Efterårsmønstring Vest 2018

Her finder du kommende og tidligere arrangementer, samt fælleskørsel og "snak" og diskussion om Træf.
Brugeravatar
Vesterby
Indlæg: 76
Tilmeldt: 11. jul 2016, 10:04

Efterårsmønstring Vest 2018

Indlægaf Vesterby » 10. aug 2018, 23:48

Hej Alle Corvette vender....

Ville bare lige høre om det helt er droppet, med at afholde Efterårsmønstring i Jylland her i år 2018.... ?
Jeg syntes bare det lyder meget tavs angående dette emne.
Jeg personlig håber at der er nogle, som der er igang med noget... fordi da det plejer at være ca den 15 september.
Har vi da planer om at ville med på dette træf... men syntes måske at hvis der er nogle igang, om de ikke kunne komme frem af det skjult bag busken... og sige hvor og hvornår... så vi kan planlægge lidt....

Håber ikke der nogle som føler sig trådt på... det var ikke mening, men syntes vi bør vide noget snart... hvis nogen er i gang med noget.........?

Mvh Anders

Mozart
Indlæg: 112
Tilmeldt: 15. jul 2012, 02:20

Re: Efterårsmønstring Vest 2018

Indlægaf Mozart » 11. aug 2018, 09:47

Hej Anders og Corvettevenner.
Tak for dit " opråb " om Efterårstræf Vest 2018. Og nej, det er bestemt ikke droppet. Det er klubbens ønske at der hvert år findes medlemmer som vil
påtage sig opgaven at arrengere disse træf, både forår og efterår. Øst og vest.
Reglerne er, at den eller de der vil påtage sig disse træf simpenthen ligger dato og sted på hjemmesiden, og kan styre diverse tilmeldinger derfra.
Efterårstræf vest er jo vest for Storebælt og resten af landet. Nord, syd, Fyn, og ørene.
Jovist er der arbejde med det, og der er mange ting der skal falde på plads enten det er et eendagstræf eller med en overnatning.
Jeg har selv været med til at arrengere 3 træf og ved der kræves en del hjælpere og planlægning. Eksempelvis stedet, forplejning, sponsorer, og
køreturen. Klubben betaler et tilskud på kr 125 pr deltager. Ved de sidste 2 træf løb det lige nøjagtig rundt. Ved andre træf kan der være tale om en
meget lille egenbetaling + en evt. overnatning. Det er helt op til arrengørgruppen.
Så vi håber meget på at der blandt vores medlemmer kunne få lyst til at påtage sig opgaven.
Anders, der er intet i vejen for at det kan afholdes i samme område 2 år i træk. Det gjorde vi selv heroppe i det Nordjyske. Desværre var jeg nede med
en fæl lungebetændelse da du inviterede sidst, og måtte melde afbud.
Vi har jo ingen klubhus i CCD, så disse træf er jo medvirkende til vores sammenhold, møde nye medlemmer, og ikke mindst bilerne.
Vi håber på en hurtig respons fra alle derude. Der er altid hjælp at hente fra os. Som regel afholdes Efterårstræf inden 1 okt.
Mange Vettehilsener
Niels Mozart # 1326


Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster