Le Mans 2018

Her finder du kommende og tidligere arrangementer, samt fælleskørsel og "snak" og diskussion om Træf.
Brugeravatar
Gert Andersen
Indlæg: 367
Tilmeldt: 21. feb 2012, 16:34

Le Mans 2018

Indlægaf Gert Andersen » 23. mar 2018, 10:50

Ud over det tilbud GPtours har lavet (se sidste CCD nyt), har jeg som tidligere modtaget tilbud fra den franske Corvette klub. Hvis nogle har interesse i det, fremsender jeg gerne deres materiale.
Gert

Benny J
Indlæg: 44
Tilmeldt: 7. apr 2011, 19:38

Re: Le Mans 2018

Indlægaf Benny J » 25. mar 2018, 15:42

Hej m jer
Jeg undres en del over at GP-Tours har en hel side i bladet (det har de måske givet "kassen" for ??)
,som de forøvrigt har fået priser mv serveret på et sølvfad, fra Corvette-Club Danmark,

men vores venner fra den Franske Corvette club, skal man aktivt bede om at få, hvis man absolut vil ?????

Vi er selv meget glade hvis vores medlemmer støtter op om vores arrangementer

Hvorfor støtter vi ikke op om den Franske Corvette Clubs arrangement ???

MVH
Benny
1285

Brugeravatar
Gert Andersen
Indlæg: 367
Tilmeldt: 21. feb 2012, 16:34

Re: Le Mans 2018

Indlægaf Gert Andersen » 25. mar 2018, 17:07

Hej Benny

Gp tours betaler selvfølgelig for deres annonce. Det kan også nævnes at ejeren af Gp tours selv har Corvette, og medlem af vores klub.
Årsagen til at jeg ikke har lagt materialet fra den Franske Corvette klub på hjemmesiden, er ikke for at forfordele nogle, men udelukkende fordi det med mine fattige edb evner ikke lykkedes at få deres anmeldelses regneark overført til hjemmesiden.

Hvis du sender din mail adresse sender jeg den meget gerne til dig, så du kan forsøge.

Gert

Benny J
Indlæg: 44
Tilmeldt: 7. apr 2011, 19:38

Re: Le Mans 2018

Indlægaf Benny J » 25. mar 2018, 21:08

hej Gert

Jeg har selv mailen Gerard fra den Franske club med regneark, men kan vi ikke sætte hans mail desangående her, evt uden regneark


Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 54 gæster