Kan det virkelig passe ? og Velkommen alle nye 2011

Her finder du kommende og tidligere arrangementer, samt fælleskørsel og "snak" og diskussion om Træf.
jko-1035
Indlæg: 0
Tilmeldt: 6. mar 2008, 21:59

Kan det virkelig passe ? og Velkommen alle nye 2011

Indlægaf jko-1035 » 29. aug 2011, 14:44

Hej Vette venner.

Hvad så Vest - kan det virkelig passe at de i øst har efterårs mønstring i år og at der ikke skal være nogen i vest ?

Kan vi ikke lokke en eller nogle af Jer til at melde sig til at lave en lille kom sammen for os i vest ? Det er frit slag det behøver jo ikke være noget stort og flot, bare vi lige kan få vetterne luftet en sidste gang sammen i 2011.

Vi skulle jo også gerne møde nogle flere af alle de nye medlemmer vi har fået i år, som jeg gerne vil benytte denne lejlighed til at sige velkommen til, det er dejligt at se at der er så mange nye Vette interesserede og at de vælger at gøre vores klub størrer og bedre - Velkommen alle sammen, vi glæder os til at hilse på Jer og se Jeres biler, sørg nu for at bruge klubben og dens medlemmer, der er meget at hente for dem der er gerne vil, både socialt og teknisk.

Jeg mene det er lang tid siden vi har været i Thisted er det ikke det Allan ? ;-)

Kom frit frem og gør det til en bedre vette efterår.

med venlig hilsen
Jørgen Konradsen

Bondemand
Indlæg: 0
Tilmeldt: 26. jan 2004, 19:40

Hej Rigtig Jørgen, og som sagt

Indlægaf Bondemand » 29. aug 2011, 15:08

Hej

Rigtig Jørgen, og som sagt tidliger kan Helle og Jeg godt :gnorsi:

Jens

moesgaard-990
Indlæg: 0
Tilmeldt: 11. nov 2007, 18:30

Det er godt vi har

Indlægaf moesgaard-990 » 29. aug 2011, 18:25

Det er godt vi har Edel og Per her i øst! Jørgen, kan du ikke lade Jens køre forest til noget Bibelcamping - han kommer jo helt sikkert!:party1:
Venlig Sjællandshilsen
Christian:gnorsi:


Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 98 gæster