Cruise for a Cure: Silkeborg - Skive

Her finder du kommende og tidligere arrangementer, samt fælleskørsel og "snak" og diskussion om Træf.
Finnray
Indlæg: 0
Tilmeldt: 19. okt 2004, 01:52

Cruise for a Cure: Silkeborg - Skive

Indlægaf Finnray » 26. apr 2010, 20:50

Hej alle jer fra Vestdanmark!

Cruise for a Cure på Sjælland her i weekenden blev et brag! Der var rekorddeltagelse med langt over 200 Corvetter, Mustangs og Harleyer. Det skal dog nævnes at HD klubben først kan deltage i Jylland fra 2011, da der i år allerede var fastlagt andre arrangementer på denne dag.



Jeg filmede starten på fællesturen fra Knardrupvej i Måløv og kunne dårligt rejse mig op pga. krampe i benene af at sidde så længe på knæ. Måske har I, men jeg har aldrig set noget lignende, se bare her:
http://www.youtube.com/JDRFDK#p/c/96D5AC182C1CADDF/2/9f5SrdNAq40

Fra morgenstunden hyggede vi os med morgenmad og auktioner over alverdens ting doneret af US bilfirmaer, privatpersoner osv. Det var rigtig hyggeligt.Vi lægger os virkelig i selen for at det skal blive super også i Jylland. Hvis I kender Kenneth fra Per B automobiler i Silkeborg (hvor vi skal mødes om morgenen) ved I at det er 100% engagement.



I Skive har vi et par frivillige der har knoglet på at skaffe band og sponsorerede sandwich og drikkevarer til alle. Så det skulle gerne blive sådan her:
http://www.youtube.com/JDRFDK#p/c/96D5AC182C1CADDF/6/NI7b6kIiwRM

Jeg håber I alle vil støtte stort op om arrangementet også i Jylland, så vi kan gentage successen her i den kommende weekend.

Kom nu og vær med til at starte en stor tradition. Husk at hele overskuddet går ubeskåret til JDRFs arbejde med diabetesforskning. Dem der kender nogen med diabetes ved hvor rædselsfuld en sygdom det er.

Vettehilsner
Finn

Finnray
Indlæg: 0
Tilmeldt: 19. okt 2004, 01:52

Hov, jeg glemte det gode

Indlægaf Finnray » 27. apr 2010, 07:43

Hov, jeg glemte det gode vejr som lovet :-)


(udmeldt) Anders
Indlæg: 0
Tilmeldt: 23. mar 2004, 02:16

Jeg filmede starten på fællesturen

Indlægaf (udmeldt) Anders » 27. apr 2010, 10:15


Jeg filmede starten på fællesturen fra Knardrupvej i Måløv og kunne dårligt rejse mig op pga. krampe i benene af at sidde så længe på knæ. Måske har I, men jeg har aldrig set noget lignende, se bare her:
http://www.youtube.com/JDRFDK#p/c/96D5AC182C1CADDF/2/9f5SrdNAq40


Ingen C2'ere? Nu må os med de gamle drenge sgu snart komme lidt ud af busken. Så ud til at være et aldeles fremragende arrangement (igen) i år. Tillykke med det.

Morten F P
Indlæg: 78
Tilmeldt: 15. jan 2010, 11:23
Geografisk sted: Ålsgårde
Kontakt:

Hej hej Så er fik jeg

Indlægaf Morten F P » 30. apr 2010, 10:27

Hej hej
Så er fik jeg officielt tilmeldt mig Cruise for a Cure. Selv om vejret ikke tegner alt for godt, så må vi hellere støtte sådan et godt initiativ.
Måske er der flere, der kommer nordfra på lørdag, så kunne vi jo køre "convoy" også ned mod Silkeborg?
Jeg regner med at køre fra Skive (ved kasernen i sydbyen) kl ca 7.15
VH Oluf Bisgaard

Sømanden
Indlæg: 0
Tilmeldt: 27. maj 2009, 19:35

Lige pt. ser vejret da

Indlægaf Sømanden » 30. apr 2010, 12:27

Lige pt. ser vejret da fornuftig ud!!

Vi planlægger også at bruge lørdagen på cruise, men ved ikke lige om vi når kasernen til kl. 7.15!!

Men ellers henter vi Jer bare på vejen......:auto:

Finnray
Indlæg: 0
Tilmeldt: 19. okt 2004, 01:52

Fede Dorrit (billedet) og mig

Indlægaf Finnray » 30. apr 2010, 14:51

Fede Dorrit (billedet) og mig glæder os til at se jer alle i morgen.


(96 Impala SS er noget af det tætteste man kommer på en 4-dørs Corvette. Jeg har også en 70 Corvette, men den er stadig ikke køreklar)

Er i gang med at danse for vejrguderne udenfor. Tror det virker :coolgleamA:

Vettehilsner
Finn fra JDRF

Brugeravatar
Allan#373
Indlæg: 68
Tilmeldt: 13. apr 2004, 10:37
Geografisk sted: Thisted

Hej Oluf Vi vil bestræbe os

Indlægaf Allan#373 » 30. apr 2010, 21:36

Hej Oluf
Vi vil bestræbe os på at være ved rundkørslen v/ kasernen 7:15 i en Fairway Green 1974

Mvh
Jonna og Allan Thisted
40404933
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti

Morten F P
Indlæg: 78
Tilmeldt: 15. jan 2010, 11:23
Geografisk sted: Ålsgårde
Kontakt:

Det er meget fint, vi

Indlægaf Morten F P » 30. apr 2010, 22:29

Det er meget fint, vi ses.
VH Oluf

Sømanden
Indlæg: 0
Tilmeldt: 27. maj 2009, 19:35

Hyggeligt at møde nogle af

Indlægaf Sømanden » 1. maj 2010, 23:01

Hyggeligt at møde nogle af Corvette entusiasterne til et fint arrangement, som dog desværre ikke havde vejrgudernes velsignelse.
Håber en tilbagevendende tradition er startet op:)

TV MidtVest havde her til aften et kort indsalg fra torvet i Skive, hvor særligt een Corvette gør en god figur:sifone:

Se indslaget her:
http://www.tv2regionerne.dk/?id=543158&r=6

Morten F P
Indlæg: 78
Tilmeldt: 15. jan 2010, 11:23
Geografisk sted: Ålsgårde
Kontakt:

Yeps, det var et fint

Indlægaf Morten F P » 2. maj 2010, 10:41

Yeps, det var et fint arrangement. Det var sjovt at køre i kortege igen, det er mange år siden jeg har prøvet det sidst.
Beklager, at jeg ikke selv overholdt min egen tidsplan...

VH Oluf


Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster