagefter flyver vi til florida i 14dage.

(udmeldt) C3
Indlæg: 151
Tilmeldt: 20. feb 2004, 01:27

Jeg kan varmt anbefale denne

Indlægaf (udmeldt) C3 » 21. dec 2011, 19:08

Jeg kan varmt anbefale denne tur, der er dejligt i Californien og omliggende stater. Det er nok ikke tilfældigt at vi 3 fra den tur i 2007 Lykkemark omtaler stadig kommer der.

Ud over de seværdigheder og andet Lasse nævner vil jeg foreslå et par dage i Erwin Hotel, Venice Beach. Meget velbeliggende lige i den hyggelige handelsgade, og med udsigt fra tagterrassen til maleriet af Jim Morrison på gavlen af den bygning hvor de boede da Doors startede.

Hvis I checker prisen på Hotellet kan den forekomme lidt høj, men det er excl. Valet Parking :), der er næsten nødvendig, da det er svært at finde parkering i Venice.

Udsigten fra tagterrassen:

http://www.jdvhotels.com/dining/losangeles/high

Vi kan desværre ikke deltage, da vi satser på en tilsvarende tur i august. Der er det nemlig dejligt varmt, ikke pjattede 22-30 gr. men nærmere 45 gr :)

C3

Poul J
Indlæg: 0
Tilmeldt: 27. apr 2004, 22:14

Hej Piet Hvis du skal til

Indlægaf Poul J » 21. dec 2011, 22:15

Hej Piet
Hvis du skal til Orlando området er Rogers Corvette et besøg værd
8675 N.Orlando Avenue, Maitland 32751 Orlando
Jeg tror der er 50 -75 corvetter til salg med meget lavt km/mil. Man er meget velkommen til at ose uden at købe
WWW.orogerscorvette.com


Poul Erik Jensen
Medl. nr 297

janscorvette#738
Indlæg: 6
Tilmeldt: 3. maj 2007, 20:34
Geografisk sted: Randers
Kontakt:

Hej Piet Hvis du skal til

Indlægaf janscorvette#738 » 21. dec 2011, 22:24


Hej Piet
Hvis du skal til Orlando området er Rogers Corvette et besøg værd
8675 N.Orlando Avenue, Maitland 32751 Orlando
Jeg tror der er 50 -75 corvetter til salg med meget lavt km/mil. Man er meget velkommen til at ose uden at købe
WWW.orogerscorvette.com


Poul Erik Jensen
Medl. nr 297


Du mener http://www.rogerscorvette.com/

janscorvette#738
Indlæg: 6
Tilmeldt: 3. maj 2007, 20:34
Geografisk sted: Randers
Kontakt:

Hej Lasse ! Interessant so en

Indlægaf janscorvette#738 » 21. dec 2011, 22:27

Hej Lasse !
Interessant so en California Tour :drool5:

falkenberg-1064
Indlæg: 0
Tilmeldt: 31. maj 2008, 16:59

Hej Lasse Spændende initiativ med rejsen

Indlægaf falkenberg-1064 » 22. dec 2011, 18:55

Hej Lasse

Spændende initiativ med rejsen til USA. Er desværre i Barcelona i samme periode og kan desværre ikke deltage. Kommer til dit januararrangement.

Hilsen Boe

mamstrup-1218
Indlæg: 0
Tilmeldt: 12. feb 2010, 12:43

Hej det lyder som en

Indlægaf mamstrup-1218 » 2. jan 2012, 23:15

Hej det lyder som en god ide, jeg er muligvis interesseret men det afhænger dog af et par ting, bl.a hvor Dollen er henne på tidspunktet, men lad os se.

LasseG436
Indlæg: 2
Tilmeldt: 22. aug 2006, 00:47

Det er ved at være

Indlægaf LasseG436 » 15. jan 2012, 21:17

Det er ved at være tid hvis der er nogen der ønsker at komme med, flybilletterne skal helst bestilles senest i starten af februar


Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 102 gæster