Trackday - Tak for en go´dag!

Her finder du kommende og tidligere arrangementer, samt fælleskørsel og "snak" og diskussion om Træf.
Lars #510
Indlæg: 0
Tilmeldt: 11. apr 2004, 19:17

Trackday - Tak for en go´dag!

Indlægaf Lars #510 » 29. aug 2009, 07:45

Så er vores lille trackday arrangement vel overstået.

Vi havde 2 timer med perfekt vejr, trods alle odds.:party1:
Tak for god ro og orden. Ikke en ridse eller noget der bare kom tæt på!, til trods for at der af og til blev kørt godt til.:D

Støj grænsen blev respekteret i det omfang det var nødvendigt, og vi havde 2timers uafbrudt kørsel på banen, perfekt!

Vores flag vagt nåede lige at snappe at par billeder de sidste 20 minutter, men det er primært klassen uden nummerplader. Så hvis der er nogen der har billeder fra den anden klasse, MED nummerplader (flere Corvetter, mindre Fiat), så send eller post dem endelig.
Jeg har alle billeder her i STORT format, så skriv hvis konen mangler et nyt billeder over sofaen...:gnorsi:

I øvrigt, hvor var du CJ7?


















KLarsen
Indlæg: 0
Tilmeldt: 15. jun 2007, 23:42

Hej Lars Tak for en rigtig

Indlægaf KLarsen » 29. aug 2009, 10:27

Hej Lars

Tak for en rigtig go oplevelse...

Man sige meget... men de Ferrarier larmer mere end de kører :nopity: og Porschen skulle fragtes hjem med autohjælp :smilielol5:

Men rigtig fedt at kører på en lukket bane. Men jeg vil lige fortælle at for mit eget vedkommende, blev der kørt meget forsigtigt... vetten skulle hel med hjem også uden dårlige dæk og bremser :D

Det er godt at finde bilens begrænsning på en lukket bane.

Kasper

Ulrik
Indlæg: 0
Tilmeldt: 4. jan 2008, 20:54

Hej Lars tak for et

Indlægaf Ulrik » 30. aug 2009, 21:16

Hej Lars

tak for et par rigtig gode timer på padborg park ,smilet helt op til begge øre
vil ingen ende ta , 4 til 6 timer på den bane så skal jeg ta dig he he.

ps : resten af dagen gik i amarone vine og Fiat snak på Bennikesgård så
fruen og jeg måtte ta en overnatning der.

venlig hilsen

Lene og Ulrik

Christian #384
Indlæg: 0
Tilmeldt: 28. mar 2004, 22:27

Hey Lars Det lyder som om

Indlægaf Christian #384 » 30. aug 2009, 21:45

Hey Lars

Det lyder som om du endnu engang har lavet et godt arrangement. Jeg ville godt have være med i år... Har du planer for næste år? Måske kan vi "skrabe" nogle sjællændere sammen :-)

:auto:

Christian

Lars #510
Indlæg: 0
Tilmeldt: 11. apr 2004, 19:17

Hej Lars ...4 til 6

Indlægaf Lars #510 » 30. aug 2009, 21:50


Hej Lars

...4 til 6 timer på den bane så skal jeg ta dig he he.





Bare skyd genvej, køb en gammel undermotoriseret C4...:p

Lars #510
Indlæg: 0
Tilmeldt: 11. apr 2004, 19:17

Hey Lars Det lyder som om

Indlægaf Lars #510 » 30. aug 2009, 21:55


Hey Lars

Det lyder som om du endnu engang har lavet et godt arrangement. Jeg ville godt have være med i år... Har du planer for næste år? Måske kan vi "skrabe" nogle sjællændere sammen :-)

:auto:

Christian


Jeg tror det går mere i retning af et mere "privat" arrangement, som det egentlig ogå har været i år. Men derfor er du nu stadig velkommen.

Har vi ikke en race koordinator i klubben? Jeg vil gerne give en hånd med at arrangere en 100% corvette track day (som i 2006). Men syntes umiddelbart ikke interessen har været stor i CCD.

Christian #384
Indlæg: 0
Tilmeldt: 28. mar 2004, 22:27

Jeg mener ikke at vi

Indlægaf Christian #384 » 30. aug 2009, 23:03

Jeg mener ikke at vi har en decideret racekoordinator i klubben... Men det er vel heller ikke nødvendigt for at tilrettelægge disse dage. Men hatten af for dem der gør.
Vi behøver vel ikke at lave "rene" corvette arrangementer. Personligt synes jeg at det er et plus hvis vi blander os lidt med "pøblen" som f.eks. Ferrari ;-)
Arrrhhhhh..... Spøg til side.... (synes personligt at blandede træf er de sjoveste!). Jeg vil gerne promovere en trackingday, og prøve at få nogle af os kedelige sjællændere til at gøre noget ud af det... Udover dækspark.
:coolgleamA:
Christian

cjh-904
Indlæg: 0
Tilmeldt: 7. mar 2007, 20:13

Hej Lars Vi siger også tak

Indlægaf cjh-904 » 31. aug 2009, 07:44

Hej Lars

Vi siger også tak for en fantastisk dag på Padborg, det var sku godt at få kørt lidt, det gik jo desværre ikke så godt lørdag med vores Ferrari day, som burde have været et svømme stævne :) med de mængder vand på banen.

og til Christian, så var vi 3 biler fra sjælland :coolgleamA: så kom ikke her :sifone:


Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 77 gæster