Le Mans 2016

Her finder du kommende og tidligere arrangementer, samt fælleskørsel og "snak" og diskussion om Træf.
cwilken-2823
Indlæg: 0
Tilmeldt: 10. feb 2016, 08:34

Le Mans 2016

Indlægaf cwilken-2823 » 12. feb 2016, 21:29

Jeg er netop blevet ejer af min første Corvette. Jeg har været på Le Mans de seneste ca. 10 år og vil høre om der fra Danmark er nogen der tager en koordineret tur derned?

Jeg har i alle år boet på Karting Nord hos GPtours. Men hvad er der af forslag, ideer eller lign som ny ejer af Corvette?

C4JOY1
Indlæg: 44
Tilmeldt: 9. apr 2008, 01:09

Hej cwilken Der er ca. 10

Indlægaf C4JOY1 » 13. feb 2016, 13:14

Hej cwilken
Der er ca. 10 danske corvetter der skal ned til Le Mans. Jeg plejer at få info fra den franske Corvette club vedrørende Corvette Corral.
I vil høre nærmere lidt senere
Vh
Leif

Benny J
Indlæg: 46
Tilmeldt: 7. apr 2011, 19:38

Hej m jer. Vi kører også

Indlægaf Benny J » 20. feb 2016, 21:59

Hej m jer.
Vi kører også til Le Mans i år. Ses i Corvette lejeren

MVH
Hanne og Benny 1285

Brugeravatar
Skak
Indlæg: 85
Tilmeldt: 1. jul 2007, 23:03

Hej cwilken Der er ca. 10

Indlægaf Skak » 21. feb 2016, 20:02


Hej cwilken
Der er ca. 10 danske corvetter der skal ned til Le Mans. Jeg plejer at få info fra den franske Corvette club vedrørende Corvette Corral.
I vil høre nærmere lidt senere
Vh
Leif


Hej Leif. :seeya:
Vi er 3 biler (+), fra Jylland der vil til Le Mans i år, så vi er også interesseret i at høre hvad der sker med evt. fælles Camp, køreplan ned og retur.

De bedste Vette hilsner

Søren Skak :streger:

cwilken-2823
Indlæg: 0
Tilmeldt: 10. feb 2016, 08:34

Jeg har allerede booket hos

Indlægaf cwilken-2823 » 21. feb 2016, 23:17

Jeg har allerede booket hos GPtours på Karting Nord. Det kunne da være hyggeligt hvis i andre kom der :-) Er der ellers en officiel Corvette camp for alle eller er den jeg synes at have set dernede kun for VIP inviteret af Corvette?

C4JOY1
Indlæg: 44
Tilmeldt: 9. apr 2008, 01:09

Hej Cwilken og andre European Corvette

Indlægaf C4JOY1 » 22. feb 2016, 19:15

Hej Cwilken og andre
European Corvette Association har i en årrække sørget for at der er en corvette corral ved Le mans banen. De sidste år har det været forskellige steder de har arrangeret sig, men det er nu altid gode pladser som vores franske venner har fundet. Det er en indhegnet plads med vagter og et stort telt, så vi kan sidde og spise vores måltider, der opsættes også toiletvogn. De sørger desuden for billetter til banen, men ikke lægter billetter. Vanen tro er franskmændene sent ude med tilmeldingsformularen, men det skal jo ikke afholde jer fra at reservere weekenden. Der plejer også at være besøg fra corvette teamet i løbet af weekenden og hvis man er heldig kan man komme til at deltage i paraden inde i Le mans, det er en vældig festlig oplevelse. Man vil også kunne køre på selve Le mans banen inden løbet går i gang, det bliver ikke bedre at selv drøne rundt i sin egen corvette.
Som jeg skrev tidligere vil i høre fra mig enten når jeg selv har noget at byde ind med eller jeg har hørt fra vores franske venner.
Til Søren vil jeg sige at jeg har forsøgt at køre i en større gruppe ned til Le Mans, det er ikke nemt, men at køre tre stykker sammen kan godt lade sig gøre. Jeg selv bruger en uge på turen hvor vi lunter 650 km om dagen og så på hotel, det bliver en meget afslappende tur på den måde, men nogle vælger at køre derned i et stræk og det er også en måde at gøre det på. Nogle vælger at komme om torsdagen og nogle om fredagen, men corvette corralen er klar ca. torsdag eftermiddag.
vh
Leif

Brugeravatar
Skak
Indlæg: 85
Tilmeldt: 1. jul 2007, 23:03

Hej Leif. Tak for hurtig retue

Indlægaf Skak » 22. feb 2016, 19:41

Hej Leif.
Tak for hurtig retue svar.
Vi har også den erfaring at det ikke er let at følges mere end 3 max 4 biler sammen, men har så haft en aftale om man at kan mødes på et hotel på vejen, hvis man har lyst, så kan man lige få en hygge snak og lidt godt at spise sammen, en seng at sove i og så fortsætte dagen efter.
Så hvis der er nogen der kender et rimeligt Gasthause på vejen til Le Mans, så kunne man jo mødes der hvis det kan passe ind.

Mvh.

Søren Skak #678 :streger:

cjh-904
Indlæg: 0
Tilmeldt: 7. mar 2007, 20:13

Hej Leif Vi er med i

Indlægaf cjh-904 » 22. feb 2016, 19:54

Hej Leif
Vi er med i år (hvis jeg kan få fri) 2 biler og 4 personer, og vi glæder os.

cjh-904
Indlæg: 0
Tilmeldt: 7. mar 2007, 20:13

Hej Leif Jeg har lige læst

Indlægaf cjh-904 » 9. mar 2016, 13:54

Hej Leif

Jeg har lige læst mail fra Gerard, at pladsen ikke længere bliver, tæt på banen og kørsel på banen er aflyst, det er meget dårligt nyt, ØV så vi er måske ikke klare til turen alligevel.

C4JOY1
Indlæg: 44
Tilmeldt: 9. apr 2008, 01:09

Hej Claus Det er rigtigt,

Indlægaf C4JOY1 » 9. mar 2016, 16:50

Hej Claus
Det er rigtigt, jeg har også hørt fra Gerard at vi ikke skal ligge helt ud til banen, men måske nok hvor de lå sidste år. Der er desværre også lagt beslag på det timeslot som corvetterne har lørdag morgen. Resten er jo så ligesom de andre år, der bliver stadig kørt Le Mans ude på banen og alt det andet hurlumhej. Det ville da være ærgerligt at gå glip af resten af oplevelserne, men kommer man der ned alene for det kan jeg godt se det er nederen. VI KØRER DER NED.
Nærmere info tilgår senere
Vh
Leif


Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 92 gæster