Sommertræf 2010

Her finder du kommende og tidligere arrangementer, samt fælleskørsel og "snak" og diskussion om Træf.
Gizmo69
Indlæg: 0
Tilmeldt: 9. maj 2008, 22:19

...ja nu er det jo

Indlægaf Gizmo69 » 5. maj 2010, 22:25

...ja nu er det jo heldigvis hverken mig der har lavet listen eller lagt den ind på forum..... :o)

JR

Johnny Pace Car
Indlæg: 3
Tilmeldt: 3. jul 2009, 22:24

Der står et 1 tal

Indlægaf Johnny Pace Car » 5. maj 2010, 22:42

Der står et 1 tal ud for mig under indbetalt, betyder det at jeg kommer alene eller at vi kun har én overnatning.

Gizmo69
Indlæg: 0
Tilmeldt: 9. maj 2008, 22:19

...nå men jeg må vel

Indlægaf Gizmo69 » 5. maj 2010, 23:04

...nå men jeg må vel ta min del af skylden for den liste...nu har jeg i hvert fald sendt en ny til admin, så han kan sætte den ind i stedet for den der er forkert... :o)

JR

Lykkemark
Indlæg: 0
Tilmeldt: 27. mar 2007, 23:26

Kære Jørgen. Familien Lykkemark glæder sig

Indlægaf Lykkemark » 6. maj 2010, 00:27

Kære Jørgen.

Familien Lykkemark glæder sig rigtig meget til at komme til Sommertræffet, og ved du hvad, (det sker sjældent) jeg giver en bajer, af egen lomme til jobholdet minus sæbemennesket, hvilket skyldes at han er jyde og har gummiører på sine sidespejle (sagde jeg virkelig det?).
Alle de der småting finder nemt sin plads, og alt kommer til at gå, som på skinner. Så" keep the spirit high", vi kommer alle som gæster, men vi holder alle rundt om og hjælper til, det kan i roligt regne med.

Lykkemark

kurt T H
Indlæg: 2
Tilmeldt: 19. dec 2003, 17:14

Og i troede i var

Indlægaf kurt T H » 6. maj 2010, 21:51

Og i troede i var de sidste der tilmeldte jeg til sommertræf ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,jeg har også fået lov at komme med

Så sidste chance er ikke over inu ,,SÅ SKYND JER AT MELDE JER TIL SOMMERTRÆFFET

Kurt T H

Ilse
Indlæg: 0
Tilmeldt: 12. dec 2005, 13:17

Hej Kurt Er du altid

Indlægaf Ilse » 7. maj 2010, 08:49

Hej Kurt

Er du altid langsom, eller venter du bare...

Michael

C4JOY1
Indlæg: 44
Tilmeldt: 9. apr 2008, 01:09

Hej JR Kunne i ikke sætte

Indlægaf C4JOY1 » 31. maj 2010, 14:30

Hej JR
Kunne i ikke sætte nogle telefonnumre ind med kontaktpersoner vedrørende sommertræffet, både til at besvare spørgsmål, men også hvem man skal ringe til, hvis man som mig er forhindret i at deltage. Det kan godt være i har gjort det, jeg har bare ikke fået øje på det.
venlig hilsen
Leif

Ilse
Indlæg: 0
Tilmeldt: 12. dec 2005, 13:17

Hej Leif det er da

Indlægaf Ilse » 31. maj 2010, 19:47

Hej Leif
det er da noget øv, jeg var da klar med en eller to kolde

Michael

ptrstrib
Indlæg: 0
Tilmeldt: 5. jul 2007, 22:06

Sommertræf 2010 - et praktisk spørgsmål - Igen!

Indlægaf ptrstrib » 13. jun 2010, 13:59

Har tilmeldt fruen og undertegnede til middag lørdag aften, vi har valgt denne tilmelding da vi har bopæl ca. 5 min. fra Comwell.

Vil også gerne deltage fredag eftermiddag:

?Eftermiddagskaffe og kage fra buffet i hallen.
Vi sælger øl/vand fra ølanlæg undenfor kr 25,- for 33 cl øl
Netværksbuffet i hallen med lune og kolde rettet.?

Og på tur om lørdagen:

?Tur ud af huset på de kønne de fynske veje ved bæltet og med spisning et "sted" ?

Har vi, naturligvis mod betaling, mulighed for at deltage i den ovennævnte fouragering?

Er der et passende beløb vi kan indbetale beløbet til CCD's Bank, konto?

Spørgsmålet stilles på vegne af to medlemmer fra Middelfart.

Beklager hvis jeg er for hurtigt ude, kommer der et program med nogle tidspunkter?:o

Preben (787)

Gizmo69
Indlæg: 0
Tilmeldt: 9. maj 2008, 22:19

Hej Preben Har prøvet at undersøge

Indlægaf Gizmo69 » 13. jun 2010, 23:25

Hej Preben

Har prøvet at undersøge prisen på "fredagen", men har ikke fået noget svar endnu...men det er jo bare at møde op, så finder vi nok en pris. Der kommer ikke noget program her...det bliver udleveret ved ankomsten til hotellet...der skal jo være lidt spænding tilbage til dem der har tilmeldt sig...:o)

JR


Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 66 gæster