Nordisk Træf Sarpsborg Norge

Her finder du kommende og tidligere arrangementer, samt fælleskørsel og "snak" og diskussion om Træf.
Gæst

Nordisk Træf Sarpsborg Norge

Indlægaf Gæst » 26. aug 2009, 07:43

Så er der lagt foto ind på billeder fra træf, :hurray:der var 6 Corvetter fra Danmark med til træffet, " det var Kanon" 115 Corvetter kom fra Norge, Sverige og Danmark.
Så slå x i kalenderen til næste år, der afholdes Nordisk Corvettetræf i Sverige Varberg / Falkenberg. medio august.:party1:
V8 hilsen Per.

Ulrik
Indlæg: 0
Tilmeldt: 4. jan 2008, 20:54

kanon træf i meget smukke

Indlægaf Ulrik » 26. aug 2009, 19:44

kanon træf i meget smukke omgivelser og en planlægning så men skulle
tro at Normændene havde været til træf i Trustrup, måske lidt pinlig at
der kun var så få deltager fra Danmark , men 2 af dem var dog fra bestyrelsen
(vistnok fra Jylland ) nå men tak til alle der deltog det var skidehyggeligt.


venlig hilsen

Lene og Ulrik

Inge & Finn 652
Indlæg: 15
Tilmeldt: 11. aug 2007, 16:42

De Sjede Svenskere Så kan det

Indlægaf Inge & Finn 652 » 26. aug 2009, 22:33



De Sjede Svenskere



Så kan det vist ikke blive større



Frokost i skærgården



Så er der fest



Mere fest



Vi måtte selv slukke efter os i salen



Bag efter måtte vi selv slukke i hotelles resaurant


Kan i regne ud hvad der kom i kaffekopperne

TAK til deltagerne for en hyggelig tur
Resten af billederne bliver lagt ind på billeder fra træf
Når de har været gennem censuren

Vette hilsener fra
Inge & Finn

Lykkemark
Indlæg: 0
Tilmeldt: 27. mar 2007, 23:26

Det var godt at CCD

Indlægaf Lykkemark » 27. aug 2009, 21:42

Det var godt at CCD var repræsenteret ved det Nordiske Corvette Træf i Sarpsborg, tak til dem der havde mulighed for at deltage og vise de Danske farver.
Vi lever desværre i en tid hvor tegnebogen er, eller kan komme under lup.
Jeg kan sagtens forstå at Ulrik måske syntes at der godt kunne have været nogle flere deltagere, men igen, vi havde lige inden haft vort eget 25 års jubilæum med hyper rekord deltagelse hvor det ikke var helt gratis at deltage, derefter en Bornholmertur for de rigtigt opdagelsesrejsende, og derefter kom så Norge.
Jeg har lige i denne uge, selv efter 25 års god indsats, synes jeg selv, på min arbejdsplads, været en tur i "the snakepit"(til min egen overraskelse). Jeg overlevede (heldigvis) og har nok så forhåbentlig yderligere nogle års ansættelse foran mig, men jeg kan godt forstå hvis folk siger: "Vi kan ikke deltage i det hele", vi må vælge, det er der ikke noget pinligt i, tegnebøger er ikke lige tykke.:ack2:
For mit eget vedkommende håber jeg at verden ser lidt mere fortrøstningsfuld ud næste år så vi kan tage til Falkenberg og hilse på svenskerne og nordmændene, det kunne jeg rigtigt godt tænke mig.

Lykkemark


Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster