Efterårsmønstring Vest 2011

Her finder du kommende og tidligere arrangementer, samt fælleskørsel og "snak" og diskussion om Træf.
usa1#137-841
Indlæg: 0
Tilmeldt: 29. sep 2003, 00:20

Hej Gerda og Knud Erik. Endnu

Indlægaf usa1#137-841 » 3. okt 2011, 08:58

Hej Gerda og Knud Erik.

Endnu en gang tak for jeres store indsats, i gjorde det super godt som i plejer, vi glæder os til at se jer igen til næste år, eller hvis i skulle nærme jer København i løbet af vinteren.
Tak for den fine hilsen fra Helle og John, men husk lige at Spaniolere er et skældsord på lige fod med Polakker og Negre, haha, vi kan nu godt tåle det.

Med venlig hilsen fra "Spanierne"

Grethe og Flemming.

1144-1151
Indlæg: 0
Tilmeldt: 6. nov 2009, 08:07

Kære alle Tak for en dejlig

Indlægaf 1144-1151 » 3. okt 2011, 09:45

Kære alle
Tak for en dejlig week-end allesammen.
Vi havde skabt nogle rammer og I fyldte rammerne ud. Det blev som altid en rigtig god oplevelse at være sammen med jer.
Vi sluttede dagen og året med C5éren af med en køretur, sluttede ved en ny Sushibar i Herning, fik noget lækkert fisk med hjem, hyggede og gik tidligt i seng, vi var faktisk blevet trætte. Vi må have sovet meget tungt for her til morgen opdagede vi at vi havde haft besøg af ubudne gæster i løbet af natten. Deres udbytte er penge, kort, en gammel grøn margarine blikæske med en del 5-kroner og Knud-Erik I-Pad og computer, ja og så syntes de også lige at Knud-Erik havde et par sko der var bedre end deres og så lod de deres gamle sko stå.
Vi er lidt rystet over at det skulle overgå os. Vi sover på 1.sal og der har de heldigvis ikke været.

De bedste hilsner og tak for året der gået.
Vi glæder os til at møde jer alle igen i det nye år til flere gode oplevelser.

Knud-Erik og Gerda

Mozart
Indlæg: 113
Tilmeldt: 15. jul 2012, 02:20

Hej til Gerda og Knud

Indlægaf Mozart » 3. okt 2011, 10:08

Hej til Gerda og Knud Erik
Tak for en rigtig god oplevelse ved vesterhavet, og ikke mindst tak til alle jer som var var med til at gøre
mit /vores første træf til en rigtig god oplevelse. Det var spændende at møde forskellige mennesker som
jer, og det var tydeligt at vi alle har den samme interesse med vores Vetter.
Det er min første sommer, men jeg kan ikke forestille mig en bedre måde at afslutte den alt for korte sæson.
Det er sgu trist at sætte skruemaskinen i reverse, og pludselig stå med 2 nr.plader i hånden. Æv æv og 10 x æv!!
Jeg vil sige på gensyn, og endnu en gang tak til Gerda& Knud Erik for en meget fin planlægning.
Jeg har prøvet nøjagtig det samme som jer, og ved derfor hvor ubehageligt det er for jer. Det var sgu en træls
en at læse.
Mange Hilsener
Niels Mozart

Sømand
Indlæg: 0
Tilmeldt: 30. sep 2008, 15:57

Hej Gerda og Knud Erik Det

Indlægaf Sømand » 3. okt 2011, 13:07

Hej Gerda og Knud Erik
Det var dog en træls afslutning på en kanon weekend håber ikke at der er ødelagt alt for meget,her fra Esbjerg skal der lyde en stor tak for en dejlig weekend,i må
have været i forbindelse med vejrguderne,vi ses næste år.
hilsen Aase og Svend

Jens Damgaard
Indlæg: 54
Tilmeldt: 13. aug 2008, 22:20

Hej Gerda og Knud Erik. I

Indlægaf Jens Damgaard » 3. okt 2011, 14:10

Hej Gerda og Knud Erik.
I har jo prøvet det før til ug og nu har i lavet et fortræfelig træf igen det må være Gerda der har forbindelsen til ham deroppe,og til alle øvrige deltager skal også lyde en tak for uden så mange glade og tilfredse medlemmer bliver der jo ingen vellykket afslutning på årets sidste træf,vi ses derude til næste år.
M.V.H.
Jane og Jens.
PS. det er da bare TRÆLS med indbruddet hos jer.

Johnny Pace Car
Indlæg: 3
Tilmeldt: 3. jul 2009, 22:24

Hej Gerda og Knud Erik.. Vi

Indlægaf Johnny Pace Car » 3. okt 2011, 18:23

Hej Gerda og Knud Erik..

Vi vil da også lige sige jer mange tak for en super sjov og hyggelig weekend, og vil da også lige
ved samme lejlighed sige tak til Allan og Jens for musik og underholdingen :-)
Mvh
Karen og Johnny

Hesel
Indlæg: 4
Tilmeldt: 4. nov 2010, 17:01

Hej Gerda og Knud Erik:) Tak

Indlægaf Hesel » 3. okt 2011, 20:22

Hej Gerda og Knud Erik:)
Tak for et godt arengement vi hyggede os, og vi glæder os til næste tur.:driving:
Mvh. Lone og Benny Hesel

(udmeldt) Mekaniker
Indlæg: 27
Tilmeldt: 24. maj 2009, 12:26

Hej Gerda og Knud Erik Også

Indlægaf (udmeldt) Mekaniker » 3. okt 2011, 22:32

Hej Gerda og Knud Erik
Også en tak for en fantastisk week-end her fra Ørsted
det var en træls oplevelse i var ude for med indbrud,
jeg har selv prøvet det 2 gange med 1 års mellemrum,
var det sangforeningen Morgenrøden som underholdt
ved bordet ved siden af ?
Mange hilsner
Ib 402

Hoffa
Indlæg: 56
Tilmeldt: 24. mar 2008, 18:27

Hej Knud Erik & Garda Tak

Indlægaf Hoffa » 4. okt 2011, 06:28

Hej Knud Erik & Garda

Tak for indsatsen med hele mønstringen i vest, gode ture rundt ved klitterne, glade mennesker, så tak til alle og så ses vi pludselig....

David & Bodil
# 899

Inge & Finn 652
Indlæg: 15
Tilmeldt: 11. aug 2007, 16:42

Vi takker også alle for

Indlægaf Inge & Finn 652 » 4. okt 2011, 20:33

Vi takker også alle for et herligt træf, og tilslutter os det allerede skrevne.

Der var endda også underholdning for børnene.
5620


Men De burde nok i perioder have været holdt for øjnene. :bag:
5621


Og ørerne :nopity: