Stafet for livet 4 september i Sønderborg

Her finder du kommende og tidligere arrangementer, samt fælleskørsel og "snak" og diskussion om Træf.
jko-1035
Indlæg: 0
Tilmeldt: 6. mar 2008, 21:59

Hej David Velkommen mvh Jørgen

Indlægaf jko-1035 » 11. aug 2010, 19:53

Hej David

Velkommen

mvh
Jørgen

Jens Refbjerg Rasmussen
Indlæg: 0
Tilmeldt: 26. okt 2008, 11:20

Jeg vil gerne melde mig

Indlægaf Jens Refbjerg Rasmussen » 16. aug 2010, 20:16

Jeg vil gerne melde mig til dette gode tiltag, så jeg kommer med 1 stk c3
Hilsen
Jens

jko-1035
Indlæg: 0
Tilmeldt: 6. mar 2008, 21:59

Hej Jens Velkommen til Så blev

Indlægaf jko-1035 » 16. aug 2010, 21:22

Hej Jens

Velkommen til Så blev vi 30 biler

mvh
Jørgen

moesgaard-990
Indlæg: 0
Tilmeldt: 11. nov 2007, 18:30

Halløj på Als! Det var et

Indlægaf moesgaard-990 » 5. sep 2010, 18:39

Halløj på Als!
Det var et fint arrangement i havde fået stablet på benene. Vi gi'r 10 stjerner til den pølse/slik-vogn Kontor Syd havde sat op. Tak til Jette og Jørgen for jeres store gæstfrihed - vi tager whisky-revanche en anden gang.
Vi fik da vist også fat i nogle nye medlemmer til klubben - vi kan jo ikke have alle de uorganiserede corvetter kørende rundt i det sønderjyske!
Stor hilsen til alle der var med.
Bente og Christian
http://www.facebook.com/album.php?aid=82661&id=1487570657&l=9935b2f241

Edel
Indlæg: 3
Tilmeldt: 3. jun 2009, 15:47

Hej Jette og Jørgen Ja

Indlægaf Edel » 5. sep 2010, 20:47

Hej Jette og Jørgen

Ja også en stor tak her fra. vi tilslutter os med 10 stjerner for slik/øl-og pølse vognen.:drool5:
Tak for overnatningen det var bedre end hotel.
Jørgen det var et flot arrangement.:respekt:

Edel & Per

Brugeravatar
C5Nissen
Indlæg: 31
Tilmeldt: 10. feb 2009, 23:36
Geografisk sted: Sdr. Bjert

Hej til alle der var

Indlægaf C5Nissen » 5. sep 2010, 20:47

Hej til alle der var med på stafet for livet

- Super arrangement, i alsinger har et par specielle gener, der altid sikrer godt humør når i går igang - vi stiller gerne op en anden gang.

Og lige en tak til alle deltagerne, Corvette Klubben er sgu et dejligt sted at komme, hvor alle bare forsøger at ha det rart med hinanden, og det lykkedes !

Anita & Karsten
Corvettes-The Bad Boy Toy 8-)

jko-1035
Indlæg: 0
Tilmeldt: 6. mar 2008, 21:59

Hej Alle Stafet deltagere. Tusinde tak

Indlægaf jko-1035 » 5. sep 2010, 20:52

Hej Alle Stafet deltagere.

Tusinde tak for den store opbakning , Tak for Jeres gode humør, Tak for alle de ture i fik kørt, - Personlig havde jeg en fantastisk dag sammen med Jer.

Jeg syntes selv at vi havde en kanon dag og at det hele gik efter planen. Kan kun give Christian ret ang. jagtvognen hos Kontor syd. den er lidt "blæret". men det er Svend Aage i en nødeskal. Vejret var med os hele dagen og det satte prikken over i'et.

En speciel tak skal lyde til Kvickly Nordborg og Kontor syd for deres meget fine bespisninger.

Claus og Futte fra Guderup nåede at kører endnu 300 kr ind før De forlod ringriderpladsen så det endelige indkørte beløb blev 5300,- til kræftensbekæmpelse, Dette beløb kan vi kun være stolte af at kunne overbringe, Klubben blev nævnt og takket mange gange gennem hele aftenen og om søndagen da stafetten sluttede. ( Jette nåede at gå 24 Km med stafeten om natten medens jeg sov bag i focusen).

Til Bente, Christian, Eva, Poul, Edel og Per Tusinde tak for en fantastisk hyggelig Fredag aften/nat. Christian hvis du skal smage på alle mine whiskey'er skal vi nok finde en uges tid næste år i sommerferien :)

Jeg fik 4 nye Corvette ejere til at melde sig ind i klubben navnene er sendt til Allan.

En sidste ting der kom ud af dagen var at jeg snakkede med Knud Erik og Gerda om at få forårs mønstringen til Als. Jeg fik Claus, Futte, Casper Sti (Nyt medlem)til at love at hjælpe mig med at arrangere hvis klubben er interesseret i at vi laver dette møde.

Med venlig hilsen og tusinde tak

Jørgen Konradsen
vestjyde ikke alsinge (c5nissen):)

p.s. TAK PER, du ved godt for hvad, jeg smiler stadig og samtidig har jeg tåre i øjenene. Du er et "stort" menneske.

Bondemand
Indlæg: 0
Tilmeldt: 26. jan 2004, 19:40

Hej Jørgen Ja Helle Og jeg

Indlægaf Bondemand » 6. sep 2010, 15:48

Hej Jørgen

Ja Helle Og jeg var så heldig at kunne låne en bil så vi kunne deltage i dette træf, og der kan kun siges ihhh hvor ærgelig for dem som ikke kunne være med.
I havde sørget for knippel vejr, glade mennesker, stor stemning, god forplejning, og vi vil gerne allerede nu tilmelde os forårsmønstring om det bliver til noget.

Hilsen Helle & Jens:piggy:

PS: fedt band til aftensmaden :nopity:

jko-1035
Indlæg: 0
Tilmeldt: 6. mar 2008, 21:59

Hej Jens Jow Jow forårstræffet bliver

Indlægaf jko-1035 » 20. sep 2010, 21:09

Hej Jens

Jow Jow forårstræffet bliver til noget datoen er sat 15 16 17 April 2011

mvh
Jørgen

jko-1035
Indlæg: 0
Tilmeldt: 6. mar 2008, 21:59

Hermed kopi af takke brev

Indlægaf jko-1035 » 20. sep 2010, 21:10

Hermed kopi af takke brev fra stafet for livet i Sønderborg.

Kære alle der deltog med en flot Corvetter

Endnu engang tak - fordi I ville være med ved Stafet For Livet i Sønderborg

I var med til at sætte endnu en god aktivitet på programmet og sætte focus på kræftsagen, det var vi meget taknemlige for

Pengene I kørte ind, bliver jo givet videre til Forskning ? Forebyggelse ? Oplysning
dog får vi lov til at beholde 10 % af overskuddet i Sønderborg kommune, som vi sidste år brugte til hjælp til etablering af en Cafe for kræftramte og deres pårørende, hvor de mødes hver 14. dag, der bliver også afholdt nogle foredrag der (det er frivillige, der kører Cafeen).
Vi har endnu ikke besluttet, hvad de 10 % skal gå til i år

Det endelige overskud har vi endnu ikke, men 150.000 kr. bliver det - måske lidt mere

De bedste hilsner
Birgitte Uldall


Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 92 gæster