AUTOGALLERIET Herning den 10 April

Her finder du kommende og tidligere arrangementer, samt fælleskørsel og "snak" og diskussion om Træf.
Lykkemark
Indlæg: 0
Tilmeldt: 27. mar 2007, 23:26

AUTOGALLERIET Herning den 10 April

Indlægaf Lykkemark » 17. mar 2010, 20:45

Jeg er ny medlem af klubben og fik min corvette i efteråret 2009.
Jeg sender mailen her da jeg tror at åbningen af Autogalleriet i Herning 10 april ville være noget der kunne interessere mange af foreningens medlemmer.Flere bilklubber har allerede meldt deres ankomst så måske ville det være en god dag at få luftet nogle af Corvetterne.
Projektet har været længe undervejs faciliteterne er bare super hele vejen og der er stor interesse blandt bilfolket her i området.
Det bliver en slags arbejdende museum hvor interesserede kan mødes om deres fælles interesse.Der bliver permanente udstillinger af mange spændende køretøjer ligesom der er værkstedsfaciliteter til medlemmernes arbejde med bilerne.Opbevaring i lækre opvarmede lokaler hvis man ønsker dette.Skal man på tur henter man bare sin bil uden problemer ,da hver medlem råder over sin egen parkeringsplads i bygningen.
Der er mødelokaler, kantine og for bilklubber også muglighed for at leje lokaler til private fester.
Projektet er meget seriøst med stor opbakning af nogle af de tunge drenge i Herning og der er en virkelig kompetent bestyrelse i spidsen.
Hvis mailen her har vagt din interesse har Autogalleriet en meget fin hjemmeside,hvor du kan læse alt om projektet og om åbningsarrangementet.
http://www.autogalleriet.dk
Det kunne være festligt med et stort islæt af rigtige Amerikanerbiler(Corvetter) til paradekørselen gennem Hernings gågade på vej til åbningen i Autogalleriet.
Mange hilsener
Bjarne Bareuther Nr 1139

Corvette C4 convertible.

John W
Indlæg: 0
Tilmeldt: 16. maj 2009, 18:06

Det kunne jeg da sagtens

Indlægaf John W » 17. mar 2010, 22:02

Det kunne jeg da sagtens lokkes med til, hvis det er tørvejr.

mvh John Würtz, Herning


Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 140 gæster