Forårsmønstring Øst

Her finder du kommende og tidligere arrangementer, samt fælleskørsel og "snak" og diskussion om Træf.
Goofy
Indlæg: 0
Tilmeldt: 7. apr 2010, 05:33

Tak for et godt arrangement

Indlægaf Goofy » 3. maj 2010, 00:43

Tak for et godt arrangement til Padkær og TømrerBorch......

det var en dejlig dag med god mad og drikke
Hilsen Jette og Jesper

Padk
Indlæg: 0
Tilmeldt: 18. apr 2009, 20:11

Hej til Jer alle. Vi

Indlægaf Padk » 4. maj 2010, 20:53

Hej til Jer alle.

Vi takker mange gange for roserne - vi fik desværre bestilt vejret en dag forkert:cuss::) - Søndag var vejret helt perfekt her på Tuse-Næs.:smash:

Vi vil hermed gerne takke alle de deltagene for en dejlig dag - Vejret drillede - vi kørte "undervands-Gokart", men alle var alligevel positive og glade. Tak skal I alle have!:)

Alle vore sponsorer har også takket for dagen efterfølgende, så som Vi ser det, har det været en Win-Win!:)

Brugsuddeleren Jesper har allerede nye og stører tiltag i støbeskeen - de ideer håber Vi I støtter op om når der kommer nyt - muligvis det først bliver næste år....:)

Det var mit (Padkær) første træf, og mine forhåbninger om at møde glade ligesindede mennesker med samme interesse og hjælpsomhed blev indfriet til fulde - omend jeg var lidt skeptisk, efter kun at have kendt klubben via forum og GF sidste år !

Vi ses alle lige pludselig.....:seeya:

Tømrerborch og Padkær

Lykkemark
Indlæg: 0
Tilmeldt: 27. mar 2007, 23:26

Tømrerborch og Padkær Tusind tak for

Indlægaf Lykkemark » 5. maj 2010, 00:40

Tømrerborch og Padkær

Tusind tak for et vellykket arrangement, skal der lyde fra Forretningsbestyrelsen. Vejr og vind bestemmer i ikke selv, men engagementet det er 100%.

Sådan !

Lykkemark


Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 94 gæster